Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parisuhteen rooleista!

Vierailija
22.08.2014 |

Äskeinen aloitukseni aiheesta kimposi bumerangina tonne seksi-osioon, vaikka en ole kiinnostunut siitä puolesta, vaan tunne-asioista! (Tämä modeille tiedoksi!)

Siis. Mies, johon olen ihanstunut/rakastunut, ehdotti minulle sellaista alisteista parisuhdetta ja kyselisin mielipiteitä ja kokemuksia! Minua asia kiinnostaisi. Haluasin kokeilla, miltä tuntuu "palvella" ja olla tottelevainen ja nöyrä, sellainen pikkuvaimo. Ahdistuuko sellaisessa vai onko se vapauttavaa? Kertokaa!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko tänää ketään paikalla kommentoimaan?

Vierailija
2/7 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No iten tuohon voi kukaan muu sanoa mitään. Sinä olet aikuinen ihminen ja jos SINÄ sitä haluat nii teet kuten haluat. Ehkä seksi palstalta voisi löytyä ihmisiä jotka tuota ovat kokeilleet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä halusinkin kuulla muiden kokemuksia. Ja nimenomaan ei seksimielessä. Sen mä tiedän, sängyssä mä nautin alistamisesta. Mutta muuten, jos koko elämä ois palvelemista ja alistumista? Miltä se tuntuu?

Vierailija
4/7 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan työpaikasta ym. itsenäisyydestä luovu.

Vierailija
5/7 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin nyt kauhean moni haluaa vapaaehtoisesti alistettavaksi parisuhteessa. Yleensä niihin ajaudutaan. Onhan se nyt ihan toista oletko leikisti alistettuna vkonlopun ajan kodinhengettärenä, kun että huomaatkin olevasi suhteessa, jossa toinen määrää kaiken.

Vierailija
6/7 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anybody?

Vierailija
7/7 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäänpä vielä tän alkuperäisen viestin tähän. Kommentoikaa, olkaa kilttejä!

Elätkö vapaaehtoisesti, siis yhteisellä päätöksellä ja pelisäännöt sovittuna, alisteisessa parisuhteessa? Mies, johon olen ihastunut ja kai vähän rakastunutkin, on ehdottanut minulle sellaista. Kiinnostaisi kovasti. Olen sängyssäkin alistuva ja tekisi mieli kokeilla miltä tuntuisi "palvella" ja olla nöyrä pikkuvaimo. Miltä se tuntuu? Ahdistuuko sellaisessa suhteessa vai onko se jotenkin vapauttavaa? Kertokaa!