Kuinka paljon seksikumppaneita kolmekymppisillä on oikeasti ollut
Kommentit (85)
11. Melkein kolmanneksen elämästäni olen viettänyt parisuhteessa, jonka aikana luku ei ole merkittävästi kohonnut.
Kavereista useimmilla on varmaan isompia lukuja, joitain suurpiirteisen samoissa pyöriviä. Yhden ainakin tunnen, joka on ensimmäisensä kanssa. Vaihtelua taitaa olla aika paljon, kukin tyylillään.
Mikä lasketaan seksikumppanuudeksi? Pitääkö olla edennyt yhdyntään asti..?
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 07:29"]Kumma tää foorumi. Mitä enemmän sitä enemmän alapeukkuja, tylsimykset (1 tai 2) saa yläpeukkuja :D
[/quote]
Tämä on vanhoillisten puolineitsyiden foorumi, onhan se jo huomattu.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 14:05"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 07:29"]Kumma tää foorumi. Mitä enemmän sitä enemmän alapeukkuja, tylsimykset (1 tai 2) saa yläpeukkuja :D
[/quote]
[/quote]
Miksi on vanhoillinen tylsimys jos on 1 taikka 2?
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 14:12"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 14:05"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 07:29"]Kumma tää foorumi. Mitä enemmän sitä enemmän alapeukkuja, tylsimykset (1 tai 2) saa yläpeukkuja :D
[/quote]
[/quote]
Miksi on vanhoillinen tylsimys jos on 1 taikka 2?
[/quote]
Ei olekaan, mutta jos alapeukuttaa niitä, joilla on enemmän, silloin on juuri tuota.
Mua ihmetyttää aina se, että miten ihmiset tietävät niin tarkkaan sen oman "lukeman". Piti itse oikein miettiä ja laskea, ja lukema jää vähän alle kymmeneen. En mä kuitenkaan automaattisesti sitä muista, koska en ole kerännyt mitään lukema-cv:tä.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 14:37"]Mua ihmetyttää aina se, että miten ihmiset tietävät niin tarkkaan sen oman "lukeman". Piti itse oikein miettiä ja laskea, ja lukema jää vähän alle kymmeneen. En mä kuitenkaan automaattisesti sitä muista, koska en ole kerännyt mitään lukema-cv:tä.
[/quote]
Luulis että jos lukema jää vähän alle kymmeneen niin ne kaikki palautuu mieleen heti... Musta tuntuu että ne jotka ei muista tarkkaa lukemaa, ei puhu totta niistä lukumääristä. Kyllä mä muistan kaikki 21 ja voin luetella järjestyksessä nimeltä tältä istumalta, vaikka luku hävettääkin. Jos "en haluaisi muistaa" en varmasti muistaisi kaikkia. En kuitenkaan peittele totuutta itseltäni, sen takia muistan kaikki. Ja toistan, oma lukuni hävettää ja mulla oli niihin aikoihin älyttömän huono itsetunto ja hain huomiota miehiltä. Nyt olen selibaatissa ja yritän opetella rakastamaan itseäni muutenkin kuin muiden hyväksynnän ja huomion kautta. Ei enää liittynyt aiheeseen, kerron vaan syyn suurelle määrälle. :D ja ikää vasta 21
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 14:48"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 14:37"]Mua ihmetyttää aina se, että miten ihmiset tietävät niin tarkkaan sen oman "lukeman". Piti itse oikein miettiä ja laskea, ja lukema jää vähän alle kymmeneen. En mä kuitenkaan automaattisesti sitä muista, koska en ole kerännyt mitään lukema-cv:tä.
[/quote]
Luulis että jos lukema jää vähän alle kymmeneen niin ne kaikki palautuu mieleen heti... Musta tuntuu että ne jotka ei muista tarkkaa lukemaa, ei puhu totta niistä lukumääristä. Kyllä mä muistan kaikki 21 ja voin luetella järjestyksessä nimeltä tältä istumalta, vaikka luku hävettääkin. Jos "en haluaisi muistaa" en varmasti muistaisi kaikkia. En kuitenkaan peittele totuutta itseltäni, sen takia muistan kaikki. Ja toistan, oma lukuni hävettää ja mulla oli niihin aikoihin älyttömän huono itsetunto ja hain huomiota miehiltä. Nyt olen selibaatissa ja yritän opetella rakastamaan itseäni muutenkin kuin muiden hyväksynnän ja huomion kautta. Ei enää liittynyt aiheeseen, kerron vaan syyn suurelle määrälle. :D ja ikää vasta 21
[/quote]
Minä olen ollut niin kännissä monen kertapanon kanssa että en oikeasti muista kaikkia.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 15:11"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 14:48"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 14:37"]Mua ihmetyttää aina se, että miten ihmiset tietävät niin tarkkaan sen oman "lukeman". Piti itse oikein miettiä ja laskea, ja lukema jää vähän alle kymmeneen. En mä kuitenkaan automaattisesti sitä muista, koska en ole kerännyt mitään lukema-cv:tä.
[/quote]
[/quote]
Minä olen ollut niin kännissä monen kertapanon kanssa että en oikeasti muista kaikkia.
[/quote]
Se on tietenkin eri asia, mutta jos määrä on alle kymmenen niin kyllä luulis muistavan kaikki. Edes alle 15 luulisi muistavan.
8 itselläni... Vaikka ei yhtään yhden illan juttua ja olen ollut pitkiä aikoja =vuosia selibaatissa.... Itse asiassa yllätyin suuresta luvusta nyt, kun oikein laskin. Huh. Oon 30 ja nyt naimisissa, joten onneksi jatkossa ei ole kuin yksi kumppani.
+50. Kääpiöstä yli 2 metriseen naiseen.
Olen 23 ja luku yli 40 tällä hetkellä, tarkkaa en tiedä. Eiköhän se ehdi kasvaa reilusti seitsemässä vuodessa. Ei se toosa käyttämällä kulu. Alapeukuttakaa rauhassa, mä nautin seksistä.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 23:40"]Minulla noin 30.
[/quote] Lutka ja jakorasia!
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 15:25"]
Olen 23 ja luku yli 40 tällä hetkellä, tarkkaa en tiedä. Eiköhän se ehdi kasvaa reilusti seitsemässä vuodessa. Ei se toosa käyttämällä kulu. Alapeukuttakaa rauhassa, mä nautin seksistä.
[/quote]
Antaisitko minullekin, eihän se käytössä kulu T. Aarne 56 v, Espoo ja kavereille kans.
34. Pidän seksistä, käytän moninkertaista ehkäisyä ja olen sinkku. En ymmärrä mitä väärää siinä on. Live and let live.
up