Osaako teidän 1v7kk tehdä kuperkeikan?
Meillä osaa ja paljon muutakin. Taitaa olla tuon vuosimallin lapset vallattomia järjestänsä!
Kommentit (27)
On osannut jo alkukesästä, on nyt 1v7kk. Ensin trampalla, sitten patjalla lattialla. Ihan omaehtoista oli, en ole opettanut. Hämmästyneenä ekalla kerralla katsoin, isompia on kyllä "joutunut" opettamaan, eivätkä ole sittenkään noin pienenä osanneet. On tuo kuopus kyllä muutenkin motorisesti taitava.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 22:05"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 22:03"]Meillä 1v 3kk yrittää kovasti ja varmasti sen tekisikin, mutta mä riennän väliin ja estän sen. Hyi hitto, se on kuvottavan näköistä. Taittaa vielä niskansa.
[/quote]
Et oo tosissas?
[/quote]
Oon. :D Saa tehdä kun on isompi, mutta vielä ei. Jostain syystä en pelkää mitään muuta niin paljon kuin niskojen taittumista lapsella. En uskaltanut vastasyntyneellekään pukea paitaa pään yli, piti olla aina kietasumallin vaatteita. Anteeksi jos olen mielestäsi ylisuojeleva, niin varmaan olenkin. Tässä asiassa. Muuten tuo tenava saa kyllä kiipeillä ja rymytä (vahdin tottakai vieressä).
[/quote]
No jokainen äiti tyylillään. Kyllä se ylivarovaisuus karisee ajan kanssa itsestään. Oppii tuntemaan lapsensa ja itsensä.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 22:12"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:33"]Mistä nuo alapeukut ap:lle? Motorisesti lahjattomien lasten äipät alapeukuttaa?
[/quote]
Ärsyttävästi kirjoitettu aloitus.
[/quote]
Mielensäpahoittajat :)
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 22:33"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 22:12"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:33"]Mistä nuo alapeukut ap:lle? Motorisesti lahjattomien lasten äipät alapeukuttaa?
[/quote]
Ärsyttävästi kirjoitettu aloitus.
[/quote]
Mielensäpahoittajat :)
[/quote]
Älä länkytä. Tuo aloitus on ällötävällä tyylillä kirjoitettu. En minä siitä silti mieltäni pahoittanut.
Tietenkin pahoitit. Miksi muuten olisit provosoitunut?
Meillä oppi tyttö kuperkeikan 1v 5kk ikäisenä, varpaillaan kävelemään ja hyppimään tasajalkaa, puhaltamaan saippuakuplia, auttamaan kotitöissä 1v 4kk ikäisenä jne.. Niin paljon taitoja tuolla supermuksulla, että en jaksa niitä rueta tähän kirjoittamaan:)
Meillä ei vielä kuperkeikka onnistu 1,5v. ikäiseltä, mutta ristiriipunta renkailla on kuulunut pojan päivittäiseen treeniin jo muutaman kuukauden. Jättiläisiä tekee rekillä vastaotteella, ja treenataan jo yhdellä kädelläkin. Kuperkeikkaa täytynee alkaa treenaamaan ahkerammin.