SINKUT: Minkä ikänen olet ja kauan olet ollut sinkku?
Itse olen 23-vuotias ja nyt ollut kuukauden verran sinkku. 6-vuoden suhde takana.
Mitenkäs te muut? :)
Kommentit (55)
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 00:33"]28 v. ja sinkkuna koko ikäni. Tuskin tilanne tästä enää miksikään muuttuu.
[/quote]Jos asenne on toi, niin en ihmettele
Mies
23 ja sinkkuutta takana reilu vuosi. Ja samalla tiellä aion jatkaakin.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 00:37"]
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 00:16"]
Olen 33v. Kaksi vuotta sinkkuna, tai siis yh-äitinä. Aivan mahtavinta aikaa elämässä, kerrankin ilman miestä! On ne melkoisia energiasyöppöjä ne parisuhteet. Saas nähdä mihin elämä vie, mutta nyt ainakin väistelen kaikkia ihailijoita ja nautin itsenäisyydestäni.
[/quote]
ei tässä pyydetty selittämään miksi olet sinkku, mutta toki voit itsellesi uskotella että elät elämäsi parasta aikaa ;)
[/quote]
Sä olet vielä niin nuori ja naivi ettet tajua sitä ettei miestä kannata pitää.
-ohis
Muistaakseni pari vuotta. Jotain säätöä ollut joidenkin kanssa tässä välissä kyllä, mutta nyt muutaman kuukauden paussi. Ei minua enää kiinnosta yrittää mitään, kun monikin jätkä haluaisi pelkästään vain seksiä, eikä mitään vakavaa. Yksikin sanoi 3kk tapailun jälkeen ettei meistä mitään vakavaa voisi tulla, joten lopetin yhteydenpidon häneen. Silti tämä ruinaa usein seksiä (olen piruillakseni kieltäytynyt :D ). Olen 25v.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 00:46"]
Muistaakseni pari vuotta. Jotain säätöä ollut joidenkin kanssa tässä välissä kyllä, mutta nyt muutaman kuukauden paussi. Ei minua enää kiinnosta yrittää mitään, kun monikin jätkä haluaisi pelkästään vain seksiä, eikä mitään vakavaa. Yksikin sanoi 3kk tapailun jälkeen ettei meistä mitään vakavaa voisi tulla, joten lopetin yhteydenpidon häneen. Silti tämä ruinaa usein seksiä (olen piruillakseni kieltäytynyt :D ). Olen 25v.
[/quote]
Itse olen sinun ikäisesi ja seurustellut 8 vuotta. Suhteemme on aika finaalissa mutta juuri tuon takia en uskalla enää erota. Entä jos ei ole muuta vaihtoehtoja kuin seksin perässä juoksevia äijiä? Nyky miehet eivät tunnu haluavan suhteeseen :(
Olen 35 ja ollut kaksi vuotta sinkkuna.
I've always been single but I'm still single.-popsie
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 00:51"][quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 00:46"]
[/quote]
Itse olen sinun ikäisesi ja seurustellut 8 vuotta. Suhteemme on aika finaalissa mutta juuri tuon takia en uskalla enää erota. Entä jos ei ole muuta vaihtoehtoja kuin seksin perässä juoksevia äijiä? Nyky miehet eivät tunnu haluavan suhteeseen :(
[/quote]hyvin pärjää yksinkin, miehillä ei tee mitään. Et kai ole läheisriippuvainen?
33 v ja voisin sanoa että sinkkuna koko elämäni. Näitä 1-2 kuukauden säätöjä on ollut muutama ja yhden illan juttuja kymmenkunta. Ei siis hyvin mee. Mistähän löytäisi kunnollisen naisen, joka ei naputtaisi, arvostelisi, pettäisi? Aina saanut pettyä pahastia olen laittanut pelin poikki parin kk jälk. M32
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 01:00"]
33 v ja voisin sanoa että sinkkuna koko elämäni. Näitä 1-2 kuukauden säätöjä on ollut muutama ja yhden illan juttuja kymmenkunta. Ei siis hyvin mee. Mistähän löytäisi kunnollisen naisen, joka ei naputtaisi, arvostelisi, pettäisi? Aina saanut pettyä pahastia olen laittanut pelin poikki parin kk jälk. M32
[/quote]
Hmm, odotatko siis ihmissuhdetta, jossa ei ole ristiriitoja ollenkaan? Ehkä tuo on sun ongelma..
Enkä tarkoittanut nyt tuota pettämistä, mutta jos jotain muuta ristiriitaa tulee matkalle.
32v, sinkkuna (tai yh:na, exän kanssa viikko-viikko-systeemi lapsesta), kohta 1,5v ja nyt vasta alan aidosti nauttimaan :) Viimeisin "säätö" kesti n. 3kk, en jäänyt suremaan. Juuri nyt näin on hyvä. Katsotaan sitten uudestaan kun Se Tosirakkaus kävelee kuvioihin. Kunhan ei pitäisi liian kiirettä :D
20v, sinkkuna 20v.......... *vino hymy*
26 vuotta, molempiin kysymyksiin.
20-vuotias ja kaksi vuotta nyt sinkkuna... vois prinssi jo ilmestyä esiin!
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 14:17"]
24-vuotta ja sinkku nyt 6 vk. 3,5 vuoden suhde takana.
[/quote]
Hei, sä kuulostat ihan multa!!! Tosin meillä ero vasta nyt, mutta ikä ja seurusteluaika! :D My soul sister <3
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 00:22"][quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 00:17"]
20v, sinkkuna saman verran. Tilanne ei tule myöskään ihan hevillä muuttumaan.
[/quote]
Saako udella miksi ei tulisi? Etkö halua vaiko jokin muu syy? :O Eikö se rakkaus ole ainut syy elää ja aina on toivoa <3
[/quote]
ainoa syy elää? Millä vuosituhannella sä oikein elät?
35v ja sinkkuutta saman verran. Ei omasta tahdosta. Naisin vaikka aidanseipää.
31 ja sinkkuutta kohta 3 v. Sitä ennen ei oikeastaan mitään juttuja ollutkaan. Vielä vähän toivoa sen suhteen, että sopiva mies tulisi vastaan: tosin siinä pitäisi mennä niin monien asioiden yksiin + molempien kiinnostus, että aika etäiseltä tuntuu.
51-vuotias ja 9 vuotta sinkkuna. Enää en edes voisi kuvitella ottavani ketään ukkoa riesakseni, niin tottunut olen tähän yksinoloon.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 00:16"]
Olen 33v. Kaksi vuotta sinkkuna, tai siis yh-äitinä. Aivan mahtavinta aikaa elämässä, kerrankin ilman miestä! On ne melkoisia energiasyöppöjä ne parisuhteet. Saas nähdä mihin elämä vie, mutta nyt ainakin väistelen kaikkia ihailijoita ja nautin itsenäisyydestäni.
[/quote]
ei tässä pyydetty selittämään miksi olet sinkku, mutta toki voit itsellesi uskotella että elät elämäsi parasta aikaa ;)