Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SINKUT: Minkä ikänen olet ja kauan olet ollut sinkku?

Vierailija
22.08.2014 |

Itse olen 23-vuotias ja nyt ollut kuukauden verran sinkku. 6-vuoden suhde takana.

Mitenkäs te muut? :)

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 27-vuotias, viimeiset 5 vuotta ollut sinkkuna.

Vierailija
42/55 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40 vuotta ja sinkku/yh-äiti olen ollut jo 16 vuotta. Enkä edes miestä kaipaile elämääni. Näin on hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 12:32"]

Muistetaas taas ettei yh ole sinkku.....

[/quote]

Milläköhän perusteella yh ei ole sinkku? Jos kerta parisuhdetta/tapailua/seurustelua ei ole, niin tokihan silloin on sinkku. Vai mihin kategoriaan heidät luokitellaan? Millä nimikkeellä kutsutaan? Krrohan oi viisas ihminen minullekin..

Vierailija
44/55 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Korjaus: Eli KERROHAN

Vierailija
45/55 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

52 vuotta syntymästä asti sinkkuna.

Kaikista ei vaan koskaan kiinnostuta.

Vierailija
46/55 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
47/55 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 00:46"]

Muistaakseni pari vuotta. Jotain säätöä ollut joidenkin kanssa tässä välissä kyllä, mutta nyt muutaman kuukauden paussi. Ei minua enää kiinnosta yrittää mitään, kun monikin jätkä haluaisi pelkästään vain seksiä, eikä mitään vakavaa. Yksikin sanoi 3kk tapailun jälkeen ettei meistä mitään vakavaa voisi tulla, joten lopetin yhteydenpidon häneen. Silti tämä ruinaa usein seksiä (olen piruillakseni kieltäytynyt :D ).  Olen 25v.

[/quote]

N24, samat mietteet täällä. Harrastan silloin tällöin yhden illan juttuja ja jopa tapailla kevyesti saadakseni jostain kivasta miehestä ajoittaista seuraa ja läheisyyttä, mutta mihinkään sen vakavampaan en jaksa enää aikaa tuhlata kun ei siitä mitään tule.

Vierailija
48/55 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 25-vuotias. Olen ollut sinkku koko elämäni ajan.

Vierailija
49/55 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 00:37"]

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 00:16"]

Olen 33v. Kaksi vuotta sinkkuna, tai siis yh-äitinä. Aivan mahtavinta aikaa elämässä, kerrankin ilman miestä! On ne melkoisia energiasyöppöjä ne parisuhteet. Saas nähdä mihin elämä vie, mutta nyt ainakin väistelen kaikkia ihailijoita ja nautin itsenäisyydestäni.

[/quote]

ei tässä pyydetty selittämään miksi olet sinkku, mutta toki voit itsellesi uskotella että elät elämäsi parasta aikaa ;)

[/quote]

Musta on hassua että vielä nykypäivänä on naisia joiden ajatusmallit ovat niin kapeita ettei niihin mahdu erilaiset elämänkuviot. Ja hätäpäissään vielä ajautuvat jotenkin alentavasti kommentoimaan yksineläviä.

Tulee hakematta mieleen että eivät ole pääseet elämässään kovin monella taholla pätemään ja pitävät siksi parisuhdettaan tärkeänä saavutuksena. Eivät osaa sitten kohdata onnellisesti sinkkuna elävää vaan kokevat uhkaksi omalle minäkuvalleen. 

Vierailija
50/55 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

39v, sinkkuna nyt öö... kuukauden :) Hyvä näin, todella hyvä. Ihana oma elämä.

Vierailija
51/55 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 24v., sinkkuna noin vuoden (takana 5v. suhde). Nautin elämästäni enkä edes etsi ketään mihinkään vakavaan. Jotain säätöjä on ollut ja panokavereita ja siinä on tarpeeksi miestä minulle tällä hetkellä. En tiedä, koska alan edes luottamaan miehiin... Tuo suhde, kun loppui siihen, että mies petti monta kertaa ja törkeästi ja se kyllä muutti minua jonkin verran.

Keskityn nyy vain itseeni ja koiraani :) ehkä joskus se oikea tulee vastaan...

Vierailija
52/55 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

37 vuotta ja sinkkuna kohta 10 vuotta. Lyhyt parin kk:n tapailu 7 vuotta sitten. Ei mennyt elämä ihan niin kuin toivoin.

Vierailija
53/55 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

35v, sinkku/yh nyt seitsemättä vuotta.

Vierailija
54/55 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 00:22"][quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 00:17"]

20v, sinkkuna saman verran. Tilanne ei tule myöskään ihan hevillä muuttumaan.

[/quote]

Saako udella miksi ei tulisi? Etkö halua vaiko jokin muu syy? :O Eikö se rakkaus ole ainut syy elää ja aina on toivoa <3

[/quote]

Koen että elämällä on vielä niin paljon annettavaa vain mulle itselleni, että en odota enkä toivo muutosta tilanteeseen. Jos kuitenkin sattuisi että vastaan vain yksinkertaisesti tulisi henkilö, jonka kanssa kaikki klikkais, en ajaisi tätä pois.

Vierailija
55/55 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

29v mies ja sinkkuna 6.5vuotta.