Jos saisit itse päättää mihin sinun verorahat käytetään..
Mihin kolmeen asiaan sinun maksamat verot saisi käyttää?
Ja tämä on vain kuvitelmaa joten jätetään ne "noin ei voi ikinä käydä" vastaukset pois tästä.
Kommentit (57)
Vain suomalaisten terveydenhuoltoon. Vain suomalaisten köyhien elättämiseen.
Lapsille (sis. esim homekoulujen korjaukset), vanhuksille (ihmisarvoinen hoiva) ja kulttuuriin.
Lapset, vanhukset ja terveydenhoito
Poliisi, liikenneyhteydet (tiet, rautatiet), koulut.
Vanhuksille, lapsille ja terveydenhoitoon
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 09:10"]Abortteihin (palkkio jokaiselle joka tekee abortin)
Terveydenhuoltoon (liikaa vanhuksia syrjivää)
Poliisiin
Mihin en koskaan haluaisi verorahojani tuhlattavan
neuvolat, koulut, yms mitä kakaroille ilmasiks annellaan. Jokainen vastuuntuntoinen vanhempi saisi ihan itse omasta pussistaan maksaa kaikek kun niitä kakaroita on menny vääntääki.
[/quote]
Nyt riitti mulle. Nämä ääliömäiset lasten ja vanhempien solvaajat ovat vallanneet VAUVA-palstan, joten poistun pysyvästi. Kiitos ja hyvästi.
Terveydenhoito suomalaisille, vanhukset eli esimerkiksi vanhuskodit suomalaisille ja oikeasti vammaisten tukemiseen (huom! Ei rahaa sossupummeille, laiskoille ja "masentuneille) vaan kehitysvammaiset, downsyndrooma, cpvamma jne OIKEITA ongelmia. Suomessa on niin paljon työkykyisiä jotka elävät valtion rahoilla että huhhuh, olisi tuet edes vastikkeellisia (katujen siivous 5xvko 8hpvä) niin ei kaiken maailman pummit niillä tuilla edes haluisi olla !!
Pelastuslaitokselle, tiestön ylläpitoon ja vanhuksille.
Lapset, vanhukset ja terveydenhoito. Todellakin oksettaa ajatus sossupummien pesukoneiden makselusta ym. Alkaisin tekemään pimeää työtä, jos nimenomaan minun verorahani osoitettaisiin laiskojen ja tyhmien ihmisten rästilaskujen maksuun.
Terveydenhuoltoon, sairauksien ennaltaehkäisyyn ja koulutukseen.
Yksi kolmasosa menisi koko pelastuslaitos/terveydenhuolto/poliisi systeemille ja yksi kolmasosa tieverkoston korjaukseen ja ylläpitämiseen ja yksi kolmasosa terveyden huoltoon. Ja jos vielä jostain saisi rippeitä niin uusien työpaikkojen luontiin, niin tulisi niitä verotuloja myös jatkossakin.
Terveydenhuolto, eläimet, vanhukset
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 09:16"]
Poliisi, liikenneyhteydet (tiet, rautatiet), koulut.
[/quote]
Mulla täysin sama!
Ulkomaanapu, turvapaikanhakijoille ja panostukseen ruotsin kielen aseman parantamiseen.
Ja numero 14 lisää vielä että suomalaisille luotuja työpaikkoja...
Kaikkeen muuhun mutta ei enempää miespuolisia pakolaisia tänne. Jos saisi näin tarkkaan määritellä.
Vanhuksille, poliisille ja oikeustaloihin??
Ulkomaanapu, pakolaiset ja maanpuolustus.
Lapsiin, terveyden hoitoon ja kolmatta en nyt keksiä