Osaako teidän 1v7kk tehdä kuperkeikan?
Meillä osaa ja paljon muutakin. Taitaa olla tuon vuosimallin lapset vallattomia järjestänsä!
Kommentit (27)
Meidän tyttö teki 1v5kk ikäisenä ekan kerran kuperkeikkoja mummolan lattialla olleen patjan päällä. Nyt on 3v ja oikein lahjakas ja menevä simpanssi on:) Jotkut esikoisen luokalla ei osaa vieläkään edes kuperkeikkas (1lk)
Siis tuttavapiirissä paljon suurinpiirtein tuon iläisiä lapsia. Kaikki vallattomia ja kovia kiipeilemään, vilkkaita ja motorisesti taitavia. Minulla vanhempiakin lapsia ja eivät kyllä ole olleet noin taitavia vielä tuon ikäisenä. Ap
Mistä nuo alapeukut ap:lle? Motorisesti lahjattomien lasten äipät alapeukuttaa?
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:29"]No onpas "taitava" lapsi. Minun tyttäreni teki tuon ikäisenä jo kaksoisvoltin takaperin.
[/quote]
Voi, voi!!
Meidän tyttö on nyt 15v eikä osaa edelleenkään.
Muuten on ihan terve ja keskiarvo 9,5.
Mun 1,5v tekee kärrynpyörän ja käsiseisonnan(tosin vasta seinää vasten) mutta osaa tulla siitä alas siltakaatoon.
Poika 1v 11kk ja tekee kuperkeikan sängyllä muttei lattialla.
Minunkin tyttöni oppi tekemään kuperkeikkoja suurinpiirtein tuon ikäisenä, ehkä noin 1 v 9 kk. Ensimmäisillä kerroilla avustin ja sen jälkeen uskalsi tehdä itse. En muista tarkalleen, mutta jossain vaiheessa noin 2-vuotiaana oppi myös seisomaan käsillään niin, että nosti jalat seinää vasten. Melkein pystysuoraan uskaltanut nostaa jalkansa parhaimmillaan.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:32"]Meidän tyttö teki 1v5kk ikäisenä ekan kerran kuperkeikkoja mummolan lattialla olleen patjan päällä. Nyt on 3v ja oikein lahjakas ja menevä simpanssi on:) Jotkut esikoisen luokalla ei osaa vieläkään edes kuperkeikkas (1lk)
[/quote] Sama tyttö kiipeili keittiön pöydällä ja melkein missä vaan jo ennen kuin oppi kävelemään:D
Meillä myös kiipeiltiin tosi ahkerasti ennen kuin oppi kävelemään. Nyt kiiprää jo perässä isompien lasten puumajaan. Ap
Meillä oppi kuperkeikan 1v 3kk - 1v 5kk, eli toissa kesänä jossain vaiheessa. Teki sen ensin trampoliinilla.
Aiemmat lapset vaihtelevasti 3-6 vuotiaina. Mä uskon isompien malliinkin jonkin verran.
Meillä 1v 3kk yrittää kovasti ja varmasti sen tekisikin, mutta mä riennän väliin ja estän sen. Hyi hitto, se on kuvottavan näköistä. Taittaa vielä niskansa.
Joo tottahan nuo pienet apinoi isompia perässä. Ap
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 22:03"]Meillä 1v 3kk yrittää kovasti ja varmasti sen tekisikin, mutta mä riennän väliin ja estän sen. Hyi hitto, se on kuvottavan näköistä. Taittaa vielä niskansa.
[/quote]
Et oo tosissas?
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:33"]Mistä nuo alapeukut ap:lle? Motorisesti lahjattomien lasten äipät alapeukuttaa?
[/quote]
Ärsyttävästi kirjoitettu aloitus.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 22:05"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 22:03"]Meillä 1v 3kk yrittää kovasti ja varmasti sen tekisikin, mutta mä riennän väliin ja estän sen. Hyi hitto, se on kuvottavan näköistä. Taittaa vielä niskansa.
[/quote]
Et oo tosissas?
[/quote]
Oon. :D Saa tehdä kun on isompi, mutta vielä ei. Jostain syystä en pelkää mitään muuta niin paljon kuin niskojen taittumista lapsella. En uskaltanut vastasyntyneellekään pukea paitaa pään yli, piti olla aina kietasumallin vaatteita. Anteeksi jos olen mielestäsi ylisuojeleva, niin varmaan olenkin. Tässä asiassa. Muuten tuo tenava saa kyllä kiipeillä ja rymytä (vahdin tottakai vieressä).
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 22:05"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 22:03"]Meillä 1v 3kk yrittää kovasti ja varmasti sen tekisikin, mutta mä riennän väliin ja estän sen. Hyi hitto, se on kuvottavan näköistä. Taittaa vielä niskansa.
[/quote]
Et oo tosissas?
[/quote]
Oon. :D Saa tehdä kun on isompi, mutta vielä ei. Jostain syystä en pelkää mitään muuta niin paljon kuin niskojen taittumista lapsella. En uskaltanut vastasyntyneellekään pukea paitaa pään yli, piti olla aina kietasumallin vaatteita. Anteeksi jos olen mielestäsi ylisuojeleva, niin varmaan olenkin. Tässä asiassa. Muuten tuo tenava saa kyllä kiipeillä ja rymytä (vahdin tottakai vieressä).
No onpas "taitava" lapsi. Minun tyttäreni teki tuon ikäisenä jo kaksoisvoltin takaperin.