Kerro kaunein harvinainen tytön nimi
Eli ei perus Sofiat, Islat, Emiliat, Ainot tai Emmat jotka nättejä nimiä mutta kovin maassa. Vaan kauniita harvinaisia nimiä.
Kommentit (5286)
En lukenut kaikkia, mutta täällä ehdotellaan nimiä paljolti kieli poskessa, siis mahdollisimman kauheita ja omituisia ja naurettavia nimiä, kuten esim. Mansikki ym. Tai sitten niitä tavallisia, mitä nykyään annetaan joka toiselle, niin kuin Sofia tai Aino. Just joo.
Kauniita ja harvinaisia nimiä voisi edustaa vaikka Briana, Karela, Eriika, Anika, Irena, Rita, Darja, Esta, Samia. Minä tykkään nimistä, joissa on särmää, ja siksi monissa lempinimissäni on r-kirjain. Vanhoista nimistä en pidä, varsinkaan tytöillä. Ne Lyydiat ja Mantat ja Iitat on niin vahvasti mulla vielä kytköksissä niihin lapsuuteni vanhoihin pahasuisiin akkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Edla, Elisabet, Lyydia, Hilda, Edith, Augusta, Hilja, Loviisa, Lyyli, Alviina, Liine, Tilda[/quote
Kivoja nimiä, mutta eivät nämä kaikki kyllä harvinaisia ole. Ruotsinkielisissä on ainakin tosi yleisiä nimet Edla, Edith, Liine/Line ja Tilda.
Olen jo kauan pitänyt Åsa -nimestä. Suomalaisittain kirjoittaisin Oosa.
Ihanan mielikuvitusrikkaita vastauksia :'D
Mun mielestä Josefiina on ihan kaunis nimi.
Aina pitää yrittää olla jotain erityistä/parempaa kuin muut((((
Ritva, harvinainen nimi?! No, ehkä tämänpäivän vauvoilla :)
Aino
Asta
Anla
Stenva
Unu
Ille
Ainoastaan lastenvaunuille. Lapsuuteni nimimietteet bussissa.
Linnea, Nea, Vanamo
Iiris, Lilja
Oikein laatuhuumoria keksiä pilanimiä toisten lapsille.
Nostan mainituista nimistä esiin Vanamon ja Artemisian.
Hertta
Jos joskun tytön saisin niin Hertta hänelle nimeksi antaisin ❤
Salmonelliina