Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

!!!!MARRASMAMAT UUTEEN VIIKKOON!!!!

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhihaa, varmaan kannattaa aloittaa pienillä hoitopätkillä. Sanot pojalle heipat ja kerrot, että menet esim kaupassa käymään ja, että sinä (lapsi) jäät nyt siksi aikaa isän kanssa tänne kotiin. Aluksi kannattaa olla teidän tapauksessa varmaan poissa vaan puolisen tuntia. Siitä sitten pidentää aikoja pikkuhiljaa. Ihana äitinpoika :)

Täytyy kertoa Onnille Jessen unenlahjoista, jos sitten pidentäisi päikkäreitään :) Nyt tuntuu, että on ihanteellinen ulkonanukutus keli, kun on viileää, muttei kylmää.

Gerda, varmasti suloinen näky ollut teidän pikkuinen, kun käsiään taputti kakan jälkeen :) Ihana. Meillä ei vielä taputeta.

Sapiina, meillä on kanssa poikienklubi hyvissä voimissa :) Poika nauttii kovasti isänsä seurasta ja on kanssa aivan naama leveenä kun isin naama ilmestyy näköetäisyydelle.

JonsQ, varmasti muistat tarvittavat asiat työharjoittelussa ja loput palautuu mieleen pikkuhiljaa hommia tehdessä. Itse olen ainakin ollut todella yllättynyt siitä, että opintojen suoritus on onnistunut mainiosti. Luulin, että aivoni ovat surkastuneet kotona heiluessa, enkä ymmärtäisi yksinkertaistakaan lausetta tenttikirjoista, mutta toisin on käynyt! Tsemppiä sinulle. Niin ja ihanaa, että poika saa olla 5 viikkoa vielä isänsä kanssa. Se on varmasti hyvä pehmeälasku hoitoon viemiselle. Kaikki menee varmasti hienosti. Niinhän se monesti on, että äitiä jännittää/hirvittää huomattavasti enemän kuin lasta :)

Mannalle kiitos kauniista sanoista! On se kyllä tosiaan ihme, että meillä on täällä tällainen huippujengi koossa, oikea valioliiga :) Kiitos minunkin puolestani kaikille mammoille hyvästä seurasta ja kumppanuudesta arjen vilskeessä. Täällä on hienoa se, että voi puhua mistä tahansa. Aika ainutlaatuinen juttu, kun ajatellaan, että tosiaan ollaan vauvapalstalla, jossa (tuntemattomasta syystä) ihmiset ovat monesti liikkeellä kärkkäinkin mielipitein.

Huomaatkos Auringonkukka, ne mun Jesselle lähettämät säteet toimi. Lisää teleporttaan tästä niitä nyt teille sinne Tampereelle :)

Gerda, mulle tuli joskus se kauneus ja terveys. Ihan jees lehti!

Sapiinalle kiitokset kirjavinkistä! Täytyy tsekata tuo opus.

Meillä oltiin kanssa eilen ekaa kertaa kurahousuissa hiekkiksellä. Poika nautti kovin. Ulkokengät jalassa tönötti seisaaltaan hiekassa hienosti! Ihme juttu :) Oikein hätkähdin, kun laitoin pojan siihen seisomaan ja jäikin sitten tönöttämään.

Kuulemiin!

Noema

Vierailija
22/43 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi Jesse sittenkin nukkua eilen vähän liikaa päikkäreitä kun yöllä ei sitten oikein uni maittanutkaan. Vai särkikö ikeniä taas tms? Kuten Gerdakin totesi, mistäs näistä voi aina tietää. Itkut alkoi jo yhdentoista kieppeillä, alkuun auttoi tutti, sitten auttoi tutti ja viereen ottaminen. Kahdesta varttia vaille viiteen saatiin jopa nukkua ilman yhtään herätystä, mutta tuon viiden herätyksen jälkeen meillä ei sitten enää nukuttukaan. Jesse oli vielä väsyneen oloinen, mutta sängyssä vain huusi, ei auttanut edes viereen ottaminen. Kanniskelin poikaa sitten että saisi edes mies nukuttua. Maitoakin annoin kuuden aikaan ja sen jälkeen poika nukkui ehkä vartin, jippii. Vähän oli kireä fiilis aamulla noin kolmen tunnin yöunien jälkeen. Onneksi mies oli symppis ja auttoi mua aamulla niin paljon kuin vain ennen töihin lähtöään ehti.

Nyt yökukkuja on nukkunut tunnin verran päiväunia ja pitäisi itsekin malttaa mennä torkuille. On vaan pyykkihommat menossa ja pitäisi vähän siivoillakin. Blääh.

Sapiina: Toivottavasti teidän muskari menee (meni) kivasti ja ilman itkuja! Tulehan sitten kertomaan mitä Pokko-poika tykkäsi menosta tällä kertaa. Onneksi voit tosiaan pitää pojalle omaa private-muskaria jos ei vielä sen isommasta menosta välitä. ;-)

Nyt jään tänne arpomaan heittäytyisinkö hetkeksi sohvalle vai menisinkö siivoamaan vessoja... Taitaa mennä lantin heittämiseksi, on niin zombi-olo etten osaa tehdä edes noin pieniä päätöksiä. ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä ihmeessä lisää niitä taikasäteitäsi. Jos vaikka aamuin illoin lähettäisit niin meillä nukuttaisiin sitten aina hyvin. Kiitos ja kumarrus! :-)

Vierailija
24/43 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on erityisen kärttyinen poika!

Yöllä moneen otteeseen valvoskeltiin, syliteltiin, huudettiin......

Varmaan ne hampaat, suuhun olen yrittänyt kurkistella, mutta kulmahampaat ainoat, jotka pulloottaa...että tiedäpä sitten.

Mies on tämän viikon vielä onneksi lomalla ja kotona. Ja täältäkin löytyy ukkojengi =)

Taisivat yhdessä sänkyyn pötköhtää, kun tuli niin hiljaista. Neitonen on puistoilemassa, vähän oli mietieskellyt, että jääkö, kun vakkaritäti oli saikulla, päätti jäädä kuitenkin.

Ilmottauduin äsken juuri sinne keramiikkakurssille ja samalla tonttupajaan :) tonttuilu on vasta marraskuussa, mutta paikat menee heti. Oisin voinu ilmottautua joka kurssille, mutta eivät ihan ilmasia ole.

Täysin samaa mieltä on tämäkin palstailija, loisto jengi!!!!!!

Ja kiitokset täältäkin kaikille!!! =) Mies palstailee elokuva tämmöisessä, jostain kumman syystä vaan juttelevat leffoista. Outoo :)

Tällä viikolla täytyy kyllä vuokrailla lehvoja, ihan semmonen fiilis =)

Aamukahvi kutsuu!!!!

Mutta silti vielä jatkan.

Kyllä noema omanlaisen kodin löydätte =)

Jonsku, harjoittelusi sujuu varmasti hyvin, kun vauhtiin pääset ja koulu myös =)

Minäkin välillä innostun opuksista niin kuin sapiina =)

Tänä vuonna varmati ollaan kirjaston suursuur kuluttajia, kun mies koulutuskirjastolla suorittaa sivaria ja kantaa mulle vaikka minkälasita kirjasta sieltä ja tavalliselta puolelta =)

auringonkukka, mene ihmeessä torkuille, ei ne pyykit minnekään karkaa. Välilllä ois kyllä kiva jos karkaisivatkin. Täälläkin kori pullollaan pyykkiä.

gerda, vauvauutiset on aina ihania =) niistä itsekin ihan hullaantuu ja innostuu. =)

Mannalle kiitokset myös, ihania sanoja. =)

Mukavaa, että omilla höpinöillä voi pitää palstaa yllä :) ja vielä mukavempaa lukea muitten kuulumisia ja ihan tutuilta tunnutte, vaikka ihan tuttuja ei ollakaan =)

Nyt kahville ja jospa sais pikku hiljaa päivävaatteita yökkärin tilalle =)

Mukavaa aina välistä tämmönen eikiiremihinkäänpäivä =)

Kiireetöntä päivää HuippuLoistoJengille!!!!! =)

Vierailija
25/43 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä remppa painaa päälle, eiku syksy painaa päälle, eiku... no joka tapauksessa kiirettä pukkaa, ja mulla vaan nää päikkäriajat aikaa osallistua remppaan.

Tsemppiä Sankulle ja Noemalle, jotka huuhollin ostoa/vaihtoa suunnittelevat!

Piti tulla kanssa kertomaan, että meillä oltu tooooosi kärttysiä. Huutaa vaan, ja pyrkii syliin mutta sylisskään ei hyvä. Eilen annoin ihan panadolia, sillä ehkä se oli sitten viime yö, kun ylähammas raivasi tiensä ikenien läpi. Molemmat on tulossa ylhäältä. Voi kitinän kitinää sanon mää.

Mannalle kiitokset lämpimistä sanoista! Ja kiitokset teille vakkareille jotka nyt sitkeesti jaksatte itsestänne ja vauveleistanne ilmoitella! Täällä kyllä tunnin välein käydään kurkkimassa :)

Joo ja 1 vee kuvat vaihdellaan ilman muuta :)

Nyt meen raivaa kamoja jätesäkkiin. Heips!

Vierailija
26/43 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auringonkukka,muskari meni " komeasti" pää punaisena molemmilla,mulla ja pokolla.

Itki 2/3 muskarista ja poistuimme takavasemmalle ennen loppulaulua.

Harmin paikka,mukavia äitejä ja palleroita,hyvää musaa,mutta kotona jatketaan omaa show:ta ja onhan maailma täynnä kaikkea muuta kivaa, nyt alkavat ihanat kelit lähteä metsään kantorepun kanssa ja eiköhän se suurin " harraste" ole tuo leikkiminen tällä hetkellä,sekä yhdessäolo.

Vierailija
27/43 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin jo jonkinaikaa sitten textit ja en muista paljon mitä piti kommentoida, ihme..

Mutta mannan kirjoituksen muistin, joka on kovasti seurannut meeidän kirjoituksia. Kiitos sanoista. Tuli hyvä mieli. =) Tänne on tosiaan pakko aina tulla ainakin lukemaan juttuja. Mahtava paikka. Ketään ei arvostella. kaikki tekee oikein. Ja vertaistuki on vallan mahtava. =)

Ihanaa, poika viilettää kovaa vauhtia autollaan ja koira menee karkuun. On heillä hauskaa, kauhia nauru vaan heläjää. Ihanaa. No nyt menivät terassille.

Ikkunat on loppuun pesty, hyvä hyvä, urakka ohi. Loput verhot kun saisi viel ikkunaan.

Harmi että joillain on kiukkuavia lapsosia. Hö. Joku nyt vain ituttaa heitä.

Kuinka monet kengät ja millaset teillä on lapsellenne? Meillä ne kangaskesäsandaalit on jo aivan tikki. Ensikengät ja sellaset siniset tennarin tapaset mitkä on kyllä pian jo pienet.

Jaahsa, mutta nyt mua huudetaan

Vierailija
28/43 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelen nyt minäkin sitten jotain, kerrankin kun rauhaisa hetki on. Meillä on nimittäin ollut tänään ihan kummallinen päivä. Poika nukkui aamulla klo 8 saakka (yleensä herää ennen klo 7), nyt vetelee tuolla päiväunia, nukkunut jo 2,5h. Yleensä nukuu 30-45min, hyvällä tuurilla joskus 1,5h jos itse nukkuu vieressä. Mikähän sitä oikein vaivaa? Nukkui tai ei niin koskaan ei hyvä=)

Meillä on päällä se kuuluisa 8kk-kriisi ja yöt ihan mahdottomia. Nousee vähän väliä itkun kanssa seisoskelemaan, sitten kun ottaa viereen niin rauhoittuu. Ja päiväunetkin tosissaan nukkuu vieressä paremmin kuin yksin sängyssään. Ei oikein kuitenkaan haluttaisi viereen opettaa nukkumaan (ei saa itse hyvin nukuttua) ja kun on vielä niin mahdoton potkija unissaan niin saa pelätä että itse saa kohta naama mustelmilla kulkea....

Muuten ei kummempia. Isänsä on nyt reissussa ja ollaan kaksin kotona ja kyllä ainakin tämä äityli kaipaa iltaisin aikuisen juttuseuraa. Pitkiltä tuntuu illat ilman iskää=( Onneksi tämä ei ole pysyvää, sillä muuten paisuisin varmasti kuin pullataikina, kun yksin ollessa on kiva ostaa sitten jotain herkkua " palkinnoksi" illaksi sitten kun on saanut naperon yöunille. Nytkin siellä jätskiä odottamassa, jonka aion herkutella illalla BB:n lomassa.

Kai se on mentävä herättämään pikkuinen, että ehditään viedä yksi kirje postiin...

Manna ja napero

Vierailija
29/43 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vain sellaiset H&M:n muutaman euron nauhalliset ja varrelliset kengät. Pidetään niitä joskus kun mennään ulos.

Napero konttaa ja seisoo tukea vasten ja sisällä on yleensä paljain jaloin. Onkohan se hyvä vai huono juttu? Pito ainakin hyvä. Pitäisikö olla jotkut hyvät sisäkengät? Millaiset? Jos nyt ostaisi jotkut olisi kiva jos ne samat menisi vielä talven hoidossakin sisäkenkinä. Mutta mitäs nyt sitten ulos syksyn päälle, kun ei tiedä milloin lähtee kävelemään? Pääosin on kyllä varmaan ulkona vielä rattaissa....

Manna

Vierailija
30/43 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhihaa: Meidän tytöllä on yhdet kengät, jotka eilen ostettiin. Elikkä Kavat ensiaskel monot, kokoa 18. Tänään koitettiinkin jo niitä ulkona, kun maa on jo märkää niin ei viitsi ilman kenkiä mennä hiekkikselle.

Onks teillä lapsillenne kumppareita tai ootteko hankkimassa? Voiko niitä pitää, kun jalka on " muovautumassa" ?

Hiekkiksellä tyttö mäjäytti sellaisella muovisella hiekkaisella lasten " miekan tupella" itseään silmään ja kauhea poru tietysti, kun kirpas simmusta, juostiin äkkiä sisälle pesemään silmä. Vettä tuli silmästä vielä syömisen aikana ja päikkäreille mennessä ja hiukan punoitti, toivottavasti menee ohi.

Noema: mäkin jännitin eilen löysittekö jo kodin.. No kyllä se oikea joskus vielä kävelee vastaan. Kiva, et sun kaveri sai pois raskauskilot, eiköhän sitten minultakin voisi onnistua 8kg pudotus.

Mulla onkin nyt kauhee maharepun karkoitus buumi menossa. Eilen lähdin piitkästä aikaa lenkille, mutta jouduin tekemään comebackin kun salamoi ja jyrisi.

Sapiina, harmi kun pokko ei välittänyt muskarista. Multa on mennyt vähän ohi, että pelkääkö pokko kovia ääniä vai muita lapsia vai mitä siellä itkee? Ja onko jo pitkään ollut vai onko nyt joku " vaihe" ?

Kauheeta, kun huomaan olevani tv:n orja kotiäiti ja odotan jo BB:n alkamista, tänään on SE päivä.

Meilläkin on havaittavissa kitinää, ja syliin-pois-syliin-pois hyppimistä. Hammasta varmaan pukkaa ylös täälläkin. Ien on turvoksissa. Auringonkukka: Oletko koittanut Panadolia, jos yöllä on kitinää? Tosin Jessen pitkät päikyt ehkä vaikuttivat unettomuuteen. Mä annan usein varsinkin yö aikaan lääkkeen, jos ei maidolla hiljene ja on jotain kitinää, jonka voisi kipuiluksi tulkita.

Gerda: Meillä taitaa olla vielä pitkä tie ennenkuin kakat pottaan saadaan aikaiseksi. Mutta toivottavasti sekin aikanaan. Nauratti se käsien taputus ja innostuminen asiasta. Söpöä.

Jaaha, äkkiä makaronit kiehumaan, mies tulee kohta nälkäisenä töistä..

Vierailija
31/43 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti ekaks Hildaliina, Tiituliitu ja muut joilla kiukkuinen lapsukainen..Meillä myös! Mä alan olla kohta ihan jumissa tuon 11kiloisen paakin kantamisesta ees taas.. Ikenet on ainakin kipeet ja taitaa vaikuttaa toiseen korvaankin. Yöt mennään supon voimalla, päivällä ooneks nukuttaa ihan suht hyvin. Mut valveilla oloaika on vaan äitin sylissä viihtymistä. selkää ja hartioita pakottaa, pitää kai tilata hieroja, kun tuo pääkin on niin usein kipeä.Johtuu varmaan tästä.

Vilma: Jee ,BB alkaa tänään!! täällä siis myös aivan koukussa oltiin viime vuonna:)

Manna: Olipa tosi kiva kuulla et meidän porukka on leppoisaa sakkia, ja niinhän me tosiaan ollaan! Tää on aivan loistopaikka purkaa fiiliksiä, aina joku ymmärtää. Kirjoittele vaan kun siltä tuntuu ja ehdit:)

Noema: Kyllä se oma koti vielä löytyy..Tai sen yhden mainoksen mukaan et se koti löytää teidät, vai mitä?

Jonsku: Kyllä se harjoittelu hyvin sujuu, aluks voi tuntua et mitään ei muista, mut pian ne palautuu mieleen!

Mä kävin tänään optikolla tarkastuttamassa näön. eipä ollut onneks huonontunut, mut laitoin uudet lasit kuitenkin tilukseen. Nää vanhat on jo niin naarmuiset ja vaihtelua teki muutenkin mieli. Ostin aikas paljon erilaiset kuin nykyiset kehykset, saas nähä mitä muut niistä tuumii..

Kun laitoin ne päähän niin ne tuntui heti mun kehyksiltä, just kun mulle tehty:)

Kävin myös kukkavihkon tilaamassa hautajaisiin. Vanha sukulaistäti nukkui pois muutama päivä sitten. ei hirmu läheinen, mut sellainen kuitenkin että kukat aiomme laskea haudalle. Viime hautajaisista onkin aika monta vuotta kulunut joissa ollaan oltu. onneks niin, mä oon kamala itkijä vaikken kunnolla edes vainajaa tuntiskaan. Se tilanne jotenkin vaan laittaa itkemään, ajatukset karkailee kaikkiin surullisiin juttuihin. No, välillä tekee ihan hyvääkinn itkeä kaikkea mahdollista, se on jotenkin puhdistavaa.

Nyt mun pikku ukkeli taas kitisee..kaipa se on vaan sylittelyä taas aloiteltava:)

Vierailija
32/43 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitänee vissiin minunkin BB katsoa,ties vaikka nyt paremmin innostuisin.

Miehen mummulla eilen kyläilin ja niin innoissaan BB odotteli :)

Panadolia olen Pertulle yöksi antanut ja niin nytkin. Korvaa hinkuttaa meidänkin poikanen, tulehdukseen en usko. Mutta jos ei ala helpottaa, niin täytynee lääkärissä käyttää varulta.

Pikapikapyöräilyn kaupunkiin tein ja sopivasti hirmu sade tuli.

Pitää mennä loppu viikosta uudemman kerran, kun tilipäivä. Jotain pientä kivaa ajattelin ostaa =) tiimarissa oli kaikennäköistä uutta kivaa =) ja askartelu juttujakin tarviisin ja lankavarastoa täydentää =)

Jaksuja äityleille kiukkusäkkien kanssa =)

Iloisempia päiviä odotellen HilDa

Vierailija
33/43 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäköhän mörökölli näitä meidän vauveleita on puraissut kun tuntuu että niin moni on ollut tänään kiukkuisella tuulella... Jessekin on kitissyt melkein koko päivän ja roikkunut jaloissa ja mankunut syliin. Vähän raskasta on ollunna juu, täysin erilainen päivä kuin eilen. Lohtua on tuonut kun oon käynyt lueskelemassa täältä että muillakin on ollut tänään samanlaista. Ehkä marrasvauvoilla on huomenna päivänsädepäivä? ;-) Toivotaan ainakin parasta.

Jessellä on vasta kahdet kengät tai oikeastaan kolmet jos kumisaappaat lasketaan mukaan (niitä ei ole vielä koskaan käytetty). Yhdet Henkkamaukalta ostetut " leikkipuistokengät" kokoa 19-20 ja yhdet nilkkaa tukevat ensiaskelkengät kokoa 21.

Vilma: Viime yönä en horroksessa hokannut antaa Jesselle panadolia, mutta joinain huonoina öinä ollaan kyllä lääkitty. Ensi yönä annetaan lääkettä jos vaikuttaa siltä että on sama levoton meininki kuin viime yönä. Ei ole kiva jos hampisärkyjä tms joutuu yöllä potemaan.

Ihanaa roiskimista kuuluu kylppäristä. On Jessen iltakylvyn aika. Läiskyttää ihan onnessaan vettä käsillään, saa isikin iltapesun samalla. :-) Tarviikin lopetella ja mennä katsomaan...

Vierailija
34/43 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille kuuluu loistavaa! Uuden asunnon kaupat tehdään perjantaina ja oma asunto on myös myyty. Ihanaa päästä muuttamaan!

Kiitoksia myös meiltä kaikille vertaistuesta! Vaikka oltiin kauan pois, niin täältä viestejä lukiessakin saa iloa ja virtaa päiviin. Joten kauniit virtuaaliruusukimput kaikille!

Ensikengistä: Meillä on Kavat kokoa 19, joita Kimi pitää ja Vincent koko 20 jotka on Jeren. Vähän ollaan kenkiä pidetty kun on ollut niin lämpöiset kelit, mutta nyt täytyy ruveta pitämään enemmän.

Perjantaina olisi sitten lähtö edessä! Ovat onneksi ilmatieteen laitoksen sivuilla lupailleet Kilpisjärvelle vähemmän sateita ensi viikolle. Mehän ollaan samoilla korkeuksilla Kilpisjärven kanssa, vaikka Norjan puolella ollaankin.

Noemalle: Kyllä se koti vielä teidät löytää. Ja on ihanaa innostua asioista, älä kadota sitä lahjaa!

Känkkäränkille parempia päiviä, meillä on asustellut myös pieniä sellaisia, mutta syyt löytyy suusta. Joten on ohimenevää!

Käytiin tänään katsomassa meidän tuttujen kolmen viikon ikäistä vauvaa. Voi että se oli pieni! En muista ollenkaan että meidän ukkelit olis ollut niin pieniä. Ja ne oli vielä kilon kevyempiä syntyessään kuin " Karlos" oli. Suloinen peikkotukka oli se vauva!

Täytyy lähteä miehen kanssa pihalle hommiin kun pojat jo uinuu.

Sankku ja pojat

Vierailija
35/43 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpas vierähtäny aikaa ku oon viimeksi ehtinyt kirjoittamaan tai edes lukemaan juttuja(en muuten nytkään ehtiny)jotenkin tää aika vaan menee..maanantaisa alkaen meillä on ollu uoronvaihto isännän kanssa eli mies meni töihin ja mie oon taas kotiäitinä, paitsi kaikki tulevat viikonloput lokakuun alkuun asti on töitä tiedossa, että meillä ei nyt sit enää oo yhteistä vapaa aikaa juurikaan, mutta aika aikaa kutakin ja pakko on tienata. Asunto meilläkin on myynnissä, peukut ja varpaat pystyssä että kaupaksi menisi..

teemu oppi eilen nousemaan tukea vasten pystyyn ja hienosti sujuukin, oli siinä isovanhemmilla ihmettelemistä ku ovat nyt olleet 5päivää ja tyyppi menee aina vaan kovempaa vauhtia eteenpäin..

jänniä aikoja meillä elellään lauantaisat lähtien on ollut epämääräsitä etovaa oloa, rinnat on kipeät ja täydentuntuset, alamaha on turvoksissa ja tärinäkipua on ilmaantunut+yökkäilin tänään oikein tosissaan, kp 23/28 menossa joten viikonloppuna taitaa olla testauksen paikka :)))

Vierailija
36/43 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppui BB ja oli pakko tulla sitten lukemaan vielä tänne. Voi juku siis jo vuosi kun se tuli viimeksi, minne tää aika menee..

Gerdalle piti vastata että meijän pikkuinen vesseli on syntynyt 19.11 että aikas lähellä toisiaan. Mulla oli la 18.11. =)

Voi juku tamatu, peukut pystyyn viikonlopulle, jos testaat. =) Olen han intona puolestasi.

Tsemppiä äideille, joiden pikkuiset nyt känkkäävät. Hö. Toiv yöt menee kaikilla hyvin.

Hyvää yötä siis!!!!!!!!!!!

Huomenna aamulla perhekerho ja sitten päivemmällä muskariin.

-puhihaa ja uinuva murunen-

Vierailija
37/43 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka

Oon joutunu organisoimaan Mintun hoitoa, ku mies heittää vielä muutaman keikan laivalla ja itse lähden Helsinkiin koko päiväksi koulutukseen, blääh :(

Mies tokaisi tässä eilen kun tulin töistä, " Hyvä kun tulit töistä, nyt hoitovastuu siirtyy sulle" just joo, silloin kun mä olin Mintun kanssa kotona ja ukko tuli töistä, hän oli aluksi niin väsynyt, että otti torkut sohvalla ja söi ja kävi suihkussa, sitten jaksoi vähän aikaa olla Mintun kanssa.

Minttu on ollut kenkku parina päivänä. Nenästä valuu aivan kirkasta nestettä ja joku vaivaa. Edellisenä yönä heräsi 1-2 h välein. On tullut heti tää realismi tähän työkuvioon mukaan. Viime yöksi annoin panadolia ja nasolin suihketta nenään. Sänky korotettiin myös unipalikoilla. Sujui paremmin.

Olen yrittänyt metsästää pieniä lyhytvartisia kumisaappaita kokoa 21 Mintulle. Ensi viikolla selviää saanko pikku-kengurusta sellaiset. Ajattelin Helsingissä käydessäni poiketa stockmannille katsomaan mitä kivaa sieltä löytyis.

Olen jaksanut Mintun kanssa paremmin kun käyn töissä, tosin mieskin on ollut kotona, joten ehkäpä silläkin on vaikutusta. Äitiysloman viimeiset ajat olin melko yksinäinen, mikäli olisin jäänyt vielä kotiin, olisin lähtenyt Mintun kanssa avoimeen päiväkotiin :)

Vierailija
38/43 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekään en ehdi kyllä kummempia kirjoitella kun Jessen leikkejä pitää vahdata koko ajan. Roikkuu johdoissa, yrittää kiivetä kaikkialle, konttaa repimään kasveja ja muuta sellaista normaalia. ;-) Aamulla oli vielä tosi känkkis ja pelkäsin että tästä tulee samanlainen kitinäpäivä kuin eilinenkin, mutta aikas kivalla tuulella on poitsu ollut. Ihanaa kun on ollut taas aurinkoinen päivä, vaunuteltiin ja leikkipuistoiltiin tuossa juuri pari tuntia. Mahtava, raikas syksyn tuoksu ilmassa. Nam.

Tamatulla onkin siellä jännät paikat. Oireet ainakin kuulostavat kovin lupaaville. Odotamme uutisia viikonlopulle, toivottavasti hyviä sellaisia. :-)

Noema: Milloin saat ne edellisen tentin tulokset? Täällä on yksi utelias kuulemaan miten meidän duracel-mammamme on pärjännyt. :-)

Nyt tarvii varmaan lopetella kun tuo yksi hunsvotti sai tietokoneenkin jo melkein suljettua äsken. Aloitamme yhteisen leikkituokion siis. :-) Raikkaan syksyistä päivää kaikille!

Vierailija
39/43 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sankku olipas sulla hyviä talo- ja kotiuutisia. Onneksi olkoon!! Ihanaa varmasti päästä muuttamaan uuteen kotiin ja sitä laittamaan, vaikka siinä hommaa piisaakin. Oot sinä kyllä aikamoinen, kun kahden pienen kanssa lähdette telttailemaan. Täytyy nostaa hattua, musta ei ehkä olisi siihen :) Jokos on matkakuumetta?

Ja Tamatu kiva kuulla sinustakin. Ja onpas jännää...ihan hengessä mukana täällä aloin jänskäämään että tuleeko plussaa. Toivotaan, että testi näyttää sitä mitä toivotkin!! Tule ihmeessä sitten meillekin kertomaan ja päästämään meidät jännityksestä. :) Peukkuja myös teille asuntoasioitten kanssa!

Puhihaa aika lähellä on näköjään vauvojen synttärit. :)

Touko jaksamista sinne! Nytköhän teiän Mintulle on tullut se sama flunssa mitä on liikkeellä, mekin oltiin pari viikkoa sitten koko perhe flunssassa. Poika sairasti ensimmäistä kertaa, jos ei noita refluksivaivoja lasketa, et aika pitkään pärjättiinkin ilman tauteja. Saitko vauvakuvan, kun ei mitään vastausta oo kuulunut takaisinpäin??

Kiva auringonkukka että Jessellä on tänään vähän parempi päivä. Meillä oli hassu yö, heräili tunnin välein itkemään, eikä auttanut ees tissi mikä yleensä auttaa. Mies aloitti eilen työt oltuaan kuukauden kotona, ja heti ekana päivänä lähti kotoa seiskalta aamulla ja tuli takaisin kahdentoista maissa yöllä!! oli työmatkalla... mietin jo että ikävöikö isäänsä kun ei koko päivänä ollut nähnyt, mutta hampaat ne ehkä kuitenkin vaivaa. annoin varuiks särkylääkettä ja sen jälkeen nukkuikin loppuyön paremmin jo. Meillä osaa kans poikanen tulla sammuttaa tietokoneen :D

Nyt tartteekin mennä laittaa välipalaa ja muutenkin kattoo ton pikkutermiitin perään. Illalla mennään vielä vauvauintiin.

Terkuin Gerda

Vierailija
40/43 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä Gerda ihan varmasti tulen kertomaan lopullisen tuloksen, juuri äsken tein yhden testin mutta siihen ei tullu haamun haamua, tosin kp 24/28 että vielä pitäs muutama pv jaksaa piinailla. Tämä loppuviikko tulee olemaan helppoa ku menen sekä hu että pe iltavuoroon töihin ja la olen 7-12 sekä menen yövuoroon ja sunnuntaina onkin sitten ensi esittely täsät asunnosta että jossain vaiheessa pitäs ehtiä vähän paikkoja järkkäämäänkin. Alkuviikko oli yhtä painajaista ku mun vanhemmat oli kylässä ja mie joudui juoksemaan pihalle yökkimään ku en vielä halunnu niille kertoa asiasta. voitte kuvitella mitä tilanteita ku yxkax vaan teemun heitin jomman kumman syliin ja menin ulos ;)). Koirat meillä kotiutui nyt myös ja onhan teemu niistä ihmeissään, perään vaan konttaa ja karvoista kiinni jos saa, aika hienosti ovat koiruudet oppineet teemua karttamaan :), olivat kyllä sitämieltä että takas pohjoseen ja vähän äkkiä ku täällä on yks termiitti :))

kirjottelut mulla kyllä nyt jää jatkossa todella vähäseksi mutta yritän aian välillä ehtiä kuulumisia kertomaan on tämä kuitenkin niin hyvä porukka!!