!!!!MARRASMAMAT UUTEEN VIIKKOON!!!!
Kommentit (43)
Keskiviikoista taitaa tulla aina tälläisiä. Aamusella vietiin mies töihin. Sitten perhekerhoon ja siellä oli mukavaa. Poika meni sinne vain muiden sekaan leikkimään ja touhuamaan. =) Sitten kotiin päiväunille ja lähdettiin muskariin. Sitten oltiin pari tuntia kaupungilla, jotta mies pääsi klo 18 töistä. Ajeltiin vielä katsomassa kahta taloa kun on myynnissä ja sitten kotona imuroin vielä. Nyt poika on jo nukkumassa ja itse ihan puhki. HUhhuuhh. Joskos jaksaisi katsoa bb:n vielä, saa nähdä.
Oi että ihana noeman mies, tilannut matkan teille ja oikein Floridaan asti. Kiva ylläri, aivan mahtava ylläri. Meillä mie kanssa odottaa että päästäis sinne Tanskaan hurvittelemaan poijjaan kanssa. =)
Ja onnea hampuista.
Voi juku tamatua, kun jouduit ulos yökkäilemään. Hih. Mua kanssa jänskättää sun puolesta.
Touko: Eikö Porista tosiaan löydy saappaita kokoa 21? Tänään kunoltiin kaupungilla, mun piti katsoa saappaita, mutta jotenkin se aika meni kahvilla ja kun poika söi sokoksella ja henkallamaukalla..jne niin saappat jäi. Muistasin että prisman jostain lehestä luin et siel ois ollut pikkusaappaita, en nyt muista. Eikös siellä pikkukengurussa ole kallista? Ja nonparellissa, oletko siellä käynyt? Ne järkkää lasten vaatekutsujakin.
Oletteko oleet sellaisilla tai ite pitäneet? Minkä merkkien? Mä olen ite pitänyt lingon & blåbär lastenvaatekutsut.
Mutta pidemmittä puheitta, rauhaisaa yötä!!
Oletteko antanut muroja pienoisille? Kuulin että talk-muroja voi ainakin antaa. No ostin niitä ja poikahan niitä vetelee kipostaan innolla. Annan aamulla ja illalla puuron ohessa.
Täällä kanssa yksi Tamatun tilannetta jännittävä! Voi, kuinka tulvahti muistot viime vuodelta mieleen, kuinka sitä plussaa toivottiinkaan. Meillä tuli ensin kaksi lähes näkymätöntä haamua (mies ei edes nähnyt ;))ja sitten yksi nega. Mies piti mua jo ihan hassahtaneena, kun sanoin, että mulla on sellainen olo, että olen raskaana negoista huolimatta. Marssin labran testeihin ja ne näytti positiivista :) Peukut pidän pystyssä teille.
Auringonkukka, ei ole tullut himputti soikoon tentin arvosana vielä. Proffa taitaa laiskotella, tai sitten on hukkunut työvuoren alle.
Meillä oli tänään ilmestynyt kaksi yläetuhammasta paikoilleen :) Kohta päästään syömään omenaa ja porkkanaa!
Mies yllätti, oli tilannut meille kahden viikon reissun Floridaan! Jee! En ole koskaan käynyt jenkeissä, joten uusi kokemus siis. Reissu on vasta vuoden päästä, sitten kun Onni on hiukan suurempi. Mennään Orlandoon, siellä on Disney Land ja vaikka mitä muuta juuri lapsiperheille. Siksi kai mies halusikin sinne, että saa viedä Onnin Mikkiä morjestamaan :) Eipä tuo kaalinpää paljoa vielä Mikeistä vuoden kuluttua ymmärrä, mutta en hennonnut miehelle sanoa. Lennot on hurjan pitkät, ne jo vähän ahdistaa, mutta eiköhän se siitä :) Pitää siis jumppailla ahkerasti, että näyttää hyvältä Miami Beachillä :D
Nyt on pakko mennä syömään jotain, ajatus katkeilee. Illan jatkot kaikille mammoille!
Noema