Synnyttäneelle tulisi maksaa 20 000e palkkio.
Synnytys on yhteiskunnalle suurin ja tärkein uhraus politiikan jatkuvuudelle.
Kommentit (27)
Vasta kun lapsi on myös kasvatettu suhteellisen normaaliksi nuoreksi 18-vuotiaaksi.
no tavallaan maksetaankin, koska eikö lapsilisistä kerry suunnilleen tuon verran vuosien varrella. Vähän suurempikin summa olis toki hyvä, ainakin vähävaraisille, koska köyhyys ei sulje pois kykyä hyvään vanhemmuuteen.
Maapallo on jo raskaasti liikakansoitettu. Ikävä fakta. Jokainen lisääntyminen on itsekäs teko.
Niin, sillälaillahan narkit ja muut voisivat kivasti tienata taskurahaa. Lapsi per vuosi. Kyllä sillä elää!
no saahan synnyttäneet jo nyt äitiysavustusta useamman tonnin edestä, usein myös vanhempainpäivärahaa. Sairaalalaskutkin on kai murto-osa siitä mikä kustannus oikeasti on. Sen voi myös laskea yhteiskunnan antamaksi rahaksi. Että noinkohan se yhteiskunnan maksama osuus tosta nykyiselläänkään kauas jää.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 19:42"]
Synnytys on yhteiskunnalle suurin ja tärkein uhraus politiikan jatkuvuudelle.
[/quote]Ymmärrätkö edes itse, mitä tämä tarkoittaa? Taisit käyttää tasoosi nähden liian vaikeita sanoja kuten yhteiskunta, politiikka, jatkuvuus... Ei mitään järkeä kirjoituksessasi.
Vasta sitten kun se synnytetty lapsi on maksanut ensimmäiset 20 000 euroa veroja.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 20:01"]
Vasta sitten kun se synnytetty lapsi on maksanut ensimmäiset 20 000 euroa veroja.
[/quote]
Tai tappanut 20 000 venäläistä sotilasta.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 19:48"]
no saahan synnyttäneet jo nyt äitiysavustusta useamman tonnin edestä, usein myös vanhempainpäivärahaa. Sairaalalaskutkin on kai murto-osa siitä mikä kustannus oikeasti on. Sen voi myös laskea yhteiskunnan antamaksi rahaksi. Että noinkohan se yhteiskunnan maksama osuus tosta nykyiselläänkään kauas jää.
[/quote]
mun mielestä sairaalan pitäisi olla ilmainen, sen verran paljon tässä veroja maksellaan. koen asian lähinnä niin, että minä annan yhteiskunnalle aika paljon ja takaisin saan suht vähän. joo asiat vois olla huonomminkin, mutta asiat myös vois olla paremmin.
No johan siitä maksetaan osamaksulla suurempikin summa nimeltään lapsilisä. Tottakai ois kiva jos jokainen vois päättää itte,ottaako kerralla vai nykyisen mukaan.
Miljardinko meinasit jostain napata lisää, vuodessa? Seinärahaa varmaankin, kuten useimmilla unelmahötössä lilluvilla! Trolli, tai uivelo!!!
vielä pitäisi siis yhteiskunnan maksaa näille itsekkäille lapsentekijöille? maailma hukkuu jo paskaansa muutenkin.
eikö teidän av-mammojen ahneudella ole rajaa? miehen lompakolla jo ratsastatte.
miksi ette itse opiskele ja tee töitä niin että lapsen tulevaisuus olisi turvattu?
aina pitäisi päästä jonkun muun lompakolle?
mikä takaa ettei lapsestasi kasva lisääntymiskyvytön narkki? hyöty yhteiskunnalle olisi?
Ai ajattelin just päinvastoin, että jos ei ole syyllistynyt ylikansoitukseen, pitäisi saada tuollaiset 20 000, vaikkapa veronalennuksina, ainakin yksinasuville, joilla asumismenot ovat isommat suhteessa. Näin ne ajatusmaailmat voi olla erilaiset...
Mitä hyötyä on käydä töissä tai yrittää elää terveellisesti jos ei ole lapsia?
Lasten takiahan tätä yhteiskuntaan kannattaa pitää ei anarkiassa.
Ennen lapsia ajattelin että anarkia ja työttömyys on ainut onni tässä elämässä.
Nyt tajuan että politiikka ja järjestäytynyt yhteiskunta on tulevaisuuden lapsia varten.
Mä oon ymmärtänyt että liikakansoitus koskee esim. kehitysmaita, Suomeen korkeampi syntyvyys olisi jopa toivottavaa. Korjatkaa jos joku on viisaampi.
Mutta ei kyllä ole järkeä maksaa 20 000 (vielä lisää) synnyttämisestä, vaikka jos olis nyt 40 000 takataskussa niin kyllähän se hymyilyttäis.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 22:46"]
Mä oon ymmärtänyt että liikakansoitus koskee esim. kehitysmaita, Suomeen korkeampi syntyvyys olisi jopa toivottavaa. Korjatkaa jos joku on viisaampi.
Mutta ei kyllä ole järkeä maksaa 20 000 (vielä lisää) synnyttämisestä, vaikka jos olis nyt 40 000 takataskussa niin kyllähän se hymyilyttäis.
[/quote]
No auttaisiko jos ne takataskun nelkytdonaa otetaan pois? Vaikka puolustusvoimien veroksi. Venäjäkin uhkaa niin mielestäni niiltä jolla on enemmän rahaa voisi siirtää suoraan puolustusvoimille. Esimerkiksi nuo 4o oooe toisi kivan lisän monelle sotilaalle.
Kotona lorviville laiskoille mammoille maksetaan muutenkin liikaa.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 20:19"]
Mitä hyötyä on käydä töissä tai yrittää elää terveellisesti jos ei ole lapsia?
[/quote]
Onpa erikoinen ajatuskuvio. Minä ainakin käyn töissä, jotta saan rahaa elämiseen. Haluan elää terveellisesti ja harrastaa monipuolisesti, jotta pysyn hyväkuntoisena sekä henkisesti että fyysisesti vanhuuteen asti. Pitäisikö minun ruveta sossupummiksi ja syödä vain heseruokaa, koska minulla ei ole lapsia?
Ja ketkähän täällä sitten alkais lisääntymään vielä innokkaammin?