Pettäminen loppuu heti kun lopetatte antamasta pettäjille
Kommentit (76)
Ää tämä ikuisuusaihe alkaa valitettavasti jo vähän kyllästyttää. Miksi kenenkään ulkopuolisen pitäisi vaivata päätään sillä, saako mieheen joka itse tekee aloitteen, koskea takaisin..
En ole pettänyt, minua ei ole petetty enkä tietääkseni ole koskaan ollut mukana minkäänlaisessa pettämiskuviossa, mutta jotenkin aihe on vähän kulunut koska täysin ulkopuoliset ihmiset anonyymeina ovat naurettavan mustavalkoisia asian suhteen - molempiin suuntiin.
Jollen minä anna pettäjälle niin joku muu kyllä antaa - tuskin naiset maailmasta loppuvat. Miksi minun pitäisi olla moraalin ylipapitar jollei minulla ole parisuhdetta? Jokainen on vastuussa omasta ja vain omasta parisuhteestaan.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 10:32"]
7. Voi sua lasta. 5. tapauksessa on kaksi aikuista 43v + 55v, ei ole kyse mistään prinsessaleikeistä, vaan siitä että todella rakastamme toisiamme (mies haluaisi naimisiin, minä en...olen jo kerran ollut ja asiat ei siitä paranisi) ja viihdymme yhdessä. Itse haluan kuitenki vapaatakin ja täysin omaa aikaa, joten tämä sopii minulle hyvin ja kait miehellekin, kun toistaiseksi kait julkisivukin työn takia vielä tärkeä. Miksi lakkaisin antamasta, kun molemmat nautitaan toistemme läheisyydestä, siitä tunteesta mitä välillämme on ja rakastelu vain täydentää yhteenkuuluvuutta. Kun kasvat aikuiseksi, voit huomata, että on monta tapaa elää hyvää ja onnellista elämää :)
[/quote]Haluat yhteenkuuluvuutta miehen kanssa, jolle joku julkisívu ja pakosta naimisissa oleva vaimo on hyvä tapa elää? Mitä näet siinä miehessä joka on sisimmiltään niin eri kuin ulkoisesti.
Ai muiden ihmisten pitäisi ottaa vastuu petturin tekemisistä ja vaalia hänen moraaliaan? Missähän todellisuudessa pikku-ap elää?
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 15:43"]
Jollen minä anna pettäjälle niin joku muu kyllä antaa - tuskin naiset maailmasta loppuvat. Miksi minun pitäisi olla moraalin ylipapitar jollei minulla ole parisuhdetta? Jokainen on vastuussa omasta ja vain omasta parisuhteestaan.
[/quote]
Toisin sanoen pettävä mies kiihottaa.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 10:08"]
Miksi lopettaisin? Saan parasta seksiä ikinä ja viihdymme miehen kanssa muutenkin hyvin yhdessä. On mukavaa laittaa ruokaa, matkustella yhdesä ja samalla vähän pupustella. Lopun ajan saan keskittyä työhöni ja omaan elämääni, miksi lopettaisin antamisen....eihän se minun vikani ole jos kotona ei suju. Hakekoon vaimo eroa jos ei ole tyytyväinen ja eihän se hae, kun elintasotippuisi. 3 tilaansa tyytyväistä ihmistä (no mies ei ehkä niin tyytyväinen), keneltä se on poissa jos annan??
[/quote]Annat miehelle joka näyttelee jotain muuta kuin on. Se tekee sinut onnelliseksi ja saa kehumaan kuinka hyvä elämäsi on. Aha.
En ikinä antanut anteeksi, ei loppunut pettäminen. Jätin sen sian.
Tietäähän sen että pimppiä kutittelee liikaa jotta siitä omasta pikku elämästä ottaisi vastuun. Aloitus on täyttä asiaa mutta nämä vastaukset täällä taas tyypillisiä pettävien akkojen vastuunpakoilua. Eli pettäminen ei tule loppumaan koska mammat ei osaa olla ilman munaa.
En voi käsittää ajatusta, että pettämisen syyllinen olisi toinen nainen! Tämän keskustelun otsikostahan ilmenee, että ap ajattelee näin. Pettäminen loppuu heti, jos mies on luotettava, ei petä ja ottaa vastuun omista teoistaan!
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 10:32"]
7. Voi sua lasta. 5. tapauksessa on kaksi aikuista 43v + 55v, ei ole kyse mistään prinsessaleikeistä, vaan siitä että todella rakastamme toisiamme (mies haluaisi naimisiin, minä en...olen jo kerran ollut ja asiat ei siitä paranisi) ja viihdymme yhdessä. Itse haluan kuitenki vapaatakin ja täysin omaa aikaa, joten tämä sopii minulle hyvin ja kait miehellekin, kun toistaiseksi kait julkisivukin työn takia vielä tärkeä. Miksi lakkaisin antamasta, kun molemmat nautitaan toistemme läheisyydestä, siitä tunteesta mitä välillämme on ja rakastelu vain täydentää yhteenkuuluvuutta. Kun kasvat aikuiseksi, voit huomata, että on monta tapaa elää hyvää ja onnellista elämää :)
[/quote]Onpa surullista, ettei se mies antaisi sinulle vapaata jos olisitte pari. Onko se niin omistushaluinen, sen nykyinen vaimokin on sidottuna uuniin?
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 15:51"]
En voi käsittää ajatusta, että pettämisen syyllinen olisi toinen nainen! Tämän keskustelun otsikostahan ilmenee, että ap ajattelee näin. Pettäminen loppuu heti, jos mies on luotettava, ei petä ja ottaa vastuun omista teoistaan!
[/quote]Ja loppuu myös silloin kun kukaan nainen ei anna pettämistä ehdottavalle miehelle.
Toinen nainen ei ole tehnyt vaimolle uskollisuuslupausta, kuten yleensä puoliso on. Miksi silloin toinen nainen ei saisi antaa sille, kenelle haluaa.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 15:52"]
[/quote]Ja loppuu myös silloin kun kukaan nainen ei anna pettämistä ehdottavalle miehelle.
[/quote]
Pettäjä on se joka tekee päätöksen. Jos on hyvä suhde ja täysin sitoutunu+rakastaa, ei ikinä petä. Ei petä, koska ei vousi elää sen kivun kanssa jonka aiheuttaisi tai kestäisi menetystä. Jos pettää, se on hätähuuto tai pekenemista huonosta suhteesta.
AP, kun minä petin miestäni niin oliko syy sen toisen miehen? Mielestäni ei, ihan oma mokani se oli. Miksi siis ajattelet, että tilanteessa jossa mies pettää niin syy olisi toisen naisen?
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 15:57"]
Toinen nainen ei ole tehnyt vaimolle uskollisuuslupausta, kuten yleensä puoliso on. Miksi silloin toinen nainen ei saisi antaa sille, kenelle haluaa.
[/quote]
[/quote]
Siksi että sellainen jakaminen on erittäin lutkamaista toimintaa.
[/quote]
[/quote]Koska tässä ketjussa jujuna oli, että pettäminen loppuisi kun nainen ei antaisi pettäjälle. Pitäisikö sinun avata toinen ketju sinun aiheellesi.
Tässä ketjussa saa siis ainoastaan olla samaa mieltä kuin ap?
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 16:02"]
[/quote]
[/quote]Koska tässä ketjussa jujuna oli, että pettäminen loppuisi kun nainen ei antaisi pettäjälle. Pitäisikö sinun avata toinen ketju sinun aiheellesi.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 16:00"]
AP, kun minä petin miestäni niin oliko syy sen toisen miehen? Mielestäni ei, ihan oma mokani se oli. Miksi siis ajattelet, että tilanteessa jossa mies pettää niin syy olisi toisen naisen?
[/quote]Eihän ap niin kirjoittanut! Hän kirjoitti, että pettäminen loppuisi kun pettäjälle kukaan ei anna. Jos sinullekaan kukaan mies e olisi antanut niin et olisi pettänyt. Paitsi näin päin ajateltuna, ettei joku mies antaisi niin alkaapi kovasti naurattamaan... mutta siis ymmärsitkö nyt ap:n pointin?
Pettäminen loppuu heti kun pettäjä lakkaa pettämästä.
Up