Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tupakoitsijat

Vierailija
23.08.2014 |

Luuletteko tosissanne, että purkka suuhun hävittää sen hajun? Vaatteenne haisee kahden metrin päähän. Ja yäkkkkistä

Kommentit (164)

Vierailija
141/164 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 11:12"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 01:27"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 01:20"]

Mitä teidän lapset tykkää tupakanhajuisista  vanhemmista?

[/quote]

Tuossa naapurissa asuu nuori pariskunta vauvan kanssa pienessä yksiössä (28 m2) ja ne polttaa sisällä. Savu tunkeutuu vahvana muiden asuntoihin, että vielä vahvempana se on siellä niiden kämpässä. Kyllä käy vauvareppanaa sääliksi :( Ei varmaan mikään ihmekään, että vauva itkee todella usein ja pitkään kun joutuu tuollaisessa palvaamossa asumaan.

[/quote]

Ei ole tullut mieleen ilmoittaa sossuun!!??

[/quote]

Tupakoiti kotona ei ole kiellettyä vaikka paikalla on lapsia.

Vierailija
142/164 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tee HETI lastensuojeluun ilmoitus! Lapsella keuhkosyöpä ennen kuin ehtii puhumaan oppia :( Tuommoinen pistää niin vihaksi, tuhota omaa itsekkyyttään viattoman lapsen terveys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/164 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 03:46"]

Vastaisiko joku tupakoitsija? Huomaatte itse pahaa hajuanne?  Vai onko se niinkun valkosipulinsyöjän haju, jota itse ei haista? 

[/quote]

Ei sitä huomaa. Eikä haista yhtä paljoa muitakaan hajuja. Poltin itse 3-4 tupakkaa päivässä, en siis juuri mitään, enkä pitänyt itseäni oikeastaan tupakoijana. Sitten lopetin ja aloin toden teolla haistaa, miten jumalattoman pahalta rööki löyhkää, samoin tupakoitsijat. Ylipäänsä hajuaisti on parantunut.

Vierailija
144/164 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 06:17"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 02:55"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 02:46"]38 : lle vastaus. Kyse on tupakoinnista. Työni puolesta on kuolemia laidasta laitaan...siis siviilissä  on ollu noi kuolemat. T. Lekuri

[/quote]

Vai että lekuri?! Uskokoon ken tahtoo. ;)

Siviilissä olet nähnyt kaksi kuolemaa, voitko tosiaan ilman obduktiota sanoa, että.ne johtuuvat vain ja ainoastaan sekä pelkästään yksinomaan tupakoinnista? Et. Oletuksia kyllä voi tehdä, mutta sinunhan toki pitäisi kouluttautuneena myös tietää sekin, että moni muu asia on vaarallisempi kuin tupakka, mutta et halua tätä.myöntää. Tiedän sen.

[/quote]

Kyllä on säälittävää saivartelua joltain tupakoitsijalta.

Lopeta selittely. Voisit ihan reilusti myöntää, että tupakka tappaa. Se on todistettu jo vuosikymmeniä sitten.

Ja tupakka tappaa vieläpä todella julmalla tavalla.

Oletko kuullut taudista nimeltä keuhkoahtaumatauti? Se on tupakan yleisimmin aiheuttama sairaus. Eikä siihen ole mitään parannuskeinoa.

Keuhkoahtaumatauti etenee vääjäämättä kohti kuolemaa. Hoitoa ei ole. Potilas kuolee hiljalleen tukehtumalla.

Jos haluat moisen karmean kohtalon itsellesi, niin ole hyvä. Mutta älä selittele, ettei tupakka tapa.

Keuhkoahtaumataudin syy on aina tupakointi. Ja tauti päätyy aina tukehtumiskuolemaan.

Tupakka todellakin tappaa!

[/quote]

Keuhkoahtaumataudin syy AINA tupakointi? Mitenkähän mun mummolla se oli, vaikka koskaan ei tupakoinut? Eikä siellä maalla ole paljon päässyt altistumaan kenenkään muunkaan tupakoinnille...

Vierailija
145/164 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse soittaisin kyllä sossuun, jos naapurissa joku saastuttaisi lapsensa keuhkot ja terveyden tupakansavulla. Sossu päättäköön lähtevätkö katsomaan tilannetta vai eivät, mutta ainakin saisin itse puhtaamman omatunnon, kun olisin ilmoittanut asiasta viranomaisille. Tuollaisessa perheessä voi olla muutkin asiat pielessä kuin tupakointi sisällä...

Vierailija
146/164 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 10:56"]

Säälin teitä jotka haukutte toisia.

Elämänne taitaa olla tylsää ja tyhjää sisällöktään, kun haukutte toisia ihmisiä.

Säälittävää toimintaa!! Mut jatkakaa toki valitsemallanne tiellä ja opettakaa kersoitanne yhtä fiksuja, niin se maailma muuttuu paremmaksi.

[/quote]

En hauku ketään. Sanon vain totuuden eli tupakoitsijat haisevat kamalalle. 

Vierailija
147/164 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 11:34"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 10:56"]

Säälin teitä jotka haukutte toisia.

Elämänne taitaa olla tylsää ja tyhjää sisällöktään, kun haukutte toisia ihmisiä.

Säälittävää toimintaa!! Mut jatkakaa toki valitsemallanne tiellä ja opettakaa kersoitanne yhtä fiksuja, niin se maailma muuttuu paremmaksi.

[/quote]

En hauku ketään. Sanon vain totuuden eli tupakoitsijat haisevat kamalalle. 

[/quote]

Haukuthan sinä. Et vain tajua sitä, koska olet näköjään ollut kukkasia haistelemassa kun maalaisjärki oli jaossa.

Vierailija
148/164 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 11:28"]

Vastaisiko joku tupakoitsija? Huomaatte itse pahaa hajuanne?  Vai onko se niinkun valkosipulinsyöjän haju, jota itse ei haista? 

[/quote]

Ei sitä huomaa. Eikä haista yhtä paljoa muitakaan hajuja. Poltin itse 3-4 tupakkaa päivässä, en siis juuri mitään, enkä pitänyt itseäni oikeastaan tupakoijana. Sitten lopetin ja aloin toden teolla haistaa, miten jumalattoman pahalta rööki löyhkää, samoin tupakoitsijat. Ylipäänsä hajuaisti on parantunut.

[/quote]

Ööö, totta tämä on, ei se teidän tupakoitsijoiden alapeukuilla muuksi muutu. :)

Vierailija
149/164 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 11:33"]

Itse soittaisin kyllä sossuun, jos naapurissa joku saastuttaisi lapsensa keuhkot ja terveyden tupakansavulla. Sossu päättäköön lähtevätkö katsomaan tilannetta vai eivät, mutta ainakin saisin itse puhtaamman omatunnon, kun olisin ilmoittanut asiasta viranomaisille. Tuollaisessa perheessä voi olla muutkin asiat pielessä kuin tupakointi sisällä...

[/quote]

Ihan totta, ei nyky-Suomessa polta sisällä kuin ainakin jollain tapaa vähän syrjäytyneet. Tai maahanmuuttajat.

Vierailija
150/164 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 11:40"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 11:28"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Miksi mulla on tarkka hajuaisti ollut aina? Vaikka tupakoin niin silti haistan hyvin tarkkaan eri hajut, jopa sellaisetkin mitä tupakoimattomat eivät aina haista?

Eli eipä todellakaan aina pidä paikkaansa tuommoinen väite. ;) Vaikka eihän tätä tupakoimattomat tajuakaan ja vielä vähemmän uskovatkaan. ;)

Vierailija
151/164 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi on todella typerää. Vain luuserit polttaa nykyään. Tupakointi on noloa. On se nyt kumma kun pitää vapaaehtoisesti itseänsä myrkyttää. No sehän on koukuttavampaa kun heroiini,. Kaikki jotka luulevat, että tupakointi on hallinnassa puhuvat sontaa.

Vierailija
152/164 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 11:46"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 11:40"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 11:28"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Miksi mulla on tarkka hajuaisti ollut aina? Vaikka tupakoin niin silti haistan hyvin tarkkaan eri hajut, jopa sellaisetkin mitä tupakoimattomat eivät aina haista?

Eli eipä todellakaan aina pidä paikkaansa tuommoinen väite. ;) Vaikka eihän tätä tupakoimattomat tajuakaan ja vielä vähemmän uskovatkaan. ;)

[/quote]

Juurihan kirjoitin, että olin aikaisemmin itse tupakoitsija, sitten lopetin, ja huomasin tämän paranemisen omalla kohdallani. Enkä tosiaan edes polttanut sitä muutamaa tupakkaa enempää päivässä. Kyllä se vaikuttaa, usko pois. Tai ei se ole uskon asia, kokeile. En itsekään uskonut ennen kuin kokeilin.

Vierailija
153/164 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miten joku edes kehtaa vinkua ettei rööki muka haisisi. Millainen tuhnunenä pitää olla, ettei sitä lemua huomaa? Kyllä, se lemuaa vaikka kävisit suihkussa ja vaihtaisit vaatteet - hikikin kun haisee tuhkakupeilla erilaiselta.

Millainen ihminen edes polttaa nykypäivänä? Se on niin noloa, että en kehtaisi edes kulkea röökimuijan seurassa. Tupakoiva ihminen on heikkolahjainen, itsekuria omaamaton luuseri.

Vierailija
154/164 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 11:48"]Tupakointi on todella typerää. Vain luuserit polttaa nykyään. Tupakointi on noloa. On se nyt kumma kun pitää vapaaehtoisesti itseänsä myrkyttää. No sehän on koukuttavampaa kun heroiini,. Kaikki jotka luulevat, että tupakointi on hallinnassa puhuvat sontaa.

[/quote]

Mä kyllä väitän että mun tupakointi ON hallinnassa. Pari kertaa vuodessa viihteellä poltan YHDEN tupakan siinä ensimmäisen siiderin aikana. Kamalaa.

Vierailija
155/164 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 11:58"]En ymmärrä, miten joku edes kehtaa vinkua ettei rööki muka haisisi. Millainen tuhnunenä pitää olla, ettei sitä lemua huomaa? Kyllä, se lemuaa vaikka kävisit suihkussa ja vaihtaisit vaatteet - hikikin kun haisee tuhkakupeilla erilaiselta.

Millainen ihminen edes polttaa nykypäivänä? Se on niin noloa, että en kehtaisi edes kulkea röökimuijan seurassa. Tupakoiva ihminen on heikkolahjainen, itsekuria omaamaton luuseri.

[/quote]

Onbo joku väittänyt ettei tupakka haise? Missä?

Vierailija
156/164 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 11:55"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 11:46"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Juurihan kirjoitin, että olin aikaisemmin itse tupakoitsija, sitten lopetin, ja huomasin tämän paranemisen omalla kohdallani. Enkä tosiaan edes polttanut sitä muutamaa tupakkaa enempää päivässä. Kyllä se vaikuttaa, usko pois. Tai ei se ole uskon asia, kokeile. En itsekään uskonut ennen kuin kokeilin.

[/quote]

Luuletko, että olen tupakoinut syntymästäni asti?

Sinä saat selitellä mitä lystäät, kyllä minä sentäs hajuaistini paremmin tiedän. Et ehkä ymmärräkään, miten helvettiä elämäni on joskus ollutkaan kun haistan todellakin aivan kaiken. Mulla on todella tarkka hajuaisti ollu aina. Röökillä ei ole mitään osuutta asiaan, ettenkö edelleen haistaisi tarkasti vaikka ja mitä. Haistan jopa sellaisia asioita joita sinä et, vaikka et enää tupakoi. Usko pois, et tunne minua etkä ole päivääkään elänyt kengissäni.

Vierailija
157/164 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 12:11"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 11:55"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 11:46"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Sinä saat selitellä mitä lystäät, kyllä minä sentäs hajuaistini paremmin tiedän. Et ehkä ymmärräkään, miten helvettiä elämäni on joskus ollutkaan kun haistan todellakin aivan kaiken. Mulla on todella tarkka hajuaisti ollu aina. Röökillä ei ole mitään osuutta asiaan, ettenkö edelleen haistaisi tarkasti vaikka ja mitä. Haistan jopa sellaisia asioita joita sinä et, vaikka et enää tupakoi. Usko pois, et tunne minua etkä ole päivääkään elänyt kengissäni.

[/quote]

Selittelyn makua, ystäväiseni. Se muutos aikaisempaan, tupakoimattomaan aikaan, on niin huomaamaton alussa, ettet mitenkään voi verrata tilannetta nyt vs. silloin kun et vielä tupakoinut. Esim. se röökin haju itsessäsi on voimaakkampi kuin kuvitteletkaan.

Vierailija
158/164 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 12:00"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 11:48"]Tupakointi on todella typerää. Vain luuserit polttaa nykyään. Tupakointi on noloa. On se nyt kumma kun pitää vapaaehtoisesti itseänsä myrkyttää. No sehän on koukuttavampaa kun heroiini,. Kaikki jotka luulevat, että tupakointi on hallinnassa puhuvat sontaa.

[/quote]

Mä kyllä väitän että mun tupakointi ON hallinnassa. Pari kertaa vuodessa viihteellä poltan YHDEN tupakan siinä ensimmäisen siiderin aikana. Kamalaa.

[/quote]

olet siis tupakoitsija.....välimuotoja ei ole

Vierailija
159/164 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 12:16"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 12:11"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Selittelyn makua, ystäväiseni. Se muutos aikaisempaan, tupakoimattomaan aikaan, on niin huomaamaton alussa, ettet mitenkään voi verrata tilannetta nyt vs. silloin kun et vielä tupakoinut. Esim. se röökin haju itsessäsi on voimaakkampi kuin kuvitteletkaan.

[/quote]

Et siis edelleenkään usko sanojani? Noh, ongelmahan on yksin sinun. Tiedän kyllä röökin haisevan voimakkaasti. Ja haistan sen myös. Mikä tässä nyt on ongelma?

Selittele sinä lämpimiksesi "ystäväni" mitä haluat, edelleen mä taidan tietää omat asiani piikkiriikkisen paremmin kuin sinä. Vai kiistätkö?

Vierailija
160/164 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 12:16"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 12:00"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 11:48"]Tupakointi on todella typerää. Vain luuserit polttaa nykyään. Tupakointi on noloa. On se nyt kumma kun pitää vapaaehtoisesti itseänsä myrkyttää. No sehän on koukuttavampaa kun heroiini,. Kaikki jotka luulevat, että tupakointi on hallinnassa puhuvat sontaa.

[/quote]

[/quote]

olet siis tupakoitsija.....välimuotoja ei ole

[/quote]

Kamalan mustavalkoinen äkemys sullaki elämästä. Oletko harkinnut keskusteluavun hankkimista?