Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensihuuma katosi ?

Vierailija
22.08.2014 |

Olen deittaillut suht tiiviisti itseäni noin 10 v vanhempaa miestä puolisen vuotta. Ei se alkujaankaan mitään rakkautta ensi silmäyksellä ollut ja ajattelin, että en halua miestä joka rupsahtaa koko ajan enemmän, kun viiskymppiä alkais muutaman vuoden päästä tulla mittariin. Hän sitten persoonallaan hurmasi mut kuitenkin ja huomasin, että sehän on ihan kivannäköinenkin.

Nyt kuitenkaan en enää saa tapailustamme sellaisia kicksejä.. Olen alkanut huomata hänessä ärsyttäviä piirteitä.. Välillä huomaan että tavallaan oikein etsin hänestä vikoja. En pysty enää esim julkisella paikalla keskittymään häneen persoonana vaan mua ärsyttää, että miksei hän esimerkiksi voi pukeutua vähän paremmin. Huomaan myös, että kauhistelen mielessäni kuinka vanhan näköinen hän jo onkaan ja mietin että mitähän sitten parin vuoden päästä. Tekisi mieli sanoa, että hänen kannattaisi nyt jo kiireesti aloittaa silmänympärysvoiteen käyttö tms. Olen myös huomannut, että hänen hiuksensa on harventuneet ja ajattelen, etten ehkä voisi olla hänen kanssaan jos kaljuuntuisi.Mikä helvetti mua vaivaa?!

Ihan hirveän pinnallista.. Ja mies on mielestäni ihan mahtava ihminen muuten. Miksi nämä pinnalliset asiat vaikuttavat niin paljon ? Voisiko niistä jotenkin vihjailla miehelle? Vai pitääkö mun vetää inhottava johtopäätös tästä, että tämä ihminen, kaikesta huolimatta ei ole minulle oikea? Edes tässä ja nyt. Mutta en osaa kuvitella elämää ilman häntä! En tiedä rakastanko, mutta olen ainakin todella kiintynyt häneen. Mitä mun oikeen pitäis tehdä? Kommentteja? Kohtalotovereita?   

Joo, ja siis mies on tietenkin alkanut huomata mun fiilikset..Ja kyselee mun tunteista. Sitten vakuuttelen että kaikki on ok.. Huoh 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se

Vierailija
2/3 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo epäilemättä tulee pahenemaan .Ainoa oikea sulle on samaa ikäluokkaa oleva .Monissa puuma tarinoissakin on tullut tämä vastaan .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko sulla pienehkö sitoutumiskammo..?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä