en käynyt pesulla 3 vrk, mies uhkaili erota
meidät kotona ei ole suihkua . vain ulkosauna.pyysin miestäni lämmitä sen, olisin päässyt itse pesulla käymään ja 7kk. vauva piti kylvetä.
ei ja taas ei. naureskeli ja väänteli siihen saakka että minun hermot ei kesti ja taas riita tullut.
vaikka itse lämmitän , haen puita ja vettä, niin silti on ongelma hänelle, vauvan vahti siks aika kun käyn saunassa.
tämä jatkunut koko kesän. en ymmärrä mikä fobia hänellä on.
nyt on pakko etsiä asunto. näin en jaksaa enää elää. suihku remontit ei etenee ollenkaan ja minä en vain jaksa tämä kohtelu.
harmittaa kauheasti koska rakastan miestäni ja meille tulee hirveä tappelu vauvan pidosta . mutta en tiedä enää keinoa.
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 10:25"]
minä herään aamulla tasan 6lta vauvan mukaan ja menen yöunille kl 22.00 eli lähes mahdoton yöllä ruveta puita vettä kantamaan ja 1,5 t. päästä saunaan. vaikka saisin sauna lämpimään päivällä niin mies ei hoida vauvamme.
minua suututtaa miksi perus perheessä tulee niin vaikea tilanne.kun asia koskee vain vaimon hygienian tason pidosta. ei helvettiä miksi on niin vaikea.
[/quote]
mikset hae niitä puita päivällä ja vettä? vähän kerrallaan.
Mikset lämmitä saunaa joka päivä kun sulla sellainen ylellisyys on. Mies hoitaa vauvaa silloin kun käsket hoitaan.
Ai sä et voi kantaa sylillistä puita kun vauva nukkuu?
Missä korvessa te asutte ja mikä juntti sun mies on? Käykö töissä?
Miten peset vauvan? LS-ilmoituksen paikka jos ei ole pesutiloja vauvalle
Hyödynnä ystäviäsi. Käy kylässä vauvan kanssa ja kitise miehestä. Sitten peseydy siellä kun kaveri vahtii lasta. Tai sitten uimahallin.
miten se mies on sitten peseytynyt ? molemmat haisette ei sillä ole mitään oikeutta rutista tuosta