Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Samsung galaxy s5 vs apple iphone 5c

Vierailija
05.08.2014 |

Oisko kokemuksia tai tietoa kumpi noista ois parempi? Varmasti riippuu myös käyttötarpeesta, mutta kuulisin mielelläni mielipiteitä, miksi jompi kumpi on parempi tai huonompi.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat olla "trendikäs" ja kulkea massan mukana niin iphone. Onhan se iphone varmasti kelpo puhelin, mutta itse ottaisin s5:sen. Olen ollut niin tyytyväinen tähän s3:seen.

Vierailija
2/10 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Samsungista huonoja kokemuksia eli valitsisin iPhonen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä ikinä osta iphonea.

Vierailija
4/10 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea asia. Samsung on pitkäaikaisempi.

Samsungin ohjelmistokaupasta saat applikaatioita vielä kolmen vuoden kuluttua. Pari vuotta vanhaan iphoneen ei saa enää appkikaatioita tai päivityksiä niihin. Meikäläisen iphone 4s on just tällainen vanhus...

Vierailija
5/10 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samsung

Vierailija
6/10 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 12:06"]Vaikea asia. Samsung on pitkäaikaisempi.

Samsungin ohjelmistokaupasta saat applikaatioita vielä kolmen vuoden kuluttua. Pari vuotta vanhaan iphoneen ei saa enää appkikaatioita tai päivityksiä niihin. Meikäläisen iphone 4s on just tällainen vanhus...[/quote]

Androidkäyttäjänä ja fanina olen tuosta pitkäaikaisuudesta eri mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että moto x tai moto g. Samsung on mennyt s sarjassa huonoon suuntaan sitten s3:n. Mutta Totta kai samsung jos verrataan iphoneen.

Vierailija
8/10 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

iphone

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 12:06"]Vaikea asia. Samsung on pitkäaikaisempi.

Samsungin ohjelmistokaupasta saat applikaatioita vielä kolmen vuoden kuluttua. Pari vuotta vanhaan iphoneen ei saa enää appkikaatioita tai päivityksiä niihin. Meikäläisen iphone 4s on just tällainen vanhus...

[/quote]

Kantsisko päivittää se puhelin?!?

Mulla on iPhone5, muksuilla 4 ja 4S ja kaikki sovellukset saa noihin vanhempiinkin kun uusi iOs päivitetty!

Vierailija
10/10 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Samsung galaxy s5, se on mulle hyvä, ehkä aika iso, kun siinä on suoja päällä.

 

Itse en iphonea ota, periaatekysymys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan