Suklaa vai sipsit? Laita peukku!
Eli kumpaa valitset jos vain jompaakumpaa voit saada?
Yläpeukku suklaalle, alapeukku sipseille.
Yhtään sipsejä dissaamatta, itsehän rakastan molempia :)
Kommentit (18)
Paha! Riippuu niin paljon päivästä ja hetkestä... joten laitoin tämänhetkisen mielitekoni mukaan peukun suklaalle.
Sipsit, aina. Kirotut sipsit -niiden avulla lihoin 20 kiloa! Nyt on meneillään armoton kuntokuuri johon kuuluu tottakai sipsilakko ;)
Sipsit! Nerokas keksintö. Niillä kun korvaa aterian, niin voi uskotella itselleen että ei se herkuttelu ollut ees niin paha. Suklaalla ei lähde nälkä. En ole yhtään makean perään, mutta sipsejä täytyy saada melkein joka viikonloppu... Pieni sipsikulho on vieressä nytkin!
Sipsit, salainen paheeni ja syy miksi olen ylipainoinen :(
Onneksi niitä saa nykyisin myös pienissä 100 g pusseissa, niin sellainen riittää herkutteluun mainiosti.
Suklaa! Maito- ja valkosuklaata voisin syödä päivittäin, kun taas sipsejä en ole tainut ostaa itselleni kertaakaan elämäni aikana. Mieheltä saatan joskus ottaa pari sipsiä, mutten oikeastaan erityisemmin nauti niistä. Tumman suklaan ja sipsien väliltä valitsen sipsit. Tumma suklaa on kamalaa.
Juuri nyt suklaa mutta sipsitkit joskus maistuu!
Sipsit, vauvan peppu ei kestä mun suklaansyöntiä joten suklaata voi vain katsoa kaihoisasti. Tällä viikolla söin pitkästä aikaa yhden palan ja niinhän se pylly taas punoittaa hieman...
Mutta ei se mitään, mun tämänhetkinen addiktio on ruissipsit ;)
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 20:37"] Mutta ei se mitään, mun tämänhetkinen addiktio on ruissipsit ;)
[/quote] Apua, mulla ihan sama! :) Mitä makua menee? Ne on NIIN hyviä!
En ole ysi, mutta valkosipulit on parhaita!
Tuleeko muille sipsit mieleen noista pipsa-aloituksista? Mulle tää on ONGELMA.
Suklaa ehdottomasti. Sipsejä en ole eläessäni ostanut itselleni herkuksi mutta suklaata sitten senkin edestä.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 20:52"]En ole ysi, mutta valkosipulit on parhaita!
[/quote]
Ysi tässä, ja valkosipulit on just niin parhaita! :)
Sipsit, suklaa vihloo hampaita kun sitä menee sinne väliin.
Sipsit. En oikein enää siedä makeaa nykyään. Joku Pätkis-patukka silloin tällöin on ok mutta muuten ei kiitos. Sipsejä sen sijaan menisi vaikka 350 gramman pussi yhden illan aikana, senpä takia en niitä ostakaan kuin vain muutaman kerran vuodessa...
Sipsit! En tykkää karkeista, sokerin maku tulee liikaa läpi. Itse tehty suklaa on kyllä joskus hyvää.