Kävin juuri Venäjällä ja voin kertoa teille:
1. Naiset ovat kauniimpia kuin Suomessa, miehet rumempia kuin Suomessa
2. Autokanta paljon uudempi kuin Suomessa
3. Ruvetkaa av-mammat lukemaan idän sisarienne blogeja, jotta oppisitte, miten ollaan kaunis ja tyylikäs :-)
Kommentit (31)
Autokanta on uudempaa kuin Suomessa, mutta vain Pietarin keskustassa, siellä missä turistitkin yleensä ovat. Muualla Venäjällä autot ovat naurettavan surkeita.
Se venäläisten kauneus/komeus onkin sitten ihan mielipidekysymys..
7. Valion rekka oli tullissa, menossa Venäjälle
Ap
Ok då, nai venäläinen nuorikko ja sillä on jo valmiiksi yksi lapsi
Mä olin flamingo spa: ssa uimassa tossa pari päivää sitten ja se oli aika täynnä venäläisiä.
Eivät kyllä mitään kaunottaria olleet, ihan tavallisia pulliaisia.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 21:29"]
3. Ruvetkaa av-mammat lukemaan idän sisarienne blogeja, jotta oppisitte, miten ollaan kaunis ja tyylikäs :-)
[/quote]
No tuota, pitäisi ehkä ensiksi opetella kieli ja kyriiliset, että tuohon pystyisi. Miroslava Dumaa ja Ulyaana Sergeenkoa kyllä seuraan kansainvälisiltä sivustoilta (Instagramia en käytä), mutta vaikka minulla olisi oligarkin tyttären/vaimon vaatebudjetti, niin vähän epäilen, etteivät nuo vaatteet ihan niin upeilta näyttäisi toki pitkäsäärisen, mutta nälkädietin jälkeenkin huomattavasti näitä leidejä leveämmän varteni yllä.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 21:37"]
Suomalaiset naiset ovat lyhytjalkaisia läskiperseitä. Perse ja tissit roikkuu.
[/quote]
Jeah! Etkä saa maistaa!
Just joo, en ole persjalkainen, eikä kiinnosta puunata itseäni, on paljon parempaakin tekemistä. Kaipa sitä suomalaiset naisetkin osaisivat olla laitettuja jos haluaisivat keskittyä vain ja ainoastaan siihen. Se että kaikki venäläisnaiset laittautuvat kuin katuhuorat, ei ole mikään tavoiteltava asia suomalaisille itsenäisille naisille.
Mun naapurissa tai tien toisella puolella asuu yhessä asunnossa venäläinen pariskunta ja toisessa venäläinen perhe. Joo, tai en sanokaan mitään.
tottakai venäläiset o kauniimpia kuin mä. Koska hei, then again kaikki on kauniimpia kuin mä. Silti oon hyvin onnellinen ja tienaan ihan helvetisti. :D
t. persjalkainen pikkutissi, jolla on hyvä sydän.
6. Me saadaan avoimesti kritisoida päättäjiämme tulematta tapetuiksi, venäläiset ei.