Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jouluiset viikko 35, kaikki mukaan!!!

28.08.2006 |

Nyt ryhdistäydytään kaikki ja kirjoitetaan vaikka vain pari riviä kuulumisia. Kaikilla on varmasti kiireitä kun syksyn uudet harrastukset on alkaneet pyörimään.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleekohan talvesta pian yhtä kylmä??? Hui, toivottavasti ei...

Nyt on sit lekuril käynnit hypätty. Ei tarvi jatkotoimenpiteitä. Ihanaa...(kirjoittelin aiemmin siitä luupiikistä Juliuksen seläs)

Juliuskin lähti viikko sitten ryömimään. Aamulla oli kovaa yritystä ja iltapäiväl sit päästeltiin jo tuhatta ja sataa. Nyt on tulos ylös hammas ei ensimmäinen, vaan toinen etuhampi. Oudosti kyl kasvaa. Esikoisella tuli ensin alaetuhampaat ja sit ekat ylähampaat...

Täällä ois toinen jolla ois pudotettavaa, peräti 17kg!!! Sitten oisin omassa painossa. Mä täs yks päivä just hokasin et mä olen nyt 30kg pulleempi ku 12vuotta sitten. Esikoiselta jäi sellanen 13kg mut se ei niin haitannut,parempiku jäiki. Oon ollu melko luutikku sillon. Pituutta kun on kuitenkin 179cm.

Toisaalta ei mua nämäkään kilot niin kauheesti haittais jos ne ois tasasesti ympäri vartaloo ( tisseis ja tisseis, hih) mutkun ne jotenkin aina kertyy tohon mahan kohdalle. =(

Ilmottaudun kans vauvakuumeeseen :) Sellasen pienen tyttösen tahtosin... ;) Vaikka aiemmin oon vannonut et mä en lapsia tee(saa) pienellä ikäerolla vaan annan olla tarpeeksi kauan sinä ainoona pienenä. Toisaalta kyl kellokin alkaa tikittään ja kaikenkukkuraksi mä kärsin kilpparinvajiksesta(osasyynä myös tohon painoon). Sitä oon sairastanut koko ikäni, mut nyt Juliuksen odotuksen aikana arvot rupes nouseen ja alotettiin lääkitys. Näilla tän hetkisillä arvoil on turha varmaan edes toivoa raskautta. Voihan se kyllä tärpätäkkin vaan liian korkeat arvot aiheuttaa sit vauvalle kaikenlaista.

Johan täs olikin... Olisi tosiaankin mukava kuulla niistä entisistä himo kirjoittelijoista jotain...

No nyt hyökkäs tollanen pikkupaholainen mun jalkojen kimppuun, pitää lopettaa.

Päivänjatkoja toivotteleepi

K ja Julius 7kk 3vkoa ja 4pvä

Vierailija
22/45 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milja nuhassa ja kuumettakin vähän on... On kyllä kertakaikkisen paha nuha, nenä on aivan tukossa ja räkä valuu solkenaan. Neiti on väsy ja kiukkuinen kun on vaikea hengittää. Viime yö meni ihan poskelleen, kun Milja heräili tukkoisen nenän takia vähän väliä. Sitten en meinannu ite saada unta ja kohta oli taas uus herätys... Pää on ihan kipeä, kuten aina jos nukkuu huonosti. Mies meni iltavuoroon ja aika kuluu tosi hitaasti. Lisäksi Milja ei ole suostunu aamun jälkeen ottaan tissiä ollenkaan... Vettä menee ihan vähän, mutta sais kyllä juoda enemmän kun on vähän kuumettakin...

Sellaista meille nyt. En jaksa enempää kirjoittaa. Palailen kun jaksan... Voikaa hyvin!

Äippä ja Milja pian 8kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö on ruvennut selvästi viihtymään enemmän itsekseen. Hetki sitten kiukkusi, murisi ja komensi ja nykyään leikkii yksin leluinensa. Ja tuo ryömiminen on ollut tosi hyvä taito, tyttö painelee ympäri asuntoa ja antaa äitin olla rauhassa ;) taidan kuulostaa ihan hullulta, mutta niin se vain on, että on paaaljon mukavampaa kun ei tarvitse tyttöä kokoajan kantaa tai keksimällä keksiä viihdykettä. Nyt voin pestä pulloja tai laittaa pyykkiä kun tyttö ryömii kylppäriin mun perässä. Ja välillä yhdessä sitten halitellaan ja lueskellaan ja leikitään... Meillä on muuten uusi leikki. Tyttö nostaa etusormensa pystyyn ja minä kosken siihen omallani ja sanon PIIP! Se on sitten hirveän hauskaa!? Ruokaillessa joka lusikallisen välissä piippaillaan.

Aika moni oli päässyt viihteelle viikonloppuna. Mulla olisi reissu edessä loppukuusta jolloin menen päiväksi tukholmaan. Eli kaksi yötä olen poissa... Jännittää jo nyt!

Typy on ollut aina hyvä nukahtamaan ja herännyt muutamia kertoja yöllä, mutta rauhoittunut tuttiin. Viikonloppuna oli TOSI levotonta. Laitoin nukkumaan niinkuin joka ilta. Samat rutiinit, asennot ym. Mutta ihan hirvee huuto, kun koitin hipsiä huoneesta. Jollain toisellakin oli ollut jotain vastaavaa? Joksikin eroahdistukseksi minäkin luokittelisin tämän itkun.Se oli sellaista lohdutonta, sellaista joka osuu suoraan äidin sydämeen!

Niin ja tytölle tuli eka hammas! Vihdoinkin, 3kk lähtien olen sitä odottanut ihan pian puhkeavaksi. Kuolaa on nimittäin riittänyt ja kaikkea on kaluttu ja ikeniä hinkattu..

Eipä sitten muuta, kuin sopan lämmitykseen!

Miljalle pikaisia paranemisia ja tosiaan munkin mielestä olis kiva lueskella " vanhojen" kuulumisia. Tikrun teksititkin oli oikeita pirityksiä päivään!

Vierailija
24/45 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensiksi täytyy jakaa teille suuri uutinen: MEILLE TULEE VAUVA!!! Tämä raskaus oli ihan täys yllätys (tosin ehkäisyä ei ollut käytössä, mutta tyttöä yritettiin 3vuotta ja ajateltiin ettei seuraava kovin nopeasti voi tärpätä) ja tätä uutista ollaankin sulateltu jonkin aikaa. Aluksi olin ihan kauhuissani, sillä jos kaikki menee hyvin meidän lapsille tulee ikäeroa 1v4kk!! Pelkäsin miten ihmeessä selviän, mutta nyt ajattelen että kai sitä kaikesta selviää, äidit on vahvaa tekoa :) Taidankin olla ensimmäinen plussannut joulumamma?

Vielä sellainen pyyntö liittyen tuohon uutiseen, että jos te kaikki jotka " tunnette" mut muualta (irc-galleriasta) voisitte olla kommentoimatta asiaa muualla kuin täällä palstalla. Emme ole kertoneet raskaudesta vielä kuin äidilleni ja parille ystävälleni (vilkutukset tikrulle jos luet tätä!!), enkä haluaisi tuttujen saavan tietää ennen np-ultraa. Kiitos :)

Sitten tytön kuulumisia. Meillä on kontattu jo niin kauan etten edes muista milloin aloitettiin :) Neiti on jo reilun kuukauden noussut tukea vasten ja kävellyt puita pitkin. Olemme yrittäneet koittaa miten seisoisi ilman tukea, mutta neiti ei suostu yrittämään, vaan menee heti vetelänä lattialle :/ Onko kellään vinkkejä miten saisi seisomista harjoiteltua? Vai uskaltaako sitten kun on itse valmis?

Viime viikolla tyttö huusi kaksi päivää ja yötä putkeen. Se oli kyllä tosi rankkaa! Tiesimme tytön tekevän hampaita, mutta kun oli myös räkänen, päätimme käyttää varmuuden vuoksi korvalääkärissä. Korvatulehdusta ei onneksi ollut, mutta lääkäri totesi kyseessä olevan jonkun viruksen. Saimme miehen kanssa molemmat saman taudin ja koko viikonloppu menikin sairastaessa :( Nyt voimme kaikki kuitenkin paremmin.

Nyt taidan mennä antamaan tytölle sapuskaa. Voikaa hyvin ja koittakaa säästyä flunssalta!!

violet, tyttönen 8,5kk ja rv9+3

Vierailija
25/45 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Violet onnea hurjan paljon, olet ehkä meistä jouluisista ensimmäinen joka plussas tai ainakin ensimmäinen joka paljasti sen!!! Mulla on varmaan krooninen vauvakuume.

Niin ja ilmoitappa irc nimimerkkisi niin päästään ihailemaan teidän kohta kävelevää " vauvaa"

Meillä kans nuha sen ku yltyy ei edes kunnon päikkäreitä ole saanut nukuttua. Nyt keitän puuron ja laitan supon kitinään ja sipulia lautaselle sängyn alle.

Liili

Vierailija
26/45 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA ONNEA ONNEA!!!!

Minä kyllä muistan sinut ja olen suunnattoman onnellinen puolestasi!

Jospa tässä nyt hieman neitosen kuulumisiakin kirjoittelen kun kirjoittamaan kerta aloin =)

Neiti on ainakin 2kk seisonut tukea vasten ja aina niin itse halutessaan irroittaa kädet tuesta ja osaa seisoa itsekseen sen 2-5s =D Taaperokärryn kanssa kävelee kovasti.

Hampaita meillä on 6kpl.

Meillä ei ole kuin seuraava neuvola vasta 1vuotis tarkastus, 8kk tarkastuksessa kun sanoivat että neitonen hallitsee jo kaikki kymmenen kuisen temput niin ei ole välttämätöntä enää tarkastaa niitä siis uudestaankaan.

Pojalla kun on 2vee tarkastus niin silloin sitten halutessani otetaan tytöstä tuoreet mitat samalla. Ja haluan kyllä,että ne otetaan!

Sanottava tähän vielä,että itse testasin toissa su plussan,mutta se meni kesken =`(

No,en kyllä vauvaa edes toivonut tähän saumaan,mutta olisin kyllä pitänyt sen jos vaan olisi matkassa kestänyt.

Minny

Vierailija
27/45 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se eka plussa uutinen tuli tänne! Onnea Violet!! Kyllä me äidit otetaan ja kestetään mitä vastaan tulee!

Voi vitsi mullakin on vauvakuume oikeestaan koko ajan, mutta vielä ei ole sen aika :(

Ja minnylle: olen pahoillani keskenmenosta, vaikka et ollutkaan vielä suunnitellut vauvaa...

Tähti

Vierailija
28/45 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikkista!

Harvemmin on tullut kirjoiteltua, mutta jo odotusajoilta asti olen seuraillut jouluisten keskusteluja.. ja kasvupinoon olen mittoja yms. ilmoitellut, mutta en tiedä onko se " ujoutta" vaiko aikaansaamattomuutta, kun en ole kirjoitellut.

Ensiksikin ONNEA violetille!! Just sulle laitoin galleriaan kommenttia, kun luin plussausuutisesi.. Mutta en sinne viitsi mitään kommentoida, joten onnittelen tätä kautta. :)

Meilläkin on pikkukakkosen yritys jo käynnissä ollut muutaman viikon ja tärppäystä odotellaan.. :) Sinänsä uusi juttu meille, kun tämä ensimmäinen tärppäsi ihan ensimmäisellä yrityksellä ja oli aikamoinen yllätys.. Mulla kun on aina ollut tosi epäsäännölliset menkat ja saatiin tietää raskautumisesta vasta rv:lla 10.. tai kyllähän osasin jo aavistella raskautta aikaisemminkin mutta en testata uskaltanut..

Meidän neiti ei vieläkään konttaa, vaikka yritystä on ollut heti, kun oppi ryömimään. Nelisen viikkoa on osannut ryömiä ja pääsee jo semmoista vauhtia, ettei mitään meinaa ehtiä tehdä. Muutenkin on luonteeltaan tosi vilkas ja kaikki kiinnostaisi. Eipä ole kyllä vanhempiinsa siinä suhteessa tullut, kun me ollaan kuulemma molemmat oltu semmoisia rauhallisia pohdiskelijoita vauvoina.. Minäkin opin kävelemään vasta 14kk:n ikäisenä... :)

Jaahas neiti heräsi iltauniltaan.. pitää mennä hätiin..

Jäi nyt lyhyeksi tämä kirjoittelu, mutta ehkäpä illemmalla lisää..

terkuin blue_ sekä Nea-neitonen, pian 9kk(!!!)

Vierailija
29/45 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin sun plussan jo jokinaikaa sitten, kun tuolla vauvakuume vai oliko se odotus puolella huvikseni seilasin:) Odottelinkin, milloin tulet siitä meillekkin kertomaan :) Myönnettävä kyllä on, että myös täällä vauvakuume nostaa päätään...Vielä ei ole kuitenkaan sen aika. Oon menossa mikäli mahdollista silmien laser leikkaukseen tänä syksynä ja sen jälkeen ei suositella raskaaksi tulemista vuoteen :( Mutta sen jälkeen kyllä laitetaan pikkukolmosen yritys käyntiin ja sitten taitaisi ollakkin lapsiluku täynnä :( ainakin miehen mielestä... Mä olen jotenkin aina haaveillut neljästä, mutta kolmekin käy ja näihin kahteenkin olen ylen tyytyväinen :)

Keskenmenon kokeneelle (hatarapää unohti nimimerkin...) pahoittelut. Itsekin olen sellaisen kerran kokenut ja surullinen oli olo kyllä jälkikäteen.

No nytpä täytyykin mennä katsomaan subin uutta sarjaa, oli mielestäni tosi hyvä, kun viime viikolla aloitusjakson katsoin (supernatural) Ja huomenna alkaa BB!!, minä hömelö oon koukussa kaiken maailman sarjoihin:)

Illanjatkoja: Meimi

Vierailija
30/45 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on minunki AIKA jo kirjotella,ahkerasti olen täälä käynyt lukemas ...

minulla on kokemusta pienestä ikäerosta .toisen ja kolmannen ikäerohan oooli vain 1v5kk..touhua tosin oli mut nyt niitäki aikoja ikävä)juu mut neljäshän meil synty 1.1.06(la.oli 18.12)Verneri Eeliel tuli...nyt konttaa,nousee,vilkuttaa,=maito ja vilja-allergia on,joten pikkanen on vielä 7kg vasta painaa..

Aika on toooooooosiaan mennyt liika pian,.pieni vauvakuume on mut ,.se on mulla krooninen,..

mitä laihtumiseen tulee.25kg on TIPPUNU=)65KG NYT,.Olo on kuin pikkutytöllä=))))))oma mieski kuolaa perään koko ajan,.

ENS LAUANTAINA Verneri menee eka kertaa mummulaan yökylään ,.Saahaan miehen kans viettää Piiiitkästä aikaa KAKSIN=IHANAA=)

Esikoinen on alottanut koulun,.26oppilaan koulussa,.pyörällä pääsee,.kun koulu on puolen kilsan päässä,ite oon saman koulun käyny...

Paljon ois asiaa mut tässä nyt ILMOTUS et hengis ollaan ja Onneeeeeee Violet vielä on ne aina niiiiiiin ihania UUTISIA!!!!!!!!!

t,AMANDA

Vierailija
31/45 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjan paljon onnea Violet!!! Ja osanottoni minnylle...

Täällä ei ole ainakaan tällä hetkellä vauvakuumeesta tietoakaan. On niin ihanan helppoa jo Miljan kanssa. Saa nukkua yöt ja on jo helppo lähteä liikenteeseen, jos siltä tuntuu. Milja jaksaa jo rattaissakin kauan aikaa vaan katella... Ja on aikaa miehenkin kanssa. Kaiken kaikkiaan tämä tilanne on kertakaikkisen ihana ja näin se saa toistaiseksi pysyäkin! :D

8kk neuvola oli aamulla. Hienosti oli Milja kasvanu ja kehittyny. Painoa oli tullu, nyt jopa kohtuullisen maltillisesti ja pituutta 4cm kahdessa kuukaudessa siis.

Meillä meni viime yö huipusti! Milja nukkui niinkuin normaalisti eli koko yön heräämättä. Nokka ei ollu niin tukossa enää että olis häirinny unia. Nyt aamupäivän on kyllä ollu taas aika tukkonen ja sellaista ihanan paksua räkää valuu, yök! Kuitenkin aika hyväntuulinen tyttö ollut. Ihan ok siis.

Siinäpä nämä taas pikana, palaan kirjan pariin sohvalle, jos neiti vielä vaikka hetken nukkuis... Hellurei!

Äippä ja Milja 2pv alle 8kk

Vierailija
32/45 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut väsymystä rankkaa ja päänsärkyä mutta täällä taas ollaan!

Juhokin kun nyt ryömii niin on aika vahtimista koko ajan...

eipä meille kummempaa,Juho opettelee nokkamukista juomaan,esikoiselta jätettin tasan 1-vuotiaana tuttipullo pois.

mua väsyttää aivan sairaasti,joudun nykyään käymään vessassa JOKA YÖ 1-2 kertaa enkä saa aina unta sen jälkeen,en tiiä mikä vaivaa mutta kaipaan kokonaisia öitä...

palaan jos olisin pirteempi joskus...

äityliini ja Juho 9kk1pv=)+Katri 5v

Vierailija
33/45 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

luin kaikki ja hoksasin että kivasti oli kirjoituksia kun vasta tiistai=)

IHANAAAAA VIOLET!!Onnea tosi paljon=)

Olet eka plussannut täällä palstalla,mä tiedän yhden toisenkin joulumamin plussan mutta hän ei täällä taida yhtään kirjoitellakaan.

Ja VANHOJA YSTÄVIÄ OLI KIRJOITTANUT=)

oon iloinen että kuulin teistäkin!!!!

Amanda:enkös mä sun kanssa aikanaan puhunut Seinäjoen karmeesta lääkäristäkin?=)toivottavasti muistin oikein.

Minny:sun uutisen jo tiesinkin mutta vielä kerran pahoittelut keskenmenosta=(

Mulla ei oo yhtään,ei yhtään vauvakuumetta mutta ei saa ollakaan,meille kun ei näitä nuppusia enää tule.

Tosin ensi sunnuntaina meen katsoon kaverin vauvaa joka huomenna viikon ikäinen että voi mennä aika ihailuksi ja huokailuksi kyllä=)

äitiliini

Vierailija
34/45 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liili ja muut, onpas mukavaa kun täällä kaipaillaan =) Käyn aina välillä lukaisemassa kuulumisianne mutta en vaan ole ehtinyt itse kirjoittaa. Nyt yritän vaikka nuhaiset tytöt kiukuttelevat vieressä ja nuhaisille pojille tarttis tehdä kaakaota... Meillä siis flunssa jyrää, kaikki 4 lasta ovat samaan aikaan kipeitä :(

Annukalle ensin oikein paljon voimia ja jaksamista! Muista että sinä ja Kasimir olette kaikkein tärkeimpiä =)

VIOLETILLE HURJAN PALJON ONNEA PLUSSASTA! Turvallista odotusaikaa! Mun pojilla on ikäeroa 11kk ja tytöillä 1v2kk -kyllä sitä kummasti venyy ja paukkuu kun on omista lapsista kyse :) Seisomisesta kysyit, ei sillä ole mitään kiirettä! Lapsi nousee sitten seisomaan kun itse haluaa. Meidän Saara nousi seisomaan ilman tukea vasta yli vuoden ikäisenä -ja lähti kävelemään 1v6kk ikäisenä...

Tiituliinille paranemista ja oikein hyvää reissua! Paranemista myös Miljalle =)

Amandalle hurjan paljon onnea hurjasta painonpudotuksesta! Miten teit sen?!!!! Mä aloitin laihiksen taas kerran viikko sitten, tavoitteena palata vuoden kuluttua töihin ainakin 20 kiloa hoikempana... Tsemppiä myös muille laihduttajille!

Ja sitten Veeran napaan... Veera on nyt n 8kk 1vko. Tyttö oppi kesän aikana konttaamaan ja istumaan ja on nyt parin viikon ajan noussut sohvaa vasten seisomaan. Ihan kuin Meimin Eetu, Veerakin nousee väsyneenä pystyyn ja sitten muksahdellaan urakalla. Siinä mielessä oli kiva kun Saara oppi nousemaan aika myöhään, hänellä oli jo jotain päässäkin niin ettei ihan holtittomasti kaatuillut.

Veera vierotti itse itsensä heinäkuussa rinnasta. Nyt ei myöskään korvike maistu -eikä muukaan neste. Käytin Veeraa jo muutaman kerran lääkärissäkin kun pelkäsin että tyttö kuivuu mutta kaikki on ok -tyttö vaan ei taida tykkää nesteistä. Yritän nyt sekoittaa mahdollisimman paljon maitoa soseisiin jotta tyttö saa nesteitä ja kalsiumia. 8kk neuvolassa Veeran mitat oli 71cm ja n 9kg -aika hassua, Veera on nyt isompi kuin Saara oli 1-vuotiaana ;)

Veera onneksi syö hyvin vaikka nesteet ei uppoa. Puuroa syödään aamuisin, lounaaksi liha/kala/kanasosetta, iltapäivällä vauvojen jogurttia, päivälliseksi kasvissosetta ja illalla taas puuroa. Yöt meillä menee tosi huonosti, on mennyt aina... Veera on niin kova liikkumaan että yöt menevät sen takia levottomiksi -pitäisi päästä yölläkin konttaamaan ja leikkimään. Veera ei enää syö öisin (kun ei kerran maito maistu...). Eka hammas puhkesi viime keskiviikkona, 8kk päivän kunniaksi =)

Mitäs muuta... Nyt Veera on siis kipeä sisarustensa kanssa. Muuten tyttö on ollut tosi terve. Veljet (12v & 13v) aloittivat 6. luokan ja heille kuuluu myös hyvää -ovat kesän aikana kasvaneet miehenaluiksi. Nyt käytetään dödöä, laitetaan aamulla puoli tuntia hiuksia kuntoon, tytöt soittelevat ja käyvät hakemassa poikia ulos -mihin mun pienet pojat katosivatkaan?! Saara on 1v10kk ja tykkää pikkusiskosta ihan mielettömästi. Yhtään ei ole ollut mustis vaan aina löytyy aikaa halailuun ja pussailuun. Saara ei puhu vielä sanaakaan ja siitä syystä mennäänkin 2-vuotiaana neuvolalääkärille puhekontrolliin.

Ja lopuksi omaa napaa... Laihis alkoi siis taas kerran ja tällä kertaa VIIMEISTÄ kertaa =) Aloitan sunnuntaina jumpan joka on 2 kertaa viikossa. Töihin palaan sitten n. vuoden kuluttua. Viihdyn todella hyvin kotona suurperheen äitinä vaikka välillä haluaisin kyllä nukkua koko yön... No, ehkä sitten 10 vuoden kuluttua ;)

Oikein ihanaa syksynalkua kaikille! Olette mielessäni vaikken juuri kirjoittelekaan... Plussaonnea kaikille sitä tarvitseville!

Tansku, Veera 231205, Saara 241004, Valtteri 090894 & Santeri 020993

Vierailija
35/45 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon ollu puol vuotta koval dieetil pojan allergian takia ku oon imettäny,eli maito ja vilja tuotteet pois,.ja pojun kantaminen=ei kerkiä syödä!!!,.huutanu elämänsä eka kuukauet ku iho kutissu jne..mut onneks on YÖT NUKKUNU ihan hyvin=)paljon vettä oon juonu,napostelut pois,siinäpä muutama vinkki====)))nyt Verneri heräs....

Vierailija
36/45 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaanpa meitä etusivulle!!

Juho on kyllä tosi touhukas pakkaus,joka paikassa säätämässä=) ja nyt kun viikko sitten oppi ryömimään,vauhti vaan kiihtyy=)

aivan erilainen kuin esikoinen vauvana joka oli niin rauhallinen,pojat...=)

Miten muuten saisin Juhon syömään omatekoista ruokaa yökkimättä,pitää vissiin vaan tuputtaa ja tuputtaa??

nyt kun perunoita keitän,annan Juhollekin,menee rahaakin noihin valmispurkkeihin niin paljon...

pitää koittaa(!!) laittaa jätkänpätkä unille!

MISSÄS TIKRU JA NEA???

äitiliini ja Juho touhupeppu 9kk2pv

Vierailija
37/45 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu Tikrua ja Lahjaa kaivataan=)))))))

oi niitä odotusaikoja ,..toisaalta ikävä niitä ekoja pviä pikkasen nyytin kans=)jos vielä joskus.........

Vierailija
38/45 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä poika ryömiskelee kovaan tahtiin. Ei vielä konttaa ,heijaa kyllä konttausasennossa. Istuu hienosti mutta ei itse nouse istumaan.

Nokkamukista on juotu jo 4kk ikäisenä, tuttipulloa en ole antanutkaan sen jälkeen kun kerta osaa mukista juoda, juo kyllä tavallisesta mukistakin jos antaa siitä. Nyt poika heräs.. täytyy mennä nostaan sängystä ylös.

Vierailija
39/45 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssa sen ku jatkuu ja perjantai aamuna ois lähtö:( Idakin on nyt sit tietenki kuumeessa. En tiedä onko sille flunssa tulossa kans vai oisko hampaista... 38.4 oli äsken ku mittailin, on kyl muuten ihan pirtee ja ja suht hyvin syöny tänään. Tukkoselta ei vaikuta mut saas nähä mihin suuntaan se siitä viel kehittyy. Meiän tuurilla saa ihan saletista kauheen räkiksen ja raukka kipeenä joutuu lentokoneeseen:(:(

Isäntä on ylitöissä tän ja huomisen päivän joten mulle jää oman olon parantelu, kipee lapsi, pakkaamiset ja kämpän kuntoon laitto. Ah kuinka mukavaa...

Sitten muihin asioihin...

Onnea VIOLET82 vauvauutisista!!!! Täällä ei vielä vauvakuumetta pukkaa mutta eiköhän se nosta nokkaansa kun serkku tyttö saa joulukuussa vauvelin ja kun sitä näkee... Raskausaikaa ei varsinkaan kyllä oo ikävä, ois kiva jos sen vois vaikka jättää kokonaan väliin ;)

Minnylle pahoittelut keskenmenosta

Amanda05 vau kuinka paljon oot laihtunut!!!! Mä olin tossa miehen kanssa vähähiilihydraattisella dieetillä jokusen viikon, painoa lähti n. 3 kiloa, tosin mulla ei kyllä paljon ylimäärästä ookkaan. Sitten sain neuvolasta noottia ku kolesterolit oli noussu 5.6 ilmeisesti ton dieetin takia....

jaahas jos sitä koittais saada taas välil jotain aikaseks... tyttökin nukkuu ni ois hyvää aikaa vaikka siivota. yök

Tiituliini81 ja ida 8kk 1pvä

Vierailija
40/45 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskausuutisista!

Maar se vauvakuume on löytänyt tiensä tännekin. Luulenpa, että meillekin lapsi saa mitä mieluiten tulla, jos/kun on tullakseen, vaan eipä ole vielä näkynyt. Viimeksikin posahdin raskaaksi vasta, kun olin lopettanut imettämisen ja hormonisysteemit siltä osin tasaantuneet (noin 2-3 kk imetyksen lopettamisen jälkeen).

Alma on nyt, 7-kuisena, oppinut nousemaan tukea vasten pystyyn. Naurunremakka on melkoinen, kun onnaa, muuten tuhisee ja joskus tuskastuneena karjuu ja känyää ihme kieppuasennoissa, kun sopivaa tartuntapintaa ei tunnu olevan ja pääsee vain puolittaiseen pystyasentoon. JA mitään unikoulukammotusta ei tarvittukaan: kuten veljensä aikoinaan, rupesi nyt asteen verran kehityttyään nukkumaan yönsä paljon rauhallisemmin: imetän enää 2 kertaa yössä, mikä on luksusta mennäkuukausiin verrattuna. oikein on tämä äiree nähnyt uniakin viime viikkojen aikana! Vau.

Hääpäivä on ensi viikolla, joten pitäisi uskaltaa kokeilla miehen kanssa kahdenoloa (!), kun mennään johonkin raflaan syömään ja nauttimaan pari viinilasillista - ja luottaa siihen, että äitini, neljän lapsen äiti, pärjää näiden kahden aknssa nukutushässäkässä. Saapa nähdä.

Mukavaa päivänjatkoa, jouluiset, ja me tammikuun puolelle venähtäneet!

Vitanova ja Alma