Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä on naiseus?

Vierailija
22.08.2014 |

Mitä se mielestäsi tarkoittaa? Miten se eroaa mieheydestä? Mulle tulee naisesta mieleen ihminen, joka pitää huolta yhteisön ihmisten syvistä emotionaalisista tarpeista, sellainen parantaja, joka ymmärtää vivahteita ja pitää asiat kasassa. En tiedä, miten tämä edes sopii nykymaailmaan, ja musta mieheksi syntynytkin voi olla hyvin naisellinen, itse asiassa jopa täysi nainen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein vain kuulee, että "eihä se ole edes nainen". Hmm... Jotenkin koko huomautus tuntuu oudolta. Miten niin? Siis mitä se ihminen ei ole? Meinaako se vain sitä, että perusheteropertti ei vilaise kahta kertaa? En haluaisi mitenkään ajatella, että ihmiset oikeasti ajattelevat niin.

 

ap

Vierailija
2/7 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap kenties transgender?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Son sitä etton pillu,

Vierailija
4/7 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 22:18"]

Oletko ap kenties transgender?

[/quote]

 

No entä jos olenkin? Me sukupuolioudot usein ehkä mietitään asioita syvällisemmin näin pakosta.

 

ap

Vierailija
5/7 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 22:20"]

Son sitä etton pillu,

[/quote]

 

Ja mitä ominaisuuksia liittyy pilluun?

 

ap

Vierailija
6/7 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihmisestä, jokainen on erilainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 21:48"]

Riippuu ihmisestä, jokainen on erilainen.

[/quote]

 

Näin on, mutta toisaalta sukupuolissa tuntuu olevan jotain melko universaalia. Suomalainen nainen tuntee olevansa nainen myös amatsonin sademetsässä, jos siis ylipäänsä tuntee olevansa nainen.

 

Haluasin tietää, mitä se teille muille tarkoittaa, jos naiseus on pakko määritellä? Milltä teistä tuntuu? Tällä palstalla ollaan aika hyökkääviä, mutta kertoaa kuitenkin. :)

 

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme