Aamiaisesi?
Itse keitän kohta teetä, sämpylä juustolla, tuoremehua ja ehkä jugurtti.
Kommentit (60)
Vadelmainen pikapuuro soijamaidolla, kuppi teetä ja muutama suklaakeksi.
Kaurapuuroa mustikoilla, parapähkinöitä ja pekaanipähkinöitä muutama, vihreää teetä (makuna appelssiini-mandariini).
Kahvia, puuroa ja jälkkäriksi ja miehelle yllätykseksi lettuja tuoreilla mustikoilla:)
Eiliseltä illalta jäänyttä kinkkupiirakkaa, kahvia maidolla ja smoothie.
4 isoa kuppia kahva, ei oikeen tuo syötyä ennen päivällistä....
Tomaatti-rosmariinifocacciaa ja maitokahvia. Karppina tietysti.
Lettu ja nutellaa, munakasta, suklaamuroja ja jugurttia, puolikas sämpylä kinkulla, juustolla ja kurkulla, ananas- ja melonipaloja. Hotelliaamupalat <3
Sunnuntaun iloksi herkuttelin eli söin 3 pientä karjalanpiirakkaa valkosipulituorejuuston kera, jälkkäriksi pala mansikkakakkua. Juomana tietysti kahvia. Yleensä syön puuroa tai leipää.
Pari isia mukia kahvia, kun en oikein saa syötyä mitään, mulla kestää herääminen tosi kauan.
Kaks mukillista poliisimestari muumimukista kiiskilän kirkasta.
Kaurapuuroo, sit kun puuro on lautasella sinne sekaan loraus mehukeittoa ja muutama lusikallinen raejuustoa.
Kaks kuppii kahvii mustana arabian airisto kahvikupista.
Ai niin ja kynttilä palaa, ei onneksi molemmista päistä nyt kun olen vapaapäivällä.
100g realia, 70g kalkkunaleikettä, 100g marjoja ja 50g avokaadoa. Olen dieetti/kunto-ohjelmalla.
T:169cm/59kg
Pelkkä lasi vettä! Ja samaa jatkan koko päivän. Jo neljäs päivä! Eikä hirveesti oo nälkä. Ai niin, eilen join kyllä yhden litran purkin Marlin mehua, vaihteluks veden juonnin väliin. Oisko se litra menny vettäkin. Oon kipee, helppo pudottautua vesipaastoon, ja hyvää tekee liikakiloillekin!
Kahvia useampi mukillinen ja kaurapuuroa.
Munakas jossa oli paprikaa, sipulia ja kesäkurpitsaa.
Sitä ennen melkein pannullinen kahvia. On niin harmaata ja sateista, ettei meinannut jaksaa herätä.
Kahvia,real ruisleipää,ruohosipuli creme bonjouria ja tomaattia.
Kaksi isoa kuppia (4dl?) maitokahvia. Eilinen venähti, yöunia takana pari tuntia ja darra painaa päälle. En uskalla/pysty syödä vielä.
Teetä, Reissumiestä juustolla, leikkeleellä ja tomaatilla. Nyt kuppi vihreää teetä.
Mukillinen kahvia mustana, kurkkua, suippopaprikaa, keitetty kananmuna, lämminsavulohta, nektariini. Vettä.
hajosin 2/17 maistelulle :D toi on kyllä paras termi. Itse tykkään ensin juoda ison kahvin samalla huonot blogit tai av-palstan lukeminen (6 päiväinen työviikko vaatii veronsa). Av on kyllä menossa kohta ohi, alkaa kyllästyttää tuo blogimaailma. Sen jälkeen varmaan marjoja rahkalla ja ehkä jotain hyvää mysliä. Päälle laitan kermavaahtoa herkuksi, koska tykkään maistella herkkuja viikonloppuisin.