Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No nyt on "tilava" keittiö

Vierailija
08.01.2025 |

https://www.vuokraovi.com/vuokra-asunto/jyvaskyla/jyska/kerrostalo/1636…

Olettaen että tuleva asukas käyttää esim. kahvinkeitintä ja leivänpaahdinta.. noh, noiden jälkeenhän jääkin todella paljon ylimääräistä laskutilaa. Mitä ihmettä?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aikoinaan yksiössä 33% pienempi keittiö.

Ei ollut ongelmia, ehkä olen jotenkin keskivertoa pätevämpi tms?

M42

Vierailija
2/35 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saahan tuohon rakenneltua vaikka ikean palikoista ihan minkälaisen laskutaso-laatikoston hyvänsä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

So? Tuohon voi laittaa korkean pöydän taakse laskutilaksi. 

Vierailija
4/35 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on 68 neliöinen saunallinen kolmio, niin ei varmaan voi mistään huoneesta odottaa älyttömän tilavaa.

Ja kyllähän tuohon huoneeseen mahtuu virittelemään vaikka millaisia kalusteratkaisuja, jos kiinteä laskutila ei riitä.

Vierailija
5/35 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa asunnossa on sentään kunnollinen vaatehuone, mikä ratkaisee monta tavaransäilytyongelmaa.

Vierailija
6/35 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M42

Sä asuitkin siinä yksin. Toi on perheasunto 3h+k ja silloin on vähän erilaiset odotukset keittiölle, kuin sinkulla.

Vierailija
7/35 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, on tosiaan todella tilava ja käytännöllinen ratkaisu, kuka sitä mitään sohvaa tai oleskelutilaa kaipaisikaan. Tuota ei saa sisustettua kivaksi ja toimivaksi mitenkään.

Vierailija
8/35 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M42

Sä asuitkin siinä yksin. Toi on perheasunto 3h+k ja silloin on vähän erilaiset odotukset keittiölle, kuin sinkulla.

Koko perhekö siinä keittiötilassa teillä yhtä aikaa häärää?

Vierailija
9/35 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa asunnossa on sentään kunnollinen vaatehuone, mikä ratkaisee monta tavaransäilytyongelmaa.

Aika näppärää säilyttää kattiloita, pannuja ja patoja vaatehuoneessa. Sinnehän voi tehdä vaikka aamiaiskaapin, niin saa kahvin- ja vedenkeittimen, leivänpaahtimen ja mikronkin sinne.

Vierailija
10/35 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M42

No ite oon kyllä asunut yksinäni vähän tätä pienemmässä kolmiossa. Ei kaikki sinkut asu ahtaasti yksiöissä.

Vierailija
11/35 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M42

Vain perheetön voi kysyä jotain noin tyhmää 🙄

Vierailija
12/35 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M42

No ite oon kyllä asunut yksinäni vähän tätä pienemmässä kolmiossa. Ei kaikki sinkut asu ahtaasti yksiöissä.

Mä vastasin M42 viestiin, enkä puhunut mitään siitä, etteikö sinkut voisi asua vaikka kartanossa. Rahastahan se on kiinni, missä asuu.

Vierailija
13/35 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M42

Olen eri, mutta olen asunut tuon kokoisessa asunnossa silloin, kun perheessä oli puoliso ja yksi pieni lapsi. Tuo keittiö olisi riittänyt meille hyvin.

Vierailija
14/35 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuonne mahtuu isompikin pirttikalusteryhmä ja salusiinit.

Vierailija
15/35 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan riippuu kuka sinne kämppään on muuttamassa.

Ei kaikki kolmiot mene perheille. Voisin kuvitella asuvani tuossa yksin tai ehkä jopa puolisoni kanssa. Itse asiassa nyt lasten ollessa jo aikuisia asutaan puolison kanssa 68 neliön rivitalokolmiossa. 200 neliöstä muuttaneena toki on vaatinut rahaa ja mielikuvitusta kalustaa tästä toimiva (kun aiemmat huonekalut ei vaan sovi tänne), mutta ollaan varsin tyytyväisiä lopputulokseen. Tavaran määrä saatiin vähemmäksi,asumiskulut pienenivät niin että rahaa riittää matkusteluun ja vielä säästöönkin, kodin siistinä pitäminen on maailman helpointa. 

Vierailija
16/35 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika näppärää säilyttää kattiloita, pannuja ja patoja vaatehuoneessa. Sinnehän voi tehdä vaikka aamiaiskaapin, niin saa kahvin- ja vedenkeittimen, leivänpaahtimen ja mikronkin sinne.

Kukaan ei varmaan pakota sua vuokraamaan tuota asuntoa.

Vierailija
17/35 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, on tosiaan todella tilava ja käytännöllinen ratkaisu, kuka sitä mitään sohvaa tai oleskelutilaa kaipaisikaan. Tuota ei saa sisustettua kivaksi ja toimivaksi mitenkään.

Kuka tykkää mistäkin. Itse vihaan avokeittiöitä yli kaiken, aikani asuin juuri tuollaisessa, jossa keittiö oli yksi seinä olohuonetta, eikä kiitos koskaan enää. Mutta jotkuthan nimenomaan haluaa sellaisen. - Siis oleskelu sohvineenhan hoidetaan tuossa samassa tilassa, jossa "keittiö" on. - Ilmoitus on kyllä harhaanjohtava, kun sanotaan 3h + kt + s. Sanoisin, että 2h + tupakeittiö + s.

Vierailija
18/35 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku yksiön keittiö.

Vierailija
19/35 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tyhmä eikä osaa kalustaa kotiaan niin niitä on semmosia ammattilaisia jotka voi auttaa.

Vierailija
20/35 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M42

Vain perheetön voi kysyä jotain noin tyhmää 🙄

Ilmeisesti teillä koko klaani on keittiön tiskin ääressä sitten yhtä aikaa. Jos joku on tyhmä, niin sinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän