Kuinka paljon seksikumppaneita kolmekymppisillä on oikeasti ollut
Kommentit (85)
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 11:51"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 08:40"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 07:51"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 07:29"]Kumma tää foorumi. Mitä enemmän sitä enemmän alapeukkuja, tylsimykset (1 tai 2) saa yläpeukkuja :D
[/quote]
Tää on just tätä. Nuorten naisten pinnallisessa maailmassa pitäisi hakea uusi mies joka vkl, jottei olisi kuvailemasi tylsimys. Mikä tekee ' jakorasiasta ' paremman / kiinnostavamman kuin alle 5 kumppanin naisesta?
[/quote]
Se, että vähän seksikumppaneita omaavat kuvittelevat olevansa parempia ihmisiä. Ette kyllä ole :)
[/quote]
Täytyy kommentoida, että nämä, jotka jakelevat itseään kaikille vastaantulijoille eivät useinkaan ole penaalin terävimpiä kyniä. Tietenkin joku voi kokea ylentävänä, että pidetään yleisenä polkupyöränä, mutta turha odotella arvostusta muilta.
Fiksuus, itsensä arvostaminen, itsetuntemus ym. ominaisuudet ovat positiivisia puolia naisessa, en halua parisuhteeseen naisen kanssa, joka on ollut ns. yleinen.
[/quote]
Tällä penaalin terävimmällä maisterilla on ollut päälle 100 seksisuhdetta, joista suurin osa yhden illan juttuja. Ei kannata yleistää todellakaan.
Itsellä luku lähti kertymään sairauden puhjettua. Varmasti siinä oli mukana myös huonoa itsetuntoa, arvottomuuden tunteita, uteliaisuutta, tunnetta siitä että sinkkukin saa harrastaa seksiä jos itse tahtoo ja niin edelleen.
Nyttemmin olen rauhoittunut. Ikä ja lääkkeet tekee tehtävänsä.
Miehet, joiden kanssa olen ollut suhteessa ovat tienneet kovista numeroista. Kerron sen aika alkuvaiheessa, että jos on kynnyskysymys niin voi lähteä läppäsemään. Kukaan ei ole vielä lähtenyt.
Parisuhteessa olen uskollinen. Pettänyt olen kerran 20-vuotiaana. Seuraavana päivänä panin poikki poikakaverini kanssa. En kertonut hänelle todellista syytä. Minusta se oli armeliaampaa. Miksi hänen tulisi tuntea vieläkin pahempaa oloa jostain minun teoistani. Häpesin itseäni syvästi ja jätin poikkiksen kun ajattelin, että jos pettää pitää niin silloin suhteessa on muutakin vikaa ja on reilumpaa päästää poikakaveri menemään kuin vehkeillä selän takana.
Myös ystäväni tietävät kovista luvuistani. Heillekään se ei ole ollut mikään kynnyskysymys. Muutenkin olen ylipäätään sitä mieltä, että jos sinkkunainen haluaa nauttia seksistä toisten sinkkumiesten kanssa niin ihan vapaasti. Se ei ole moraalista löyhyyttä, kampe ei käytössä kulu, muistaa kondomin yms. niin homma ei ole keneltäkään pois.
Jos esimerkiksi jaan oman lukuni reilu sata 18 vuodelle, seksikumppaneita tulee 5,5. Eli pano joka toinen kuukausi. Ei tuolla kyllä mitään lutkan mainetta voi kenellekään rakennella. Tosin oma lukuni per vuosi on suurempi kun välissä on parisuhteita, pitkiäkin.
Ihme moralisteja kun seksistä nauttiva nainen on edelleen joku kauhistus. Höps.
En tiedä määrittelemättä seksin rajaa. Onko käsikopelo seksiä? Lasketaanko oraaliseksi?
Semmoset 10-15 ehkä veikkaisin.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 08:16"]Tarkkaa lukua en ole laskenut, mutta olisiko siinä 80 paikkeilla. En ole seurustelevaa tyyppiä, enkä yhtään horomainenkaan. Tuon kun jakaa 10 vuoden ajalle, niin ei siitä kovin montaa panoa tule.
N29
[/quote]
Oma lukuni aika lailla sama. Olen seurustelevaa tyyppiä, mutta silti olen seurustellut todella vähän, koska en halua seurustella kenen tahansa kanssa. Tällä en siis tarkoita, että muut tekisivät niin, mutta itselläni vastaan on tullut lähinnä niitä, joiden kanssa en halua seurustella. Silloin harvoin, kun olen tavannut miehen, joka vaikuttaa oikeasti mielenkiintoiselta ja jonka kanssa voisin kuvitella seurustelevani, hän on jo varattu.
Ärsyttää, kun ihmiset niin usein tuomitsevat, jos seksikumppaneita on paljon. Ennen viimeisintä, 2 vuotta kestänyttä suhdettani olin 10 vuotta sinkkuna. Kyllä minäkin haluaisin mieluummin seksiä parisuhteessa ja rakastamani ihmisen kanssa, mutta jos sellaista ei ole tarjolla, en istu kymmentä vuotta jalat ristissä todellakaan. Ja kuten tuossa lainaamassani viestissä sanottiin, ei tuosta nyt kovin montaa seksikertaa silti tule per vuosi...
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 12:27"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 08:16"]Tarkkaa lukua en ole laskenut, mutta olisiko siinä 80 paikkeilla. En ole seurustelevaa tyyppiä, enkä yhtään horomainenkaan. Tuon kun jakaa 10 vuoden ajalle, niin ei siitä kovin montaa panoa tule.
N29
[/quote]
Oma lukuni aika lailla sama. Olen seurustelevaa tyyppiä, mutta silti olen seurustellut todella vähän, koska en halua seurustella kenen tahansa kanssa. Tällä en siis tarkoita, että muut tekisivät niin, mutta itselläni vastaan on tullut lähinnä niitä, joiden kanssa en halua seurustella. Silloin harvoin, kun olen tavannut miehen, joka vaikuttaa oikeasti mielenkiintoiselta ja jonka kanssa voisin kuvitella seurustelevani, hän on jo varattu.
Ärsyttää, kun ihmiset niin usein tuomitsevat, jos seksikumppaneita on paljon. Ennen viimeisintä, 2 vuotta kestänyttä suhdettani olin 10 vuotta sinkkuna. Kyllä minäkin haluaisin mieluummin seksiä parisuhteessa ja rakastamani ihmisen kanssa, mutta jos sellaista ei ole tarjolla, en istu kymmentä vuotta jalat ristissä todellakaan. Ja kuten tuossa lainaamassani viestissä sanottiin, ei tuosta nyt kovin montaa seksikertaa silti tule per vuosi...
[/quote]
Äh, unohtui ikä, olen siis 32.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 10:43"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 08:55"]Yksi, aviomies. Nainen26
[/quote]
Asian vierestä, mutta ei kai 26 -vuotiasta vielä lueta kolmekymppisten joukkoon? :0 itse samanikäinen ja parikymppisemä itseäni pidän ;)
[/quote]
Parikymppinen 20-29, kolmekymppinen 30-39, vai?