Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pika-apua JY:n Korppitunnuksiin?

Vierailija
21.08.2014 |

Haluaisin ilmoittautua JY:n avoimen yliopiston kurssille. Loin itselleni Korppi-tunnukset, mutta kone lagasi viimeisessä vaiheessa niin, että nyt minulla on salasana (itse luomani), mutta en tiedä mikä on käyttäjätunnus. Onko se muotoa etunimi. sukunimi tmv? Olisin tosi kiitollinen, jos joku osaisi neuvoa. Uudelleen en voi luoda tunnuksia, koska se tapahtuu henkilötunnuksia käyttäen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnus on muotoa kaksi ekaa kirjainta etunimestä, kaksi ekaa kirjainta toisesta nimestä ja neljä ensimmäistä kirjainta sukunimestä. Eli jos nimesi olisi Matti Pekka Möttönen, olisi tunnuksesi mapemött

Vierailija
2/8 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 21:19"]

Tunnus on muotoa kaksi ekaa kirjainta etunimestä, kaksi ekaa kirjainta toisesta nimestä ja neljä ensimmäistä kirjainta sukunimestä. Eli jos nimesi olisi Matti Pekka Möttönen, olisi tunnuksesi mapemött

[/quote]

Mulla tuo menee kyllä 3+3+2, eli kannattanee kokeilla erilaisia yhdistelmiä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kolme etunimeä, sitte tunnukseen sukunimestäkin vaan kaksi ekaa kirjainta.

Vierailija
4/8 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 21:21"]

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 21:19"]

[/quote]

Mulla tuo menee kyllä 3+3+2, eli kannattanee kokeilla erilaisia yhdistelmiä...

[/quote]

Siis matpekmö

Vierailija
5/8 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIITOS! Mieheni epäilee toisinaan tämän palstan hyödyllisyyttä, mutta juuri nyt joku ihana ihminen on pelastanut päiväni!

-ap-

Vierailija
6/8 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee noin miten kakkonen jo vastasi, mutta jos on paljon samannimisiä niin sitten ne vaihtelee. Kokeile kuitenkin kakkosen ohjeilla ensin! Korpin tukeen voi sitten huomenna soittaa jos satut olemaan Anna Virtanen tms.

Vierailija
7/8 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 21:23"]

KIITOS! Mieheni epäilee toisinaan tämän palstan hyödyllisyyttä, mutta juuri nyt joku ihana ihminen on pelastanut päiväni!

-ap-

[/quote]

No kerro nyt, miten meni, eli montako kirjainta mistäkin nimestä?

Vierailija
8/8 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiitokset muillekin vinkin antajille! Ensimmäinen päti kohdallani :) Ei muuta kuin opiskelemaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi