Epäilen kierukkaraskautta O_o
Oireeni:
-kuukautiset alkoivat 26.7
-noin kaksi viikkoa siitä rinnat kipeytyivät
-rinnoissa tuntuu vihlaisuja ja "maidonnousu"-tunnetta
-peräaukkoa ja emätintä juilii
-kohdun kohdalta vihloo ja jomottaa
-ei tee enää mieli suklaata vaikka normaalisti tekee joka päivä
-virtsa on neonkeltaista
Mistä tietää onko kohdunulkoinen raskaus? Siis vaikka olisin raskaana niin eihän siellä ole välttämättä elävää vauvaa, voi olla tuulimuna tai kohdunulkoinen raskaus? Millä viikolla nuo voi todeta ultrassa? Voiko kierukka kasvaa kiinni alkioon/lävistää sen?
Minulla on ollut tämä Mirena 4 vuotta eikä ikinä ennen mitään oireita tai epäilyjä. Nyt on.niin outoja oireita että ihan pelottaa että alkaako kuukautiset vai ei.
Jos ei ala kuun lopussa niin teen kotiraskaustestin. Mikäli on nega niin oireet on varmaan Mirenan sivuoireita. Outoa vain kun alkavat vasta vuosien päästä. Jos on plussa niin pyörryn. Mieheni ei halua enempää lapsia. Minulla oli vuosi sitten vielä hieman vauvakuumetta mutta pääsin siitä yli ajattelemalla miten helppoa elämä alkaa olla kun lapset kasvavat ja heidän kanssa on helppoa mennä ja puuhailla. Ja mieheni ehdoton ei lisä-lapsille. Möin ja annoin vauvantarvikkeet pois.
Huh huh. Kiitos että saan purkautua tänne.En halua vielä sanoa miehelleni kun nämä ovat vain omia epäilyksiäni eikä mikään ole varmaa. Olisipa helppoa jos en olisi raskaana!
Tänä vuonna tuttu on tehnyt kaksi aborttia ja mieheni kertoi niistä minulle, hieman järkyttyneenä itsekin ja sanoin että toivon etten itse joudu ikinä sellaiseen tilanteeseen että pitää pohtia aborttia. Mieheni oli samaa mieltä. Pelkään että hän vaatii sitä kuitenkin mikäli olen raskaana.
Itse en voi kuvitella että abortoisin. En vain saattaisi! Katselen ihania lapsiamme ja mietin että jos niitä olisi viel yksi, en voisi poistaa sitä :(
Pitäkää kiltit peukkuja, että en ole raskaana!
Kommentit (8)
Kiitos! Rintoja nipistelee ihan koko ajan vaikka yritän olla ajattelematta asiaa. Kumpa en olisi raskaana! Alapään juiliminen loppui jo onneksi, ehkä se oli jotain muuta.
Ap
Kyllähän niitä oireita voi alkaa tulla vuosienkin jälkeen kierukan laitosta. Tsemppiä!
Älä pelkää, tuskin olet raskaana, naisen kroppa on tosi outo ja hormoonit saa vaikka mitä aikaan. Rintojen särky voi johtua menkoista mitkä alkaa nyt viikonloppuna! Ost itsellesi suklaata ja ole ihan rennosti :)
Kyllä minuakin pelottaisi jos olisi tuollsisia oireita. Minulla on ollzt Mirena kilme vuorra euka ole tullzt viel mitään. En edes muista koko kapinetta. Kuukautiset tzlee mutta Nr on.niukat. tsemiä!!!! Kerrothan joudutko tekemään testiä.