Olen harkinnut eroa naisystävästäni ja yhteenpaluuta exäni kanssa, sillä naisystäväni ei ole tarpeeksi avoin kuvioistaan.
Olemme seurustelleet kohta vuoden verran naisystäväni kanssa, eikä hän vieläkään oikein kerro kuvioistaan mitään. Meillä on kivaa yhdessä mutta tuntuu siltä kuin olisin hänelle ikäänkuin salasuhde kun ei esittele minua edes perheelleen. Olen yrittänyt ottaa asiaa puheeksi mutta hän ei halua avata asioita sen enempää enkä pakota. Olen alkanut kehitellä itselleni omia kuvioita joihin osallistun ilman häntä ja etääntynyt hieman niiden myötä. Olen huomannut että hän pahoittaa tästä mielensä eikä itselläni ole ei epävarmuutta sisällyttää häntä mukaan sosiaalisiin kuvioihini jos hänkin tekee samoin.
Kommentit (23)
Mistä päättelit, että ex ottaisi sinut takaisin 0/5
Elät siis haavemaailmassa, jossa exä anelee sinua takaisin. Et tainnut ihan arvostaa häntä. Saattaa tulla järkytys, kun hän onkin jo mennyt elämässään eteenpäin.
Ex on ex syystä, katsele kokonaan uusi jos nykyinen suhde ei toimi
Vierailija kirjoitti:
Vacker pojke kärlek är din framtid. Man känner sig levande när kärlekens grymma leende paddlar i baken och skriker hiii.
Varför, o varför, pratar du svenska här?
= luulet omistavasi exäsi ja että hänellä ei ole omaa elämää, vaan hän odottaa kuin esine hyllyllä, että otat hänet taas käyttöön
= koet että omistat nykyisen naisystäväsi ja olet harmistunut, kun hän ei vaikuta ymmärtävän sitä
-> sinulla on persoonallisuushäiriö, hae apua terapiasta
Ja sinäkö olet rehellinen tuosta kuviosta palata exän kanssa yhteen? Eli salailu on sallittua vain sinulle? Mitä jos et seurusteli kenenkään kanssa. Kenenkään ei pitäisi joutua saamaan sinua vaivoikseen.
Vierailija kirjoitti:
= luulet omistavasi exäsi ja että hänellä ei ole omaa elämää, vaan hän odottaa kuin esine hyllyllä, että otat hänet taas käyttöön
= koet että omistat nykyisen naisystäväsi ja olet harmistunut, kun hän ei vaikuta ymmärtävän sitä
Nyt olet taas tulkinnut kaiken ihan päin prinkkalaa.
Olet vapaa tekemään mitä haluat. Kukaan ei ole vanki. Ehkä se nainenkin sitten löytää hänelle oikean joka haluaa hänet sellaisena kuin on. Ehkä sinäkin. Ehkä et ole ollut tarpeeksi selkeä. Ehkä kaikki ei ole aina sen toisen vika.
No jos se ei vain tule toimeen perheensä kanssa?
Että semmoista 😂😂sivusta naurattaa
Eli joka tapauksessa jossakussa naisessa pitää roikkua, eikä voi elää omaa elämää toisen ihmisen rinnalla. Miehisty ja elä kuin mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt olet taas tulkinnut kaiken ihan päin prinkkalaa.
No sana "persoonallisuushäiriö" minullekin tuli ekana mieleen kun luin tämän aloituksen
Ja ei, en tarkoita naisystävääsi...
Eri
Kuulostaa siltä, että pelaat pelejä.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että pelaat pelejä.
nainen vai mies? miksi?
Öö, miten se exä liittyy nykyisen naisen kuvioihin?
Et seurustele naisen perheen kanssa.
Kasva mieheksi.
Sinulla on pers/häiriö. Parempi kun jätät molemmat naiset rauhaan.
Olette olleet VAAN vuoden yhdessä. Se ei ole aika eikä mikään aikuisessa suhteessa. Tapailu- ja tutustumisvaihetta. Tuumailua.
Sen verran oppinut edellisistä suhteista, että vanhempien eteen on turha viedä ketään lyhyellä aikataululla. Ei se kuitenkaan siihen jää, pettää heti kun silmä välttää ja sitten taas joutuu selittelemään vanhemmille, että mikä mussa on vialla kun valitsen aina pieleen.
Vacker pojke kärlek är din framtid. Man känner sig levande när kärlekens grymma leende paddlar i baken och skriker hiii.