Pettäminen loppuu heti kun lopetatte antamasta pettäjille
Kommentit (76)
Pettäminen loppuu kun lopetatte antamasta pettäjälle anteeksi. Jos tilastojenkin mukaan 9/10 petetystä naisesta jatkaa parisuhdetta, niin mitä pelotetta siinä on.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 16:04"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 16:00"]
AP, kun minä petin miestäni niin oliko syy sen toisen miehen? Mielestäni ei, ihan oma mokani se oli. Miksi siis ajattelet, että tilanteessa jossa mies pettää niin syy olisi toisen naisen?
[/quote]Eihän ap niin kirjoittanut! Hän kirjoitti, että pettäminen loppuisi kun pettäjälle kukaan ei anna. Jos sinullekaan kukaan mies e olisi antanut niin et olisi pettänyt. Paitsi näin päin ajateltuna, ettei joku mies antaisi niin alkaapi kovasti naurattamaan... mutta siis ymmärsitkö nyt ap:n pointin?
[/quote]
Ettei se kaikkein paras vaihtoehto kuitenkin olisi että pettäminen loppuisi koska pettäjä ei enää petä - ihan omasta halustaan. Miksi olisi kenenkään muun päätettävissä elääkö toinen ihminen muka-kunniallisesti (kun tosiasiallinen syy on se ettei kukaan anna sellaiselle luuserille) vai ei?
Pettäminen loppuu heti, kun ihmiset oppivat
-hallitsemaan impulssejaan
-olemaan antamatta mielihaluille isoa painoarvoa
-olemaan lupaamatta uskollisuutta mikäli 2 edellistä on mahdottomia toteuttaa
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 16:16"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 16:00"]
AP, kun minä petin miestäni niin oliko syy sen toisen miehen? Mielestäni ei, ihan oma mokani se oli. Miksi siis ajattelet, että tilanteessa jossa mies pettää niin syy olisi toisen naisen?
[/quote]Eihän ap niin kirjoittanut! Hän kirjoitti, että pettäminen loppuisi kun pettäjälle kukaan ei anna. Jos sinullekaan kukaan mies e olisi antanut niin et olisi pettänyt. Paitsi näin päin ajateltuna, ettei joku mies antaisi niin alkaapi kovasti naurattamaan... mutta siis ymmärsitkö nyt ap:n pointin?
[/quote]
Ettei se kaikkein paras vaihtoehto kuitenkin olisi että pettäminen loppuisi koska pettäjä ei enää petä - ihan omasta halustaan. Miksi olisi kenenkään muun päätettävissä elääkö toinen ihminen muka-kunniallisesti (kun tosiasiallinen syy on se ettei kukaan anna sellaiselle luuserille) vai ei?
[/quote]Ei tässä parasta vaihtoehtoa haettu. Paras olisi kun kukaan ei pettäisi, tietty.
Naisten on kuitenkin suht helppo valita baarista mies kun kyseessä on pelkästä panosta. Aivan varmasti löytyy myös vapaa mies sänkyyn, miksei ottaa sitä sen varatun sijaan?
^Milläs varmistat mieheltä että onko hän oikeasti vapaa vai esittääkö vain? Jos mies sanoo olevansa sinkku niin ei auta kuin uskoa tähän tai mennä kotiin yksin. Ja edelleen, miksi täysin ulkopuolisen ihmisen pitäisi ottaa vastuu parisuhteessa elävän ihmisen uskollisuudesta? Tähän haluaisin vastauksen.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 16:26"]
Naisten on kuitenkin suht helppo valita baarista mies kun kyseessä on pelkästä panosta. Aivan varmasti löytyy myös vapaa mies sänkyyn, miksei ottaa sitä sen varatun sijaan?
[/quote]
Ettekö te nyt ymmärrä, että ne varatut miehet ei aina kerro olevansa edes varattuja?
Miehet morkkiksissaan möläyttää krapulassa vahingossa aamulla, että oho mulla onkin nainen kotona. Ja naisena tulee kamala olo kun tuntee syyllisyyttä, vaikkei itse tehnyt mitään väärin. Mulle on käynyt näin kerran ja oli tosi inhottavaa kun valehdellaan.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 11:18"][quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 18:57"]Pettävä mies todellakin kiihottaa. Se myös kivasti nostaa itsetuntoa, että saa jonkun toisen mieheltä huomioo niinkin paljon. Jos minä en olisi varattu olisin kunnon vamppi ja vamppaisin vain varattuja. Kiittäkää onneanne siis, että olen itse varattu sillä pettäminen on perseestä :P
[/quote]
Niin tekee. Minäkin olen varattu mutta silti panen varattuja miehiä. 2:n kuukauden sisällä pannut jo kahden naimisissa olevan kanssa, toisen kanssa pariinkin kertaan. Pidä varasi. Ja tämä tarina on tosi.
[/quote]
Eiks oma ukko anna?
se on varmaan vaikea tehdä päätöstä olla antamatta jos mies ei sanallakaan paljasta olevansa varattu.
Vierailija kirjoitti:
Pettäminen loppuu kun lopetatte antamasta pettäjälle anteeksi. Jos tilastojenkin mukaan 9/10 petetystä naisesta jatkaa parisuhdetta, niin mitä pelotetta siinä on.
Juuri näin!
Tässä ketjussa saa siis ainoastaan olla samaa mieltä kuin ap?
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 16:02"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 15:57"]
Toinen nainen ei ole tehnyt vaimolle uskollisuuslupausta, kuten yleensä puoliso on. Miksi silloin toinen nainen ei saisi antaa sille, kenelle haluaa.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 15:52"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 15:51"]
En voi käsittää ajatusta, että pettämisen syyllinen olisi toinen nainen! Tämän keskustelun otsikostahan ilmenee, että ap ajattelee näin. Pettäminen loppuu heti, jos mies on luotettava, ei petä ja ottaa vastuun omista teoistaan!
[/quote]Ja loppuu myös silloin kun kukaan nainen ei anna pettämistä ehdottavalle miehelle.
[/quote]
[/quote]Koska tässä ketjussa jujuna oli, että pettäminen loppuisi kun nainen ei antaisi pettäjälle. Pitäisikö sinun avata toinen ketju sinun aiheellesi.
[/quote]
[/quote]Saa olla eri mieltä, mutta sinä kirjoitit ohi aiheen.