Pettäminen loppuu heti kun lopetatte antamasta pettäjille
Kommentit (76)
^Huora on muukin kuin maksullinen nainen. Ota kunnon sanakirja käteen ja sivisty. Älä viitsi naivisti pestä mustaa valkoiseksi ja esiintyä syyttömänä ja viattomana pettäjän kanssa ollessasi: aivan yhtä likainen olet sinäkin, kun tieten sekoat varattuun. Tämä on joku ihmeen sitkeä itselleen valehtelun muoto, että olisi viaton varaton kanssa ollessaan.
12. Kyllä, olen viaton varatun kanssa ollessanikin! Meillä esim. tämä varattu mies lähetti minulle mailia työjuttujen ulkopuolella ja kertoi kuinka on ihastunut minuun, etenkin älykkyyteeni, mutta hänestä olen myös erittäin veihättävä. Pyysi lounaalle jne, en mennyt vaan puolisen vuotta kirjottelimme päivittän ja huomasimme kuinka kiinnyimme toisiimme. Siitä suhde sitten lähti ja edelleenkään en ole huora enkä pettäjä, vaikka kuinka valkoisen koittaisit mustaksi vääntää. Mies tässä on se joka on väärin vaimoaan kohtaan tehnyt, mutta vaimopa aloitti itse sänkyihin hyppimisen, se on aikalailla eri asia hakea hyväksyntää itseään jakaen kuin tiivis rakkaussuhde. Kun kaikki olisikin jokotai meiningillä niin yksinkertaista :)
13: ihan vinkiksi, ihan kaikkea ei kannata uskoa, mitä joku p****nkipeä ukko sulle valehtelee...
#13: vaikutat älyllisesti joko vähän heikommalta ainekselta tai sitten olet vain epärehellinen. Onneksi en tunne kaltaisiasi moraalittomia bimboja.
14 ja 15; eli sama? Voi kuule, meidän suhde on kestänyt jo 7v, joten ihan vaan pillunkipeydestä ei ole kyse ja tunnen miehen vaimon hyvin ja tiedän kyllä totuuden ihan muistakin suista kuin miehen. Älyllisestikään en valitettavasti ole heikompaa ainesta ainakaan sinuun verrattuna, vai milloin sinun väitöskirjasi on valmistumassa?? :D Katkeruus ja viha ei kaunista ketään.
Joo ja ei - jos kyseessä on patologinen pettäjä joka paneskelee vain seksinhimossa hän hakee kyllä uuden kohteen samantien.
Jos taas kyseessä on rakastuminen se tietenkin lopettaa suhteen ja pettämisen. Ja tekee molemmat onnettomiksi.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 15:51"]
En voi käsittää ajatusta, että pettämisen syyllinen olisi toinen nainen! Tämän keskustelun otsikostahan ilmenee, että ap ajattelee näin. Pettäminen loppuu heti, jos mies on luotettava, ei petä ja ottaa vastuun omista teoistaan!
[/quote]
Loppuu se myös jos naiset eivät anna pettäjille.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 15:57"]
Toinen nainen ei ole tehnyt vaimolle uskollisuuslupausta, kuten yleensä puoliso on. Miksi silloin toinen nainen ei saisi antaa sille, kenelle haluaa.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 15:52"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 15:51"]
En voi käsittää ajatusta, että pettämisen syyllinen olisi toinen nainen! Tämän keskustelun otsikostahan ilmenee, että ap ajattelee näin. Pettäminen loppuu heti, jos mies on luotettava, ei petä ja ottaa vastuun omista teoistaan!
[/quote]Ja loppuu myös silloin kun kukaan nainen ei anna pettämistä ehdottavalle miehelle.
[/quote]
[/quote]
Saa antaa. Tietysti. Se kertoo siitä että pettävä mies kiihottaa.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 16:31"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 16:26"]
Naisten on kuitenkin suht helppo valita baarista mies kun kyseessä on pelkästä panosta. Aivan varmasti löytyy myös vapaa mies sänkyyn, miksei ottaa sitä sen varatun sijaan?
[/quote]
Ettekö te nyt ymmärrä, että ne varatut miehet ei aina kerro olevansa edes varattuja?
Miehet morkkiksissaan möläyttää krapulassa vahingossa aamulla, että oho mulla onkin nainen kotona. Ja naisena tulee kamala olo kun tuntee syyllisyyttä, vaikkei itse tehnyt mitään väärin. Mulle on käynyt näin kerran ja oli tosi inhottavaa kun valehdellaan.
[/quote]Juu, tuo on taas toinen juttu. Tässä puhutaan siitä mistä tiedetään. Kun tiedetään miehen olevan varattu, miksi lähteä sen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 16:29"]
^Milläs varmistat mieheltä että onko hän oikeasti vapaa vai esittääkö vain? Jos mies sanoo olevansa sinkku niin ei auta kuin uskoa tähän tai mennä kotiin yksin. Ja edelleen, miksi täysin ulkopuolisen ihmisen pitäisi ottaa vastuu parisuhteessa elävän ihmisen uskollisuudesta? Tähän haluaisin vastauksen.
[/quote]
Parempi oliskin mennä yksin kotiin, seksi kuuluu vain parisuhteeseen! Helvetin lumput, tätä se vapaa seksuaalisuus on tehnyt ja naiset ovat syyllisiä kaikkiin pettämisiin tavalla tai toisella.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 15:57"]
Pettäjä on se joka tekee päätöksen. Jos on hyvä suhde ja täysin sitoutunu+rakastaa, ei ikinä petä. Ei petä, koska ei vousi elää sen kivun kanssa jonka aiheuttaisi tai kestäisi menetystä. Jos pettää, se on hätähuuto tai pekenemista huonosta suhteesta.
[/quote]
Tai hauskanpitoa. Kuka pettää jos se tekee kipeää ja tuntuu pahalta?
Nähdään taas, kuinka naiset vain syyttelevät toisiaan ja roitelevät. Naiset pitävät yllä näitä lutka ym juttuja. Ja tämän vuoksi tarvitaan ympärileikkauksi jne... Jos ette saa miestä pidettyä parisuhteessa niin se on oma moka. Ja juu lutkaks saa haukku mut rahaa en oo keltään ottanu, ihan ilmaseks saa ja ihanaa on ollut <3
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 16:52"]
Nähdään taas, kuinka naiset vain syyttelevät toisiaan ja roitelevät. Naiset pitävät yllä näitä lutka ym juttuja. Ja tämän vuoksi tarvitaan ympärileikkauksi jne... Jos ette saa miestä pidettyä parisuhteessa niin se on oma moka. Ja juu lutkaks saa haukku mut rahaa en oo keltään ottanu, ihan ilmaseks saa ja ihanaa on ollut <3
[/quote]Oletko koskaan seurustellut?
Me emme pidä miestä parisuhteessa, ne ovat siinä ihan omasta vapaasta tahdosta. Ja vapaasta tahdostaan saavat siitä myös poistua.
Varatun miehen kanssa makaava nainen kostaa jollekin exälleen tai sille naiselle jonka kanssa oma mies joskus petti häntä. Siis ihan erit ihmiset tilanteessa, mutta kosto on jäänyt päälle. Huono olo ja haluaa sen muillekin.
Ikuisuusaihe ja kulunutkin mutta vaikka en ap:n ajatusta tuollaisenaan niele, niin ihan hyvä pointti hänellä on. Pettäminen vähentyisi, jos se ei olisi hyväksyttävä teko. Kuka tekee siitä hyväksytyn? Ne kaikki, jotka siihen pettämiseen osallistuvat suoraan tai välillisesti, mahdollistavat sen ja hyväksyvät sen, antavat pettäjälle tunteen, että tekee jotain oikein ja kiillottaa pettäjän mainetta selittelemällä asiaan kaikki mahdolliset tekosyyt (kuten että vaimokin sitten otti ja petti). Pettäjä itse vastaa tietysti teoistaan. Hän on valehtelija, petturi, muita ihmisiä hyväksikäyttävä ja heitä arvostamaton itsekeskeisyyden huipentuma. En ikinä jaksa hämmästymättä, että ihminen, joka noin surutta pahoinpitelee muita ihmisiä henkisesti ja osoittaa olevansa täysin epäluotettava tiukassa paikassa, kelpaa kuitenkin joillekin naisille - jopa yllättävän monelle. Eivätkö ihmiset enää arvosta parisuhteessaan rehellisyyttä ja reiluutta? Näitä itse arvostan eniten.
Toinen nainen (tai toinen mies) on tilanteessa vastuussa samalla tavalla kuin kuka tahansa valehtelijan ja ilkeilijän toimia vierestä seuraava ja sen mahdollistava henkilö on. Vaikka oma moraali kestää sen, että tietää jotakuta huijattavan ja ehkä tietää jopa sen, että toista lyödään samalla matalaksi sanoin ja teoin, ei se silti tee ihmisestä viatonta tai mukavaa tai reilua. Kun hyväksyy valehtelun, kannustaa siihen ja tekee siitä hyväksyttävän, on itsekin valehtelija. Ihminen, joka ei ansaitse arvostusta eikä ihailua. Ei murhaa tarvitse tehdä, vaikka siihen osallinen onkin. Ei tarvitse olla itse kiusaamassa, vaikka osallistuu silti kiusaamiseen. Eikä tarvitse itse olla pettämässä ketään, vaikka sen pettämisen mahdollistaakin. On olemassa näitä heikkoja ihmisiä, jotka turvautuvat valheisiin, huijauksiin, muiden syyttämiseen omista teoistaan, ja ne, jotka hyväksyvät nämä heikkoudet, ovat itsekin heikkoja.
En arvosta valehtelijoita. Ystävyyssuhteeni on tällä hetkellä lähes katkolla, kun en kykene arvostamaan ystäväni pettämiskuviota. Ystäväni on aina ollut taipuvainen hätävalheisiin, mutta en tätä piirrettä hänessä oikein kunnolla havainnut ennen kuin asia tulvi ihan silmille. Kyllähän pettämiseen tarvitaan valehtelija, se, joka kaikessa muussakin elämässäään turvautuu oikopolkuihin, joka suoristaa mutkia, tekee vähän sinnepäin ja väittää sitten kiireesti, että teki kaiken kunnolla ja vika on jossian muussa. Ei ihminen kuseta vain yhtä ihmistä ja jatka sitten nuhteetonta elämää. Eikä se toinen nainen hyväksy vain yhtä kusettajaa vaan omassa elämässään ylipäätäänkin arvostaa näitä valkoisen valheen lurittelijoita, oikotien kulkijoita ja mutkien suoristajia.
Näin ollen ap:n vaatimus on mahdoton. Pettämisen mahdollistaja voisi itsekin pettää. Hän arvostaa ja kunnioittaa ihmistä, joka satuttaa muita mutta ei juuri häntä. Hänestä toisia voi kusettaa, voidaan valehdella, voidaan syyttää ja syyllistää surutta, kunhan ei häntä. On siis mahdotonta, että toinen nainen tuntisi tarvetta kieltäytyä seksistä pettäjän kanssa, koska se toimintakuvio voisi olla hänen omaansa.
Vakka kantensa valitsee.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 10:11"]
Ei voi lopettaa kihi hihi kun mies kohtelee kuin prisenssa hi hi hi tää on mun oma prinsessaleikki kihi hi hii iiiiiihanaaa hi hi hi yhdessä nauretaan pikkuvaimolle kotona... hi hi hi salarakas, miten kauniilta se sana kuulostaakaann hi hi hi vaikka huoraamisestahan tässä on kyse.
[/quote]
Jos ei vaihdeta rahaa, niin ei ole huoraamista. Sitä paitsi, eihän se toinen nainen/mies välttämättä ketään petä. Minä ainakin olin silloin sinkku. pettäminen on sen valinta, joka on varattu. Älkääkä kuvitelko niin naiivisti, että pettäminen loppuu, kun se toinen kieltäytyy, koska aina löytyy joku halukas. Jos on valittamista valittakaa puolisolle, joka pettää.