Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En voi syödä ravintoloissa, liikaa suolaa

Vierailija
25.04.2024 |

Kokeilin pitkästä aikaa lounaspaikkaa ja totesin taas saman: jo parin tunnin kuluttua ruokailusta kengät alkavat puristaa ja sormet on kuin paketilliset höyrytettyjä nakkeja.

Miksi sitä suolaa pitää panna annaksiin niin runsaasti?

Kattakaa suola pöytään. Ne asiakkaat jotka haluavat tönkkösuolatun lounaan voivat itse lisätä suolansa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvemmaksi tulee tehdö itse ruokansa ja on terveellisempää.

Vierailija
2/10 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä , välillä tuntuu että voisi juoda uima-altaan tyhjäksi kun janottaa suolainen ruoka. Helpompi sitä suolaa olisi lisätä kun poistaa eli purkki pöytään suolan haluajille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö siellä missä tilaat annoksen pöytään ja sanot, että ei saa laittaa suolaa ruokaan. 

Vierailija
4/10 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä , välillä tuntuu että voisi juoda uima-altaan tyhjäksi kun janottaa suolainen ruoka. Helpompi sitä suolaa olisi lisätä kun poistaa eli purkki pöytään suolan haluajille.

Suola tosiaan janottaa ja ravintola toivoo että tilaat lisää juotavaa.

Vierailija
5/10 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runsaasti suolattu ruoka maistuu paremmalta. Koska ihmiset ei kiinnitä ravintolassa suolan määrään huomiota, olisi ravintoloitsijan kannalta typerää tehdä huonommin kaupaksi menevää ruokaa vähentämällä suolan määrää. Terveellisyyttä kannattaa ennemmin markkinoida mielikuvilla

Vierailija
6/10 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässyn lässyn. Ei niissä ole liikaa suolaa. Olet vain tottunut mcdonaldsiin ja hesburgeriin.

Vierailija
7/10 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin on yksi syy, miksi ravintolassa ei tee mieli syödä - sen lisäksi, että kotona saa muutenkin laadukkaampaa.

Ei suolasta mitään suurempaa haittaa minulle olisi - toki verenpaine kohoaa vähän varmasti - mutta ravintola-annokset keskimäärin maistuvat ihan käsittämättömän suolaiselle. Sama koskee toki esim. savustettua kalaa jne. mitä kaupasta voi ostaa.

Eivätköhän asiakkaat osaa lisätä suolaa itse, jos sitä ei heidän mielestään ole tarpeeksi.

Vierailija
8/10 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset varastavat nykyään jopa suola- ja pippurisirottimet. Myös ne Alibaban halvinta mallia olevat.

Vierailija
9/10 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotonaan sitten syödään eineksiä ja leikkeleitä, jotka myös ovat erittäin suolaisia. Ruoka pitää tehdä itse jos haluaa vähäsuolaista, se on totinen tosi.

Vierailija
10/10 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman, että tietyissä ruokaravintoloissa ruoka on liian suolaista. Jos tullaan kysymään maistuiko, kerron että suolaa on liikaa. Sitten vain äänestetään jaloilla, eikä syödä uudelleen ko. lafkassa.