Äitini luuli että voi isotella. Kävi luonani raivomassa keväällä ja sanoi että emme ole tekemisissä. Nyt hän ei sitten tiedä lapsenlapsestaa
Kannattaa teidänkin miettiä että raivoaako jollekin hetken huumassa. Nyt hän ei sitten tiedä lapsenlapsestaan. Jos luulee että käyttäytymällä kuin mitään ei tapahtunutkaan kaikki olisi OK, niin hän on väärässä.
Mietin vain reaktiotaan kun hänelle jossain vaiheessa selviää että minulla on vauva. Hahhah, siinäpäs kärvistelee sitten
Kommentit (34)
On se joillain vaikeaa elämä. Ei käy kateeksi.
Itse onneksi saanut elää hyvää elämää.
Ratkaisu on varmasti hyvä teille molemmille, pysyä erossa toisistanne,
Ja sinä ja lapsen lapsi jäitte ilman mummoa. Tuskin äitisi on ainoa häviäjä. Huomaa viestistäsi että sinä olet tärkein ja äitisi kuin rakkikoira nurkassa. Ehkä äitisi ei raivonnut ihan turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Missä isäsi, tunnetko?
Tunnen kyllä, asuu äidin kanssa yhdessä edelleen. Mutta olen viimeksi kuullut hänestä puhelin verran ehkä 1,5v sitten
ap
Provo. Jos olisit ollut keväällä raskaana, äitisi olisi kyllä jo huomannut sen, jos sinulla on nyt vauva.
Virhe paikataan uudella virheellä. Sitten ihmetellään miksi elämä on p*skaa.
Onko hän myös sokea kun keväällä kävi eikä huomannut, että olet raskaana?
Vierailija kirjoitti:
Provo. Jos olisit ollut keväällä raskaana, äitisi olisi kyllä jo huomannut sen, jos sinulla on nyt vauva.
Olen mies.
Ap
Ainoa joka asiaa vatvoo olet sinä itse.
Vierailija kirjoitti:
Onko hän myös sokea kun keväällä kävi eikä huomannut, että olet raskaana?
Eikö sinulla todellakaan tule mieleen mitään muuta vaihtoehtoa?
Olen mies.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies.
Ap
No miksi äitisi sitten olisi kiinnostunut vauvasta jollei se edes ole oman tyttären?
Hyvä juttu. Vauva on naisen juttu, ei se ole sukulaisten asia muutenkaan. Kuten eivät naisen synnytysasiatkaan. Naiset, claimatkaa seksuaalisuutenne äiteinä täysin. Liian kauan sukulaiset ja valtio ovat loisineet ja sörkkineet naisten pilluja ja äitiyttä.
Olette äitisi kanssa kuin kaksi marjaa.
No kai hän nyt keväällä näki raskautesi.
Ei jo keväällä huomannut pömpöttävää vatsaa tai muita raskaana olevien naisten maneereita, esim. vatsan silitystä?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä juttu. Vauva on naisen juttu, ei se ole sukulaisten asia muutenkaan. Kuten eivät naisen synnytysasiatkaan. Naiset, claimatkaa seksuaalisuutenne äiteinä täysin. Liian kauan sukulaiset ja valtio ovat loisineet ja sörkkineet naisten pilluja ja äitiyttä.
Noin päivän vihan purkaus sitten.
Jäi sanomatta että minulla on kakka housussa. Ap