Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitähän tuttu mies tarkoitti kun baarissa sanoi

Vierailija
23.08.2014 |

mihin mä sun kanssas joudun? Negatiivista vai positiivista? Mielestäni en mitenkään ollut päällekäyvä tms.

Jäi jotenkin kesken kun siihen tuli pari kaveria. Ärsyttää kun en tiedä mitä tarkoitti.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli sille miesystävät paikalle niin hylkäsi sut yksikseen. Haki ajankulua sinusta, ettei tylsistyis ihan kokonaan mieskavereitaan odotellessaan.

Vierailija
2/6 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tietää, että olet humaltuessasi ihan holtiton baarinvaihtaja ja ihmetteli mihin mahdattekaan joutua illan mittaan, kun siideripäissäsi alat kärttämään paikanvaihtoa jatkuvalla syötöllä.

Mies oli sopinut kaverinsa kanssa, että kaveri tulee hakemaan ja nyt ei sitten tiennyt mihin kaverin pitäisi tull.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein tiennyt mitä olisi sanonut. Hämmentynyt. Ei kybällä lääpällään sinuun.

Vierailija
4/6 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tulkitsisin ton positiivisena. mut mä en kyllä tiedä mistään mitään että joo..

Vierailija
5/6 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti flirttailua, ajatuksena taustalla "mistä tässä vielä toisemme löydämmekään tänään / myöhemmin". Tietenkin muiden palaaminen paikalle katkaisi mahdollisesti tilanteen.

Tuskin ainakaan negatiivista, korkeintaan kiusoittelua. Uskoisin olevan kiinnostunut...

Vierailija
6/6 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halus panna sua tietty ku olet niin kuuma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi