Mikä biisi!?!?!? Auttakaa!
Sanoja en muista kuollaksenikaan, mutta kyseessä siis mieslaulaja, biisi rock tyyppinen ja hidas, surullisen kuuloinen (kuulostaa vanhemmalta kappaleelta) ja kuulostaa niinkuin musiikki tulisi jostain huoltoaseman ulkoradioista, vähän niinkun rätisee, en osaa selittää!
tidii tidii tidiidii tidii tidii tidii
Joo noin se menee, kertosäettä!
Tiedän, tämä kuulostaa aivan typerältä ja onkin typerää, mutta josko joku ny ees arvais mikä kappale kyseessä?
terveisin EPÄTOIVOINEN
Kommentit (56)
Läheltä liippaa, mutta en saa kiinni! :)
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:51"]
Ap, alkaa auttamishalut hiipua, kun et ole aktiivisemmin vastaamassa.
[/quote]
Jep.
Kuuntele 59.02 alkava biisi. Se on tää, eikö oo?
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:53"]
[/quote]
no englantia tietysti! en ees hoksinu, ku jotenki automaattisesti oletin että ilman muuta kaikki tietää sen olevan englantia, haha :) Vuoskymmen, ehkä 60-70-luku? Ja ei, en muista sanoja- yhden ainoan kerran olen kuullut radiosta, siis ihan radiokanavalta- kanavaa en tietty tiedä. Mutta on soinut myös jossain elokuvassa/sarjassa ja jossain muuallakin, koska kovin on tutun olonen biisi...oisko aineki ilman johtolankaa sarjassa, ku kuvataan mennyttä ku juttu on selvinnyt ja siinä aina soi joku semmoi surullinen musiikki...ääh, en tiä, tuli vaa mieleen
Voi olla uudempikin, tai vanhempi, mutta kuten sanoin, biisin tyyli ja äänimaailma jotenkin sopisi 70-lukuun, tai 60-lukuun.
Miehen ääni ei ole kovin nuori, jotenkin kuulosti george thorogoodilta, muttei ollut se.
Mä niin arvasin että tää on epätoivosta, mutta pakko on yrittää kun en muuta keksi!
Ihanaa, että ootte jaksaneet kiinnostua asiasta! ja ei ollut se, mitä joku aiemmin ehdotti.
:)
ap
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:58"]
Kuuntele 59.02 alkava biisi. Se on tää, eikö oo?
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:53"]
[/quote]
Ei, kuunneltu ballaadit nyt pikasesti läpitte, ei mikään niistä :( Bob dylan ehkä lähimpänä, mutta ei kuitenkaan...
ap
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 22:08"]
Ei, kuunneltu ballaadit nyt pikasesti läpitte, ei mikään niistä :( Bob dylan ehkä lähimpänä, mutta ei kuitenkaan...
ap
[/quote]
Bob Dylan knockin on heaven's door on muuten hyvä biisi...
Etkö tosiaan muista yhtään sanoja?
Ei vaan oo se hallelujaa-kappale? Soi 24-sarjassa. Mutta jos oot varma että oli siinä Ilman johtolankaa, niin eikös tällaiset sarjoissa soineeet kappaleet oo helppo löytää?
Täällä on ilman johtolankaa sarjan biisit. Käy ne läpi vaikka youtuben avulla.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 22:17"]
Mikään näistä?
[/quote]
ei :(
Ja mikä hallelujah, ne o koko sarjaa katsonut. ja ei, ei ole helppo löytää, koska en ole edes aivan varma oliko se ilman johtolankaa, vai joku muu samantyylinen sarja- noita rikosjuttuja kun on niin paljon ja tästä on aikaa, kun oon sen kuullu, siis töllössä.
No, kiitos kuitenkin, ihanaa kun viitsitte! Mä yritän miettiä yön yli, jos sais sanoja päähän! Nyt annan olla..
ap
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 22:26"]
Täällä on ilman johtolankaa sarjan biisit. Käy ne läpi vaikka youtuben avulla.
http://www.tunefind.com/show/without-a-trace
[/quote]
ok! voinhan mä kokeilla!
ap
Tarkoitin tätä. Mutta ois sulle varmaan jäänyt tuo Hallelujaa mieleen kun sitä hoetaan niin paljon. Mutta kuuntelemisen arvoinen biisi joka tapauksessa.
Veikkaan että se on the Who ja biisi Behind Blue Eyes.
Ap, alkaa auttamishalut hiipua, kun et ole aktiivisemmin vastaamassa.