kuinka monta kertaa pissaat päivässä? ev
Kommentit (27)
Riippuu vähän päivästä mut yleensä n. 10 kertaa.
keskimäärin kerran tunnissa hereilläoloaikana, öisin 1-2 kertaa. eli +-15 kertaa.
Herran jestas, en tajunnu että käyn noin usein vessassa!
Kesällä tosi monta kertaa kun join paljon nestettä. Ainakin 5 krt päivässä nytkin.
Varmaan noin kymmenen kertaa. Pitääpä huomenna laskea.
10-20kertaa. Yliaktiivinen rakko alkoi taas vaivata, kun synnytyksen jälkeen kävin useammin varmuuden varalta vessassa, kun lantionpohjan lihakset ei olleet vielä kunnossa. Tiuha tahti jäi päälle.
Ootas, aamulla kun herään, työpäivän aikana yleensä kerran, sitten kun tulen kotiin, ja kerran illalla ja nukkumaan mennessä. Yleensä 5-6 kertaa. Tietty jos juon enemmän, sitten käyn useammin.
Ikää 43.
2-5 kertaa, ootteko te kaikki jotain vanhuksia virtsankarkailusta kärsiviä vai mitä ihmettä? 20 kertaa?!
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 20:28"]
2-5 kertaa, ootteko te kaikki jotain vanhuksia virtsankarkailusta kärsiviä vai mitä ihmettä? 20 kertaa?!
[/quote]
Ei kyllä mä olen 25v, mutta juon olutta 10 plo/pv.
Valveilla ollessa ehkä noin kerran tunnissa, yöllä käyn ehkä kerran, jos sitäkään. Juon päivän aikana vettä noin 2 litraa, kahvia 2-4 kuppia ja vihreää teetä pari kuppia.
[/quote]
26v. olen minä. asia on aina ollut näin, en ennen ole siihen kiinnittänyt huomiota eikä se minua häiritse. kuka sanoi että virtsa karkaa? ei mulla ainakaan. raskausaikana wc-käyntejä 2-4 kertaa tunnissa, jee.
[/quote]
Vain kaksi kertaa päivässä ei ole enää normaalia eikä terveellistä.
Nyt raskaana noin 2 h välein, välillä jokatunti.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 20:28"]2-5 kertaa, ootteko te kaikki jotain vanhuksia virtsankarkailusta kärsiviä vai mitä ihmettä? 20 kertaa?!
[/quote]
Juon about 2-3 litraa vettä päivässä + teetä välillä ja pepsi maxia nii kyllä sitä saa vessassa suht usein käydä. Ja oon 21v.
Nyt lomalla ollessa 2-3kertaa. Töissä ollessa 3-4 kertaa josta yleensä yksi kerta sellainen varmuuden vuoksi käynti.
7-12 kertaa vuorokaudessa, riippuu mitä juon ja kuinka paljon. Kahvi ja kokis pissattaa luvattoman paljon. Lisäksi mulla on perussairauteni takia yliaktiivinen rakko.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 20:31"]
[/quote]
Vain kaksi kertaa päivässä ei ole enää normaalia eikä terveellistä.
[/quote]
Paitsi nyt kun oli ne helteet niin ei paljon pisalla tarvinnut ravata kun hiki koko ajan..
Arkipäivisin noin 3-4 kertaa, öisin hyvin harvoin.
4