Onko teillä tapana käydä shoppailumatkoilla jossain isommassa kaupungissa?
Missä käytte?
Kommentit (16)
Helsingissä, kun asuttiin pienellä paikkakunnalla. Nyt onkin sit muutettu Helsinkiin.
No kävin äsken Barcelonassa ja shoppailuksihan se reissu meni :D
Jyväskylä tai Oulu. Menee aina koko päivä. Kerran vuodessa Helsingissä tulee käytyä, silloin pitää ihan yöpyäkin.
Käyn kerran tai kaksi vuodessa Hampurissa ostamassa tarvittavat vaatteet, jonkun verran muutakin, kuten kirjoja, leluja, astioita, jne.
En viitsi shoppailla matkoilla, on vaan hirveästi raahattavaa tavaraa. Suomesta saa kyllä kaiken, mitä tarvii ja suurinpiirtein samaan hintaankin.
Asun keskieurooppalaisen miljoonakaupungin keskustassa, enkä shoppaile edes täällä kuin erittäin harvoin. Vihaan tungosta ja kaupoissa kiertelyä, joten ostan netistä.
Mä oon yks maailman huonoimmista shoppaajista, mutta kyllähän noita Helsingin kauppoja tulee katsastettua jos siellä päin satun olemaan. Oulusta kyllä saa ihan riittävän hyvin kaiken tarvittavan tai sitten tilailen netistä.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 11:00"]
Mä oon yks maailman huonoimmista shoppaajista, mutta kyllähän noita Helsingin kauppoja tulee katsastettua jos siellä päin satun olemaan. Oulusta kyllä saa ihan riittävän hyvin kaiken tarvittavan tai sitten tilailen netistä.
[/quote]
t. oululainen
Asumme Turussa, joka on ihan riittävän iso kaupunki shoppailuun. Mutta Tukholmassa käymme usein, ja kyllähän sieltä jotain tarttuu aina mukaan. Helsingissä käyn tuskin koskaan, ja muilla matkoilla en jaksa ostoksille lähteä, jollei ole ihan pakko.
En käy erikseen shoppailumatkoilla, mutta joka vuosi on työmatka Miamiin. Niillä reissuilla tulee käytyä myös shoppailemassa. Otan yleensä mukaani tyhjän matkalaukun ja käsimatkatavaroihin ensimmäisen vuorokauden tarvikkeet. Loput ostan Miamista.
Itse suosin pikkupaikkakunnilla ostoksilla käymistä. Kierrän kirpputoreja ja niistä tekee ihania löytöjä. Myös maaseudulla on ihana käydä ostoksilla. Tilamyymälät ja kotileipomot on erityisesti meidän perheen suosikki ostospaikkoja.
Vaatteet ompelen itse, joten tarvitsen vain kankaita ja ompelutarvikkeita. Kenkiä nyt voi ostaa mistä vain, aina kun näkee jotain kivaa.
Asumme Ahvenanmaalla, käymme säännöllisesti kerran kuussa Tukholmassa täyttämässä ruoka-, juoma ja vaatevarastot (sekä pesuaineet tms jopa vessapaperitkin) oman KARMEAN hintatasomme vuoksi!
Lähinnä ulkomailla. Viimeksi Asti, Modena ja Parma. Tallinnassa kävin ruokaostoksilla, lokakuussa taas Milano ja Asti ainakin. Noista vaatteita, kenkiä, laukkuja ja ruokatarpeita
Bangkok, Berliini, Lontoo