3v parisuhde päättymässä miehen pettämiseen. Mies vaan kehuskelee teollaan.
Suhteessa 3vuotta, joista 2vuotta asuttu yhdessä. Kaikki oli hyvin ja eilen otettiin kaljaa kotona kahdestaan ja alettiin nukkua jo 10 aikaan. Yöllä mies kuitenkin hävisi yksin baariin ja tuli 4-5aikaan kotiin. Kysyin aamulla tästä ja kertoi suoraan olleensa siellä naisen kanssa. Ja myös käyneet panemassa. Ylpeilee vain tällä saavutuksellaan minulle. En tiedä miten suhtautua enää. Ei pysty keskustelemaan vakavasti kun tuo vaan vitsailee jos mä kysyn miksi.
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 08:28"]
Ota välttämättömimmät vaatteet ja tavarasi ja yritä päästä sinne kaverisi luo edes muutamaksi päiväksi!
Haluatko jäädä jumiin tähän suhteeseen ja olla onneton loppuelämäsi? Myöhemmin voi alkaa kaduttamaan joten ole rohkea ja lähde nyt. Kunnioita itseäsi enemmän.
[/quote]
Oon jo pakannu mitä tarviin. Soitan kaverille heti 9 jälkeen kun varmaan nukkuu vielä. En oo tolle kusipäälle sanonu mitään että lähden. Enka sanokaan kun muustakaan ei voida puhua niin parempi olla hiljaa.
AP
Ei vaikuta siltä, että olisi ollut naisen kanssa. Ei olisi tullut muuten heti baarin sulkemisen jälkeen kotiin, eikä kehuskelisi sillä, vaan vihjailisi ja koettaisi salata. Hän on vaan päättänyt yksinkertaisen tavan päästä sinusta eroon, valehtelemalla asian. Kun vielä sinä olet se, joka jättää, hän saa sinusta syntipukin. Kaveripiirissä tiedetään, että on ollut vain heidän kanssaan baarissa.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 08:29"]
No mitä sä meinaat? Jäädä tuohon suhteeseen? Nyt heti huomenna hakemaan uutta asuntoa. Miksi olet äitisi kanssa riioissa? Etkö voisi sopia hänen kanssaan?
[/quote]
Noh se on pitkä tarina. Äidillä on pahoja mielenterveys ongelmia, ollut osastolla ja eläkkeelle pääsi joskus 25vuotiaana. Ei osannut huolehtia lapsistaan, eka lapsi otettiin huostaan synnytyssairaalasta, joten mä olin sitten varsinainen eka lapsi. Jos en syönyt aamupuuroa niin en saanut muuta ruokaa koko päivänä enkä päässyt kouluun. Puuro oli aina semmoista että lusikka pysyi pystyssä ja lisukkeita puuroon ei saanut. Oksensin keltaista nestettä viimestään seuraavana yönä kun en saanut ruokaa, siitäkin suuttui mulle jos oksensin vahingossa lattialle. Olin vasta 2. luokalla tuolloin. Yritin kertoa koulussa opettajalle, mutta se ei ottanu tosissaan. Sitten uhkasin itsemurhalla, että pääsin pois äidin luota. Tuon takia ei välit ole ikinä palanneet. Silloin kun ollaan väleissä niin se päättyy siihen että haukkuu minut huoraksi tai juopoksi tai suuttuu kun en ole käynyt kylässä.
AP
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 08:32"]
Ei vaikuta siltä, että olisi ollut naisen kanssa. Ei olisi tullut muuten heti baarin sulkemisen jälkeen kotiin, eikä kehuskelisi sillä, vaan vihjailisi ja koettaisi salata. Hän on vaan päättänyt yksinkertaisen tavan päästä sinusta eroon, valehtelemalla asian. Kun vielä sinä olet se, joka jättää, hän saa sinusta syntipukin. Kaveripiirissä tiedetään, että on ollut vain heidän kanssaan baarissa.
[/quote]
Olen hyvin varma että on ollut. Kerran on aiemmin pettänyt minua juurikin baarireissullaan, siitä on aikaa yli 2v, ja ei asuttuvielä virallisesti yhdessä. Aamulla alko vitsailla "Oli siellä hyviä naisia. Kahen naisen kaa pussailin, oi että.." Nauroin vaan että niin justiinsa olipa hyvä vitsi. Mutta asia olikin totta. Jälkeen päin sano että oli jotain kaveri pusuja. Ei sen enempää selitellyt sitäkään.
AP
Äh, älä ole tylsä! Keksi nyt edes jotakin pientä jäynää miehelle, tai vaikka isompaakin! Nyt vain mielikuvitus valloilleen. Laita vaikka pippuria vaatekaapin kalsareihin ja ropsaus chiliä myös, tuki viemäri keittiöstä rasvalla, avaa pakastin, irrota telkkarin johto ja jemmaa se, tuo ulkoa muurahaisia sisälle tai jotakin edes. Tiedän, että täällä väki alkaa kuorossa huutamaan, että se on lapsellista, mutta mitä sitten? Aina voi sattua ja tapahtua.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 08:25"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 08:14"]
Ihana! :-D Vieläkö sen kunto kesti jos kerran olitte jo pari kertaa nusanneet ja olit ottanut suihinkin? Siinäpä vasta panomies sinulla! Pakkailepa miehen roinakkeet oven viereen ja herätä vaikka ämpörillisellä jäävettä, sehän on nyt muutenkin muodissa. Voit soittaa miehen äidin vaikka hakemaan kullanmurusensa helmojensa suojiin, joten eiköhän se hurmuri lähde ihan mielellään akkavallan pakottamana.
[/quote]
En ottanu loppuun asti suihin. Ei varmasti tuo lähde minnekkään kun hänen vuokrakämppä oli alunperin ja mä muutin tänne myöhemmin. :/ Kamojen pakkaaminenkin on hankala juttu kun tv, sohvat, sänky, melkein kaikki huonekalut on sen. Mä myin omani kun muutin omasta kämpästä tänne.
AP, 13 myös AP
[/quote]Täh, mitä suihin ottamista se on jos ei ota loppuun asti...? Siis aloitit ja jätit miehen sitten kalu pystyssä 2-3 kertaa makailemaan kun sinä lähdit paikalta pois? No ei ihmekään jos jäi vähän kutina päälle. Sovitte hyvin yhteen, painele sinäkin vain nukkumaan miehesi kainaloon.
Ymmärrän kyllä, että miksi et ole äitisi kanssa väleissä. Sinulla kyllä ei ole helpot lähtökohdat. Selviät tästä erosta kyllä.. Jätät tuon keskenkasvusen miehen vaan nyt. Hetimiten menet kaverillesi. Huomenna menet etsimään uutta asuntoa.. Voimia!!
Voi ap. Sulla on ollut rankka elämä jo äitisi kanssa, ihan hirveää luettavaa, kun ei sinua uskottu. Ymmärrän, ettet ole tekemisissä äitisi kanssa. Tuo nykyinen parisuhdekaan ei vaikuta toimivalta. Hakeudu siitä pois heti. Mene aluksi kaverisi luo ja aamulla sossuun asioitten järjestelyä varten. Samalla pyydä sossulta, että varaa sulle ajan jollekin terapeutille, jotta saat apua menneisyyden kohtaamisessa ja vahvistusta itsellesi, ettet enää joudu hankaliin miessuhteisiin. Opiskele lisää ja vaihda paikkakuntaa. Sulla on varmasti vielä hyvä elämä edessäsi.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 08:45"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 08:25"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 08:14"]
Ihana! :-D Vieläkö sen kunto kesti jos kerran olitte jo pari kertaa nusanneet ja olit ottanut suihinkin? Siinäpä vasta panomies sinulla! Pakkailepa miehen roinakkeet oven viereen ja herätä vaikka ämpörillisellä jäävettä, sehän on nyt muutenkin muodissa. Voit soittaa miehen äidin vaikka hakemaan kullanmurusensa helmojensa suojiin, joten eiköhän se hurmuri lähde ihan mielellään akkavallan pakottamana.
[/quote]
En ottanu loppuun asti suihin. Ei varmasti tuo lähde minnekkään kun hänen vuokrakämppä oli alunperin ja mä muutin tänne myöhemmin. :/ Kamojen pakkaaminenkin on hankala juttu kun tv, sohvat, sänky, melkein kaikki huonekalut on sen. Mä myin omani kun muutin omasta kämpästä tänne.
AP, 13 myös AP
[/quote]Täh, mitä suihin ottamista se on jos ei ota loppuun asti...? Siis aloitit ja jätit miehen sitten kalu pystyssä 2-3 kertaa makailemaan kun sinä lähdit paikalta pois? No ei ihmekään jos jäi vähän kutina päälle. Sovitte hyvin yhteen, painele sinäkin vain nukkumaan miehesi kainaloon.
[/quote]
Otin esileikin aikana suihin ja viimeisin suihinotto oli semmonen että ei ois edes lauennu vaikka olisin tunnin imenyt, joten en jaksanut kun 10min ja kysyin sitten haluaako vielä panna. Ei jaksanut.
AP
Soitan kohta kaverille. Jospa se olisi herännyt jo. Mies nukkuu edelleen. Vituttaa kun en ymmärrä miks tässä näin kävi. Helpompaa olis jos ois joku syy, mutta nyt kun on mennyt paremmin kuin ikinä niin heti pettää.
AP
en usko että on pettänyt kiusaa vain sua. kysykö sua baariin muttet halunnut lähteä? ja sitten kun tuli kotiin tiedustelit tyyliin "oliko naisia? mikä kesti? miksi haiset hajuvedelle? yms" sitten vain sun kiusaksi sanoi että oli ja panin. jos noinkin hyvin on seksiä kotona niin ei sitä pesää tarvi baarista lähteä hakemaan ellei teillä suhteessa ole jokin muu todella pielessä. sitä kyllä en usko koska solmussa olevasta suhteesta ensimmäisenä yleensä lopahtaa seksielämä
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 09:09"]
en usko että on pettänyt kiusaa vain sua. kysykö sua baariin muttet halunnut lähteä? ja sitten kun tuli kotiin tiedustelit tyyliin "oliko naisia? mikä kesti? miksi haiset hajuvedelle? yms" sitten vain sun kiusaksi sanoi että oli ja panin. jos noinkin hyvin on seksiä kotona niin ei sitä pesää tarvi baarista lähteä hakemaan ellei teillä suhteessa ole jokin muu todella pielessä. sitä kyllä en usko koska solmussa olevasta suhteesta ensimmäisenä yleensä lopahtaa seksielämä
[/quote]
Minä kysyin illalla että lähetäänk baariin. Ei halunnu lähteä vaan alkoi nukkumaan, ja niin minäkin aloin nukkua. Yöllä heräsin ääniin pari kertaa ja huomasin että riisu farkkujaan ym. Mutta en tajunnu vielä silloin että kävi baarissa. Kun on muutenkin yöllä hereillä, kattoo leffoja. Aamulla kun heräsin niin aloin epäillä kun oli väliovi auki, takki ja kengät hujan hajan eteisessä. Ja sitten huomasin yökerhon leiman ranteessa ja oli pakko vilkasta sen lompakko ja ekana käteen sattu baarikuitti. Herätin sen ja kysyin oliko baarissa. Kielti kaiken ettei ole missään ollut. Sanoin mikä tuo leima ranteessa on. Esitti ettei tiedä mitään. Kysyin entä tämä kuitti. Sanoi ettei muista mitään. Sitten kertoi että meni naisen kanssa sinne baariin ja siksi ei mua herättäny mukaan. Tunnen tämän naisen, hänellä asunto keskustassa 200m päässä baareista. Sanoi monta kertaa että kävivät panemassa.
AP
Ap:n mieskään ei vaikuta siltä että pelaisi ihan täydellä pakalla.
No mun neuvo on, että älä lähde. Asut siellä ja etsit sieltä käsin itsellesi uutta kämppää. Säästät mahdollisimman paljon että saat uusia huonekaluja ja kun kaikki on valmista niin nostat kytkintä.
Kylmää linjaa vaan ja ajatukset paremmassa tulevaisuudessa.
Meidän kaupungissa saa kyllä uuden asunnon heti eron sattuessa, joten kannattaa kysästä kaupungin vuokra-asuntoja.
Parempi jättää tommonen idiootti. Satutat vaa itteäs tuollasen kanssa.