milloin kehtaisit alkaa käyttää kevyttä toppaliiviä?
Haluttaisi, mutta onkohan elokuussa vielä liian aikasta.. :) ku kylmäki o.
Kommentit (43)
No sillon laitat päälle kun haluat, ja koet etttä ilma on sinulle riittävän viileä. Ota sitten pois jos hiki tulee.
Sen jälkeen, kun asuin vuoden briteissä, en ole enää miettinyt "mitähän muut mahtaa ajatella". Siellä osa jengistä vetää shortseissa ja t-paidassa kun osalla on jo kevyttopat ja pipot päällä.
Jep jep. Teki tosiaan tänään mieli pukea se päälle kun lähdin illalla kävelemään töihin yövuoroon.. Ehkä ei pitäis miettiä mitä muut ihmiset ajattelee.ap
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 23:28"]Jep jep. Teki tosiaan tänään mieli pukea se päälle kun lähdin illalla kävelemään töihin yövuoroon.. Ehkä ei pitäis miettiä mitä muut ihmiset ajattelee.ap
[/quote]
Minä joka kirjoitin laittaneeni villakangastakin töihin mennessä menen siis aamulla 5-5:30 aikoja töihin, tähän aikaan on vähän viileämpää kuin vaikka kahdeksan aikoja puhumattakaan iltapäivästä, silloin pärjää vielä hupparilla tai t-paidalla :)
Toppaliivit on miesten huijaamista. Pullistavat epärealistisesti eivätkä tuo esiin muotoja sellaisina kuin ne oikeasti ovat. Mieheltä menee halut ja hän kokee itsensä petetyksi kun liivit riisutaan.
Miksi naiset käyttävät täytteitä vaatteissaan?
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 05:30"]Toppaliivit on miesten huijaamista. Pullistavat epärealistisesti eivätkä tuo esiin muotoja sellaisina kuin ne oikeasti ovat. Mieheltä menee halut ja hän kokee itsensä petetyksi kun liivit riisutaan.
[/quote]
Menikö sekaisin Topattu liivi ja TOPPA liivi.
Toppaliivi saa hoikankin näyttämään pulskalta ja tasapaksulta. Jos se hämää miehiä, niin onpa kriisin paikka, voi voi...
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 06:09"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 05:30"]Toppaliivit on miesten huijaamista. Pullistavat epärealistisesti eivätkä tuo esiin muotoja sellaisina kuin ne oikeasti ovat. Mieheltä menee halut ja hän kokee itsensä petetyksi kun liivit riisutaan.
[/quote]
Toppaliivi saa hoikankin näyttämään pulskalta ja tasapaksulta. Jos se hämää miehiä, niin onpa kriisin paikka, voi voi...
[/quote]Täyte kuin täyte. Miehenä en hyväksy mitään keinotekoista toppinkia vaatteissa. Muotojen tulee näkyä oikeanlaisina, ettei mies tule harhaan johdetuksi. Toppaliivi on sama kuin jos minä tunkisin tennissukat alushousuihin.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 06:29"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 06:09"]
[/quote]
[/quote]Täyte kuin täyte. Miehenä en hyväksy mitään keinotekoista toppinkia vaatteissa. Muotojen tulee näkyä oikeanlaisina, ettei mies tule harhaan johdetuksi. Toppaliivi on sama kuin jos minä tunkisin tennissukat alushousuihin.
[/quote]
Vitun ääliö. Pitäisikö sun mielestä naisten kulkea vuoden ympäri ohuissa paidoissa ja tiukoissa housuissa ettei kukaan vaan johda SUA harhaan ja SÄ pääsisit katselemaan naisten muotoja ilman toppauksia? Mitä väliä sillä vaikka naisilla on kylmä kunhan sä voit katsella niitä muotoja?
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 06:29"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 06:09"]
[/quote]
[/quote]
Siis. Toppaliivi on toppatakki ilman hihoja. Puhutko sinä rintaliiveistä? Vai haluatko kieltää lämpimät takit kylmillä ilmoilla että saat tirkistellä muotoja?
Ääliö, taas oikea minä-minä-minä lapatossu.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 22:31"]Minä kuljen vielä teepaidassa! :D Etelä-Suomessa tosin.
[/quote]
Ja minä täällä Pohjois-Pohjanmaalla. Eilen klo 17.30 pyöräilin kylään lyhythihainen pusero ja caprifarkut ylläni.. Kuuma tuli, aurinko paistoi ja lämmintä oli.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 22:32"]
Siis oikeastiko te vedätte toppa vaatetta niskaan +10 kelillä?! xD
Ja vielä ihmettelette kun talvella ette tarkene -12 pakkasissa. Enpä enää yhtää ihmettele!!
Mä pärjään talvet hyvin ohkasilla topparotseilla yms. Ja syksylläki pitkälle meem hupparilinjalla ilman toppaliivejä tms. Ja hyvin tarkenen!! :)
[/quote]
no ei se kyllä ihan näin mene :) joidenkin ihmisten kropat vaan reagoivat herkemmin lämpötilojen muutoksiin. Jos nyt kaipaa kevyttoppaliiviä, ei se tarkoita, että talvella ei tarkene missään.
ihan hölmöä palella ja miettiä, mitä muut ajattelevat. Mä puen päälle sitä, missä mulla on lämmin
No en pukis toppaliiviä ikinä. Mitä jos laitat vaan hihat kans.
Jos et muuten tarkene, niin vedä liivi niskaasi, mutta jätä herranen aika se kylpypyyhkeen näköinen rätti pois kaulastasi. Kammottavin asuste, jonka koskaan olen nähnyt. Saa naisen näyttämään paksulta kupukyyhkyltä.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 07:43"]
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 22:31"]Minä kuljen vielä teepaidassa! :D Etelä-Suomessa tosin.
[/quote]
Ja minä täällä Pohjois-Pohjanmaalla. Eilen klo 17.30 pyöräilin kylään lyhythihainen pusero ja caprifarkut ylläni.. Kuuma tuli, aurinko paistoi ja lämmintä oli.
[/quote]
Mä kans, myös P-Pohjanmaalla. Kävin aamulla koiran kanssa lenkin t-paidassa ja capreissa. Nythän on vielä ihan t-paitakelit. Mitään toppaliivejä tarvita.
No en kyllä laittaisi päälleni toppaliiviä ollenkaan :D Sellaisen omistin vuonna 2000 ollessani 14-vuotias. Ehkä hirvein "muoti"-ilmiö! :D
Kyllä mä kaivan kaikki syysvaatteet esiin kun on about 10 astetta enää hrrrr...vihqqn kylmää mutta syysvaatteet on kivoja :)
Itse lapissa asustan niin kyllä ainaki lenkeillä käytän jo ihan toppaliiviä. :)
Oon käyttänytkin jo, iltasella koiran kanssa lenkillä. Softshell-takin päällä, illat on jo aikas viileitä.
Kyllä minäkin vähän ihmettelin kun tässä viikolla näin jo ensimmäiset paksut villahuivit ja yhden toppatakin, keskellä päivää, lämpötila +18. On aamuisin toki viileää mutta villahuivi elokuussa...