Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketään kolmekymppistä joka huomannut ja myöntää vanhentuneensa?

Vierailija
23.08.2014 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

36v ja juurikasvu on ihan harmaa..

Vierailija
2/14 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:54"]

Täällä yksi

[/quote]

Millälailla huomaat?

Vierailija
4/14 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuistunut ainakin ja selkä on nyt alkanut oireilemaan herkemmin kohti hautaa kuten muutkin.

Vierailija
5/14 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestukaa sitten,kun alatte olla nelikymppisiä ja yli. Kolmekymppiset nyt on vielä ihan nuoria ja hehkeitä!

Vierailija
6/14 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iho on vanhentunut kasvoista, kaulasta ja käsivarsista, huuliin tullut pystysuuntaisia ryppyjä, hiukset ohentuneet. Mikään ei ole ikuista. Naururypyt on ihan positiivinen asia kyllä :)

Vierailija
7/14 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatanan nenäsuunpielijuonteet, naama roikkuu. Ei muuta.

Vierailija
8/14 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain esikoiseni 30-vuotiaana ja nyt hänen ollessa parivuotias huomaan kyllä silmäkulmien ja otsan juonteiden syvenneen. Tiedä sitten johtuuko ensimmäisen vuoden valvomisesta vai muuten vaan. Olen kyllä nuorempana tupakoinutkin. Nyt yritetään toista vauvaa, jännä nähdä miten paljon toinen lapsi näkyy sitten naamassa.

Henkinen aikuistuminen on toki positiivinen juttu. On kivaa olla aikuinen! :)

Vierailija
9/14 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:57"]

Iho on vanhentunut kasvoista, kaulasta ja käsivarsista, huuliin tullut pystysuuntaisia ryppyjä, hiukset ohentuneet. Mikään ei ole ikuista. Naururypyt on ihan positiivinen asia kyllä :)

[/quote]

Minusta nuo kuvailemasi muutokset kuuluvat nelikymppiselle. En esim. muista nähneeni kellään kolmikymppiselle huuliryppyjä.

Vierailija
10/14 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on silmien välissä pystyraidat. Ihan hiton hirveät. Ihan kuin olisin vihainen koko ajan.

Vierailija
11/14 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 22:05"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:57"]

[/quote]

Minusta nuo kuvailemasi muutokset kuuluvat nelikymppiselle. En esim. muista nähneeni kellään kolmikymppiselle huuliryppyjä. Niin. Varmaan aika yksilöllistä. Olen 45,eikä mulla ole mitään huuliryppyjä. Muita ikääntymisen merkkejä tietty jo löytyy.

[/quote]

Vierailija
12/14 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ollut noin nuorena mitään merkkejä. Nyt lähemmäs 50 vuotiaana on..

Vierailija
13/14 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää on 33 vuotta. Olen syönyt hormoonilääkettä nyt 5kk ja olen vanhentunut kasvoista ainakin 10 vuotta. Posket roikkuu, iho on ohut ja kuiva. Juonteita on silmien välissä, otsassa, ylähuulen päällä ja nenä suupieli linjassa. Olen koittanut kaikki mahdolliset voiteet yms. keinot. Olen jopa rasvannut koko naamaa silmänympärysvoiteella :(

Vierailija
14/14 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

32 on ikää ja tässä joku aika sitten huomasin marjastaessa, että en ole enää 20 tai 25..selkähän se ei enää taivu hetimmiten suoraksi, kun aikansa kykkii maata myöten. Muutoin olen ehkä enempikin positiivisesti iloinen omasta "ikääntymisestäni": tyyli varmempi ja toimivampi, (toivottavasti) pahimmat mokailut tehtynä, osaan nauttia paljon pienemmistä iloista kuin aiemmin ja olla monista asioista onnellinen, pinna on venynyt lasten myötä -> en ole enää niin kärsimätön. Itse asiassa olen saanut yllättävän usein kommenttiakin, että "et vanhene sitten edes lasten myötä" (sekä naisilta että miehiltä). Kropastaan, kun huolehtii ja käyttää maltilla meikkiä, niin kaik hyvin:D

Tosin sen olen muuten huomannut, että en tunne enää olevani niin kuolematon kuin parikymppisenä. Luulen sen silti johtuvan enempi lapsista kuin iästä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi