Pettäminen loppuu heti kun lopetatte antamasta pettäjille
Kommentit (76)
Pettävä mies todellakin kiihottaa. Se myös kivasti nostaa itsetuntoa, että saa jonkun toisen mieheltä huomioo niinkin paljon. Jos minä en olisi varattu olisin kunnon vamppi ja vamppaisin vain varattuja. Kiittäkää onneanne siis, että olen itse varattu sillä pettäminen on perseestä :P
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 18:41"]
Rinnakkaissuhteessa on usein kyse rakkaudesta ja välittämisestä, eikä pelkästään seksistä. Sen takia seksistä varatun kanssa saattaa olla vaikea kieltäytyä.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 17:58"]
Varatun miehen kanssa makaava nainen kostaa jollekin exälleen tai sille naiselle jonka kanssa oma mies joskus petti häntä. Siis ihan erit ihmiset tilanteessa, mutta kosto on jäänyt päälle. Huono olo ja haluaa sen muillekin.
[/quote]
[/quote]
Miksi ei kannusteta jättämään puolisoa sen sijaan että sitä seksiä tarjotaan samantien? Vai vaistoaako nämä toiset naiset, ettei mies joka tapauksessa jättäisi perhettään ja että ainoa keino saada mies koukkuun, on se seksin tarjoaminen, ajan kanssa pehmittäminen ja se epämääräinen toive, että vaimo saattaisi vaistota jotain ja ehkä tehdä päätöksen miehen puolesta? Miksi ihmeessä tällainen tassukka ja vieläpä se, että itse on se toiseksi paras vaihtoehto, riittää toisille naisille? Eikö yhtään löydy ylpeyttä ja omanarvontuntoa?
Suurin osa miehistä (ja naisista) ei ole aikeissa jättää puolisoaan ryhdyttyään pettämiseen. Toinen nainen on konkreettisesti toinen nainen, vaikka kuinka puhuttaisiin rakkaudesta ja suurista tunteista. Suurin osa alkaa harkita jättämistä vasta, kun kotona tilanne on kiristynyt, on epäilyjä ja syyttelyä ja samaan aikaan toinen nainen onnistuu esittämään elämän hänen kanssaan olevan vailla arkea ja ongelmia. Toisin sanoen se parisuhde ei ole kaatumassa ennen kuin pettäminen on jo alkanut ja epäilykset ovat ilmassa.
Edelleen iso osa pettämisestä alkaneista suhteista päätyy eroon. Usein ne kaatuvat pettämiseen.
Miten tyhmä ja naiivi ihmisen täytyy olla, jos hän kaikesta tästä tiedosta huolimatta uskoo, että juuri hänen kohdallaan tilanne on täysin toinen? Ovatko toiset naiset keskimääräistä tyhmempiä ja hyväuskoisempia? Vai ovatko he kenties pettäjän hengenheimolaisia, samanlaisia ja siten taipuvaisia pettämään myös omissa suhteissaan?
Miksi se pettäjä sitten pettää? Usein jännityksen vuoksi. Monesti myös omaa itsetuntoaan nostaakseen. Joskus on kyse siitä, että puolison tarpeet eroavat omista. Aika usein vain siksi, kun on mahdollisuus. Rakkaudella on tässä hyvin vähän tekemistä.
Ei helvetti...pääsin vain 5 asti kun siinä joku 2.nainen PUPUSTELI!
Kuka vitun idiootti pettää vaimoaan naisen kanssa joka haluaa PUPUSTELLA...voi myötähäpeä :O
Mun mies petti ja mun pitäis lopettaa antamasta?? Ihme logiikkaa taas.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 10:01"]
[/quote]
öö, EI, vaan se toinen nainen ei ois antanu. Daa.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 10:03"]
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 10:01"]
[/quote]
No tajusin, mutta eipä siinäkään ole logiikkaa. Miten voisin vaikuttaa toisiin naisiin niin että pettäjämieheni saatasiin kuriin???
Aivoton aloitus.
öö, EI, vaan se toinen nainen ei ois antanu. Daa.
[/quote]
Miksi lopettaisin? Saan parasta seksiä ikinä ja viihdymme miehen kanssa muutenkin hyvin yhdessä. On mukavaa laittaa ruokaa, matkustella yhdesä ja samalla vähän pupustella. Lopun ajan saan keskittyä työhöni ja omaan elämääni, miksi lopettaisin antamisen....eihän se minun vikani ole jos kotona ei suju. Hakekoon vaimo eroa jos ei ole tyytyväinen ja eihän se hae, kun elintasotippuisi. 3 tilaansa tyytyväistä ihmistä (no mies ei ehkä niin tyytyväinen), keneltä se on poissa jos annan??
Toimii vain siinä tapauksessa, että pettäjä kertoo toiselle naiselle olevansa varattu.
Sivumennen mainiten, ensimmäinen ajatus mullakin tähän aloitukseen oli se, että se olisi ollut kohdistettu nille petetyille, ei kakkosille. Johtuu ehkä siitä, että pettämisen loppuminen lienee enmmän juuri petettyjen intresseissä kuin kakkosten.
Ei voi lopettaa kihi hihi kun mies kohtelee kuin prisenssa hi hi hi tää on mun oma prinsessaleikki kihi hi hii iiiiiihanaaa hi hi hi yhdessä nauretaan pikkuvaimolle kotona... hi hi hi salarakas, miten kauniilta se sana kuulostaakaann hi hi hi vaikka huoraamisestahan tässä on kyse.
Näyttää olevan niin, että miesten halutaankin pettävän. Jos ei haluttaisi, ei niille annettaisi, vaan pettäjät olisivat vastenmielisiä kuten lapsiinsekaantujat tai eläintenrääkkääjät.
Kukas suomen laittaa talouskasvuun tulevaisuudessa jos pitää jalat ristissä alkaa olla.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 18:57"]
Pettävä mies todellakin kiihottaa. Se myös kivasti nostaa itsetuntoa, että saa jonkun toisen mieheltä huomioo niinkin paljon. Jos minä en olisi varattu olisin kunnon vamppi ja vamppaisin vain varattuja. Kiittäkää onneanne siis, että olen itse varattu sillä pettäminen on perseestä :P
[/quote]
Hienoa että on rehellisyyttä
7. Voi sua lasta. 5. tapauksessa on kaksi aikuista 43v + 55v, ei ole kyse mistään prinsessaleikeistä, vaan siitä että todella rakastamme toisiamme (mies haluaisi naimisiin, minä en...olen jo kerran ollut ja asiat ei siitä paranisi) ja viihdymme yhdessä. Itse haluan kuitenki vapaatakin ja täysin omaa aikaa, joten tämä sopii minulle hyvin ja kait miehellekin, kun toistaiseksi kait julkisivukin työn takia vielä tärkeä. Miksi lakkaisin antamasta, kun molemmat nautitaan toistemme läheisyydestä, siitä tunteesta mitä välillämme on ja rakastelu vain täydentää yhteenkuuluvuutta. Kun kasvat aikuiseksi, voit huomata, että on monta tapaa elää hyvää ja onnellista elämää :)
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 10:08"]Miksi lopettaisin? Saan parasta seksiä ikinä ja viihdymme miehen kanssa muutenkin hyvin yhdessä. On mukavaa laittaa ruokaa, matkustella yhdesä ja samalla vähän pupustella. Lopun ajan saan keskittyä työhöni ja omaan elämääni, miksi lopettaisin antamisen....eihän se minun vikani ole jos kotona ei suju. Hakekoon vaimo eroa jos ei ole tyytyväinen ja eihän se hae, kun elintasotippuisi. 3 tilaansa tyytyväistä ihmistä (no mies ei ehkä niin tyytyväinen), keneltä se on poissa jos annan??
[/quote]
Pupustella? :D Ei saatanan saatana!
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 18:57"]Pettävä mies todellakin kiihottaa. Se myös kivasti nostaa itsetuntoa, että saa jonkun toisen mieheltä huomioo niinkin paljon. Jos minä en olisi varattu olisin kunnon vamppi ja vamppaisin vain varattuja. Kiittäkää onneanne siis, että olen itse varattu sillä pettäminen on perseestä :P
[/quote]
Niin tekee. Minäkin olen varattu mutta silti panen varattuja miehiä. 2:n kuukauden sisällä pannut jo kahden naimisissa olevan kanssa, toisen kanssa pariinkin kertaan. Pidä varasi. Ja tämä tarina on tosi.
Rinnakkaissuhteessa on usein kyse rakkaudesta ja välittämisestä, eikä pelkästään seksistä. Sen takia seksistä varatun kanssa saattaa olla vaikea kieltäytyä.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 17:58"]
Varatun miehen kanssa makaava nainen kostaa jollekin exälleen tai sille naiselle jonka kanssa oma mies joskus petti häntä. Siis ihan erit ihmiset tilanteessa, mutta kosto on jäänyt päälle. Huono olo ja haluaa sen muillekin.
[/quote]