Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pistetääs gallup pystyyn, eli mitä puoluetta aiot äänestää

Vierailija
23.08.2014 |

Seuraavissa vaaleissa?

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 20:40"]Vasemmistoliittoa. Ja kyllä, olen ihan työssäkäyvä nettomaksaja. Olen pitkään miettinyt, miten Suomeen saisi puolueettomia ulkopuolisia vaalitarkkailijoita. Ei voi olla todellista, että jatkuvasti köyhtyvät massat äänestäisivät oikeasti jotakin Kokoomuksen kaltaista joukkiota valtaan?! Suomessa ei yksinkertaisesti ole niin paljon rikkaita, narsisteja ja tunnevammaisia että se selittäisi heidän "kannatuksen".

[/quote]

Jos tajuaisit jotain taloudesta, ymmärtäisit että korkea veroaste, jota vasemmistopuolueet ovat innolla nostamassa lisää, on syynä ihmisten köyhyyteen. Suomeen tarvitaan lisää yrityksiä ja työpaikkoja ja niitä ei himoverottamalla synny.

Vierailija
82/86 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 20:48"]Kaikki puolueet itse asiassa on tänä vuosikymmenenä aika perseestä, vihreät nyt kuitenkin ovat suhteellisen keskellä - heille menee mun ääneni...

- Tasan tarkkaan meidän taloudesta ääntä EI mene persuille, me kaipaamme avarakatseista Eurooppaa, Suomi sitäpaitsi tarvitsee edullista työvoimaa niitä töitä varten joita me valtaväestö emme ole huolineet...;

- Kokoomukselle, tätä tuskin tarvitsee enempää kellekään aukaista?

- Demareille, ovat sössineet aika ikävästi...

[/quote]

Oletko rasisti kun haluat Suomeen ulkomaista orjatyövoimaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustaa tietenkin.

Vierailija
84/86 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:58"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 20:40"]Vasemmistoliittoa. Ja kyllä, olen ihan työssäkäyvä nettomaksaja. Olen pitkään miettinyt, miten Suomeen saisi puolueettomia ulkopuolisia vaalitarkkailijoita. Ei voi olla todellista, että jatkuvasti köyhtyvät massat äänestäisivät oikeasti jotakin Kokoomuksen kaltaista joukkiota valtaan?! Suomessa ei yksinkertaisesti ole niin paljon rikkaita, narsisteja ja tunnevammaisia että se selittäisi heidän "kannatuksen".

[/quote]

Jos tajuaisit jotain taloudesta, ymmärtäisit että korkea veroaste, jota vasemmistopuolueet ovat innolla nostamassa lisää, on syynä ihmisten köyhyyteen. Suomeen tarvitaan lisää yrityksiä ja työpaikkoja ja niitä ei himoverottamalla synny.

[/quote]

Korkea veroaste missä? Syyt ihmisten köyhyyteen ovat moninaiset, mutta aika koomista syyttää verotusta niistä. Suurimmat yksittäiset syyt ovat työttömyydessä ja hampaattomassa lainsäädännössä joka mahdollistaa työntekijöiden hyväksikäytön. Eli Kokoomuslaisessa politiikassa. Suomessa on korkea veroaste palkoissa, kulutushyödykkeissä ja muissa jokapäiväisissä asioissa. Sen sijaan rahastoista ja perinnöistä tulonsaajat, suuret kansainväliset yritykset ja muut veronkiertäjät eivät veronmaksuillaan loista. Eivät ainakaan maksuilla Suomeen... Koska esim. osaketuloihin ja kunnallisveroon saadan toimiva progressio, jos Kokoomus on vuosikymmenestä toiseen vallassa?

Ja miten verotus estäisi yritystoimintaa, jos säännöt ovat kaikille samat? On totta, että pienyrittäjien verotusjärjestely on älytön etukäteistilityksineen. Mutta Kokoomus on päättänyt näistä asioista Suomessa 80 -luvulta lähtien... Sillä porukalla ei ole todellakaan mitään intressiä puolustaa pienyrittäjiä, laskea veroja muilta kuin rikkailta, hidastaa työttömyyden kasvua tai ylipäätään tehdä mitään mikä olisi kansakunnan kokonaisedun mukaista. Eliitin etu on eliitin etu. Enemmän työttömiä = halpa ja nöyrä työvoima. Työn ja kulutuksen korkea verotus = keskiluokka maksaa työttömyyden eli edullisen työvoiman.

Mutta ylimielisyyteen karahtaa tämäkin viimein. Oli kohtalokas virhearvio laittaa tämä nykyinen nulikka nukkepääministeriksi tälläisenä aikana. On jo liian läpinäkyvää. Ajattelivat varmaan, että jos Demaritkin heittää välihallitukseen kakkossarjaa vaalien alla, miksei mekin?

Vierailija
85/86 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustalle menee.

Vierailija
86/86 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavimmin keskustaa, kokoomuskin voisi tulla kysymykseen ja ehkä jopa persut, jos sopiva yrittäjähenkinen ehdokas löytyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi