Mitä sinulle kuuluu?
Mä aloitan. Kävin äsken saunassa ja join pari siideriä. Tuntuu että kilahti päähän. En kuitenkaan jaksanut lähteä liikenteeseen joten tyydyn kirjottelemaan av:lle. Mitäs sulle kuuluu?
Kommentit (24)
Makaan sängyllä ja ajattelen erästä ihanaa kaupan myyjää.
Riitelin juuri mieheni kanssa... Mietin jäänkö sohvalle nukkumaan.
Juonu siiterii ja aattelen ex kavereita ja oon yksin.
Kelaan että ostaisko Chryslerin vaiko Bemarin.
Hyvää! Mekin saunottiin ja sitten kun lapset oli nukahtanu harrastettiin ihanaa seksiä mieheni kanssa. Nyt mies meni jo nukkumaan, mutta minä kuuntelen vielä hyvää musaa spotify:sta.
Mun seuraava työvuoro on yövuoro maanantaina. Siispä saan hyvällä syyllä valvoa ja pari sidukkaa ottaa tässä ohessa.
Oon todella onnellinen. Meillä on kaksi ihanaa lasta, ihana talo ja onnellinen avioliitto. Molemmat tienataan hyvin, yhteensä 110 000€ vuodessa ja elämä on mallillaan. :)
Meen kohta nukkumaan. Kävin suihkussa aamulla, söin aamupalaa, kävin suihkussa aloitin vähän siivoushommia, lasten ollessa päiväunilla sekstailtiin miehen kanssa.. Lapset heräsi, söimme päiväruuan, ja jatkoimme siivousta. Imuroitiin koko talo, siivottiin vessat, pyyhittiin pinnat, pyykättiin ja laitettiin illallinen uuniin hautumaan sillä aikaa kun käytiin saunassa koko perhe.
Tänään ei ulkoiltu, kun satoi koko päivän, mutta huomenna ulkoillaan koko perhe yhdessä, jos kelit vain sallivat.
Syötiin koko perhe yhdessä illallista, ja jälkiruokaakin oli, lettuja. Lapset leikkivät hetken, ja sitten kävivät iltapesulla, ja nukkumaan. Illalla juteltiin miehen kanssa pitkään ja otettiin pari lasia punaviiniä. Sitten aloitin koneella olemien, tsekkasin meilit, iltapäivälööpit, huutonet, ja jumiuduin sitten tänne. Nyt pitää lähteä nukkumaan!
Mitä se mulle kuuluu mitä mulle kuuluu.
Ihan hyvää kuuluu, kuuntelen musiikkia ja juon teetä. Reilun tunnin päästä pitäs lähteä töihin. :)
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 01:28"]Meen kohta nukkumaan. Kävin suihkussa aamulla, söin aamupalaa, kävin suihkussa aloitin vähän siivoushommia, lasten ollessa päiväunilla sekstailtiin miehen kanssa.. Lapset heräsi, söimme päiväruuan, ja jatkoimme siivousta. Imuroitiin koko talo, siivottiin vessat, pyyhittiin pinnat, pyykättiin ja laitettiin illallinen uuniin hautumaan sillä aikaa kun käytiin saunassa koko perhe.
Tänään ei ulkoiltu, kun satoi koko päivän, mutta huomenna ulkoillaan koko perhe yhdessä, jos kelit vain sallivat.
Syötiin koko perhe yhdessä illallista, ja jälkiruokaakin oli, lettuja. Lapset leikkivät hetken, ja sitten kävivät iltapesulla, ja nukkumaan. Illalla juteltiin miehen kanssa pitkään ja otettiin pari lasia punaviiniä. Sitten aloitin koneella olemien, tsekkasin meilit, iltapäivälööpit, huutonet, ja jumiuduin sitten tänne. Nyt pitää lähteä nukkumaan!
[/quote]
Sun päivään mahtui paljon peseytymistä.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 02:23"]Ihan hyvää kuuluu, kuuntelen musiikkia ja juon teetä. Reilun tunnin päästä pitäs lähteä töihin. :)
[/quote]
Mikä duuni?
Ihan huippufiilis! Saatiin hääsuunnitteluja puoliskon kanssa eteenpäin ja päivä tuntuu entistä todellisemmalta, vaikka vielä onkin hetken verran aikaa siihen. <3
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 02:29"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 02:23"]Ihan hyvää kuuluu, kuuntelen musiikkia ja juon teetä. Reilun tunnin päästä pitäs lähteä töihin. :)
[/quote]
Mikä duuni?
[/quote]
Sairaalassa ensihoitajana. Pitää nauttia vielä rauhallisuudesta, kohta on taas aikamoista juoksua luvassa kun on viikonloppu.. Mutta sellasta tämä työ on, se hyvä puoli ainakin.. Ettei rupea väsyttämään yöllä, kun on tekemistä koko ajan!
Heräsin klo 06 aamulla, syötin lapset, lähdettiin kauppaan. Syötiin lounas kotona, laitoin pienemmän päikyille. Katsoin tv: tä sen tunnin ja isompi laps leikki. 2 kaveria kävi kahvilla. Laitoin ruokaa lapsille ja mentiin ulos leikkimään. Tultiin sisään, syötiin, lapset kylpyyn, vähän vielä iltapalaa ja nukkumaan. Nukahdettiin kaikki klo 19.30. Heräsin klo 00 ja nyt olen täällä. Pitäis koittaa saada unta kun taas kuudelta ylös. Tää on hetki mun omaa aikaa. Olen yh.
Kiitos yläpeukuista! Nyt on hyvä mieli mennä taas töihin. :) Toivottavasti kiva ja rauhallinen työyö luvassa. Vaikka aina pitää valmistautua henkisesti pahimpaan, kun töihin lähtee. Mutta se on näitä ammatin varjopuolia. Parasta on, kun saa auttaa muita.
Mutta nyt eväitten kanssa töihin! Hyvää yötä, ja muistakaa että jos ottaa, ei saa ajaa!
ps. Muistakaa ottaa heijastimet käyttöön!!
Olen sairaana kotona, koko muu perhe on myös.
Koko päivän ärsyttänyt Rädyn kommentti pienituloisista ja olen miettinyt, miksi 3,5 vuoden amk-tutkinnolla ja 5 vuoden yliopistotutkinnolla palkkani on edelleen 2500-3000e/kk. Asun vieläpä pääkaupunkiseudulla.
Iloani lisäsi vielä uutinen, että Stubb (Kokoomus) haluaisi näillä näkymin ajaa 50% julkisista palveluista alas, kuten Latviassa tapahtui, tai siis toteutettiin. Kannattaa lukea:
Ihanat tulevaisuudennäkymät minulla ja maallamme. :)
Oon yökukkujana shoppaillu kaikkee £250 arvosta kun rahaa alkaa virrata just. Ja katoin mitä ostan ikeasta huomenna (tänään). Aattelin kans käydä lenkillä ja mietin jos jaksaisin tähän aikaan yöstä vaihtaa kukkien mullat kun häiritsee niin paljon (:D) Ja yritän tehä itselleni karttaa viime vuoden sienipaikoista mitkä pitäis kans tsekata.
Makaan sängyllä ja ajattelen erästä ihanaa kaupan myyjää.