Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvatkaa missä päin pääkaupunkiseutua on suuresti koulukiusaamista ala-asteella?

Vierailija
22.08.2014 |

Työni puolesta tämän tiedän ja tuli tuosta idioottimaisesta wt-nimi ketjusta mieleen... no, kuka arvaa?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 10:32"]uskoisin, että onkin yllättäen joku "parempiosaisten" alue. en osaa sanoa mikä.

[/quote]

Kyllä. Ja kiusaamista lietsovat vanhemmat.

Vierailija
2/17 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö yhden koulun tilanteen vai onko sinulla yleiskäsitys kaikista?

Satun tietämään, että kaikissa kouluissa on kiusaamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Käpylä on ollut aina aika haka tuossa. Ihan jo mun omina kouluaikoina, ja vieläkin kun parikymmentä vuotta nuoremmat sisarukset siellä opiskelee. Itse en kohteeksi ole joutunut, mutta kyllä sitä oli, ja paljon.

Vierailija
4/17 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krunassa.

Vierailija
5/17 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itä-helsinki; Kontula, Myllypuro, Mellunmäki

Vierailija
6/17 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä Lauttasaari ja Munkkiniemi? Näiden alueiden kouluista olen ainakin nähnyt ketjuja täälläkin.

Espoossa taisi olla ongelmia Tapiolassa. 

Veikkaisin, että vähän "huonomaineisemmilla" alueilla jo koulun henkilökunta karsii tuota. Opettajien täytyy olla tietyllä tavalla jämäkämpiä, jotta tuolla yleensä selviäisivät, kun luokalle tulee lapsia perheistä, joissa on oikeita ongelmia. Tosin olen Pohjois- ja Itä-Helsingissä kasvaneilta kavereilta kuullut, että sielläkin oli ainakin yksi selkeä ongelmakoulu. Näkyy nykyäänkin niin, etteivät tuon koulun oppilasottoalueella olevien asuntojen hinnat ole nousseet samaa tahtia kuin siinä ympärillä olevien. 

Vierailija
7/17 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töölön ala-aste nyt ainakin.

Vierailija
8/17 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoossa?

Vierailija
9/17 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Larua mäkin veikkaisin.

Vierailija
10/17 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniainen.

Vierailija
11/17 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiertänyt sijaisena ympäriinsä. veikkaan eiraa tai joku siellä päin. Sain itse siellä turpaan tokaluokkalaiselta. 

Vierailija
12/17 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapiola

Vierailija
13/17 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

WT:t toki johtaa oireilevien lasten tilastoja. Hyvänä kakkosena on kyllä nämä uraihmisten unohdetut lapset. Näissä perheissä varsinkin tytöt ovat välillä melkoisia bitchejä. On piano- ja voimisteluharrastuksia mutta ei läsnäolevia vanhempia.

Vierailija
14/17 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin espoo ja luultavasti vielä ruotsinkieliset koulut siinä Tapiolan liepeellä. Noissa kouluissa käy westendin "bättre folk".

Vierailija
15/17 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerro nyt jos tiedät. johan tässä on tullut arvauksia.

Vierailija
16/17 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 17:44"]Todellakin espoo ja luultavasti vielä ruotsinkieliset koulut siinä Tapiolan liepeellä. Noissa kouluissa käy westendin "bättre folk".

[/quote]Todellakin Espoo... Suomen toiseksi suurin kaupunki, ja kaupunginosia ja sosiaalista hajontaa riittää. Melkein kuin kysymykseen vastaisi todellakin Helsinki. Tässä sentään vaivauduttiin vähän täsmentämään.

Vierailija
17/17 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskoisin, että onkin yllättäen joku "parempiosaisten" alue. en osaa sanoa mikä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi