Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä olen ilmeisesti aika epäkelpo naiseksi, näin sinkkuna tullut huomattua

Vierailija
21.08.2014 |

Olen 24-vuotias, ihan seminätti hoikka nuori nainen. Baarissa ja yökerhoissa saan aika paljon huomiota (sama nettitreffipaikoissa, mutta lopetin tämän touhun, koska en alun jälkeen nähnyt siinä mitään järkevää)

Miehet ovat kiinnostuneita minusta tasan niin kauan kun tulee puheeksi harrastukseni. :D

Olen siis aika nörtti, tykkään pelailla kaikenlaisia pelejä sekä olen lisäksi kiinnostunut pelialasta ja pelien kehittämisestä. Ihan täyttä nörttiyttäni en kehtaa ihmisille edes myöntää.

Hain lisäksi IT-alan koulutuksiin, sekä pelialan koulutuksiin (kumpaankaan en tänä vuonna lähtenyt, kun sain vuodeksi niin hyvän työpaikan)

Lisäksi pidän eläimistä. Minulla on koira ja kissa sekä rakastan muitakin eläimiä ja olen hyvin kiinnostunut erilaisista eläinlajeista. En ole mikään fanaattinen kettutyttö, mutta jotenkin tuntuu että miehet kavahtavat jo sitä että minulla on lemmikkejä. :D

Ja ei, en höpötä näistä asioista kuin papupata, lähinnä mainitsen jos kysytään.

Millainenhan naisen pitäisi sitten olla.

Kommentit (103)

Vierailija
1/103 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 16:56"]

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 16:15"]

AP ruvetaanko seurustelemaan? Itse pidän myös nörttijutuista ja opiskelenkin it-alaa. Vaikka mies olenkin niin pidän eläimistä.

[/quote]

Heh, missä päin asut ja minkä ikäinen olet?

t. toinen epäkelpo nörttityttö

[/quote]

Kanta-Häme, ikää 20. Entä itse :)

Vierailija
2/103 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 16:22"]

Jaa, itse olen huomannut että miehet vain innostuvat kun paljastan nörtteyteni. Tällä hetkellä tapailemani mies hokee vähän väliä ettei voi uskoa että pelaan Falloutia.

Seksikäs salanörtti tuntuu olevan nyt kuuminta hottia.

[/quote]

Pelaatko oikeasti alkuperäistä Falloutia? Se on kyllä jo jonkinasteista hifistelyä, mutta onhan se toki hieno peli...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/103 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä se vasta epäkelpo olenkin, kun perus peli-innon lisäksi harrastan cosplayta eli muutaman kerran vuodessa valmistan jonkin fiktiivisen hahmon (useimmiten anime- tai pelihahmon) asun, hankin peruukit ja kaikki näytteekseni mahdollisimman paljon ko. hahmolta. Kaiken lisäksi pidän enemmän mieshahmojen (nuorten poikien) "cossaamisesta" kuin naishahmojen -- niille jotka eivät harrastusta tunne olen siis transvestiitti animehörhö :D Kiinnostaisko?

Ei ole kauheammin miehiä elämässäni pyörinyt... ja niillekään lyhytaikaiselle jutuille joita on ollut en ole tuosta harrastuksesta maininnut. Vaan eipä sitä pidemmässä suhteessa kauheasti viitsisi salaillakaan.

Vierailija
4/103 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 16:58"]

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 15:49"]

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 14:25"]

Sinun pitäisi olla mahdollisimman erottumaton ja tavallinen, kuitenkin nätti, saadaksesi miehen. Sulla on liikaa aivotoimintaa.

[/quote]

Lassukkanainen! On se helppoa maata sohvalla tv:tä tuijottaen ja laittaa syy omasta kelpaamattomuudesta miesten niskoille.

[/quote]

Lassukkamiehissä on vain se ero, että he valittavat siitä, että eivät saa missityttöystävää, joka siivoaa, kokkaa, pukeutuu naisellisesti ja harrastaa seksiä joka asennossa. Tavallinen nainen ei kelpaa, vaikka saisi, koska se ei nosta munaa niin hyvin pystyyn.

[/quote]

Ja meinaatko että näille valittaville naisille kelpaa aina se ns. omantasoinen mies? Et kai tosissaan?

Vierailija
5/103 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit just sopiva nainen mun miehelle :D se on kiinnostunu just samoista asioista kun sinä...voit ottaa mun miehen :D

Vierailija
6/103 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 17:37"]

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 16:58"]

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 15:49"]

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 14:25"]

Sinun pitäisi olla mahdollisimman erottumaton ja tavallinen, kuitenkin nätti, saadaksesi miehen. Sulla on liikaa aivotoimintaa.

[/quote]

Lassukkanainen! On se helppoa maata sohvalla tv:tä tuijottaen ja laittaa syy omasta kelpaamattomuudesta miesten niskoille.

[/quote]

Lassukkamiehissä on vain se ero, että he valittavat siitä, että eivät saa missityttöystävää, joka siivoaa, kokkaa, pukeutuu naisellisesti ja harrastaa seksiä joka asennossa. Tavallinen nainen ei kelpaa, vaikka saisi, koska se ei nosta munaa niin hyvin pystyyn.

[/quote]

Ja meinaatko että näille valittaville naisille kelpaa aina se ns. omantasoinen mies? Et kai tosissaan?

[/quote]

Näinpä, tuleepa mieleen tää eräs sinkkunaiset-ohjelma, jossa akateemiset, parhaat päivänsä nähneet keski-ikää lähestyvät naiset yrittää löytää sitä elämänkumppania. Huonommin koulutettu mies ei kelpaa, hukkapätkä ei kelpaa, tyylitajuton ei kelpaa... Realiteetti kuitenkin on, ja tämän olen itse nähnyt kauppatieteilijänä, että arvostettu ammatti lisää miehen kiinnostavuutta todella paljon. Sellaiset nörttimäiset hissukatkin alkaa kummasti kelvata kauniille naisille, jos löytyy kunnianhimoa ja arvostettu koulutus. Kauppakorkeakouluissa jätkien tyttöystävät oli oikeestaan järjestään paljon paremman näköisiä kuin olisi voinut odottaa. Aina joutui hieraisemaan silmiään että "Ai tollanen nainen?". Ja monesti niiden naisilla oli "huonompi" koulutus. Onhan se nyt selvää, että tässä syntyy epäsuhta. Miehekäs duunari ei kelpaa akateemiselle naiselle. Epäsosiaalinen historianopettajakaan ei usein kelpaa akateemiselle. Mistä sen miehen sitten löytää, kun menestyvillä akateemisilla miehillä on usein AMK-tyttöystävät? Kuitenkin nämä naiset valittavat, että ei ole hyviä miehiä, vaikka he odottavat jotain mihin ei ole varaa. Akateemisuus ei nyt vain miesten listalla ole ollenkaan samanlainen valttikortti kuin naisten listalla.

Mutta silti vain mies on LASSUKKA, vaikka näitä nirsoja valittavia akkojahan on pilvin pimein.

Vierailija
7/103 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te tulette kitisemään liian nirsoista naisista, kun ap on nainen joita kohtaan miehet ovat olleet niitä nyreitä :D

Vierailija
8/103 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 18:17"]

Mitä te tulette kitisemään liian nirsoista naisista, kun ap on nainen joita kohtaan miehet ovat olleet niitä nyreitä :D

[/quote]

Koska täällä on tietyt akat alkanu kitisemään miesten nirsoudesta.

Vierailija
9/103 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 17:26"]

AP ruvetaanko seurustelemaan? Itse pidän myös nörttijutuista ja opiskelenkin it-alaa. Vaikka mies olenkin niin pidän eläimistä.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

21, Päijät-Häme :D

Vierailija
10/103 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 18:21"]

[/quote]

[/quote]

Kyllä tuolla joku ekana alko huutaan lassukanaisista, että sillä tavalla.

Vierailija
11/103 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huonoja nörttejä jos ei OkCupidissa toisiinsa törmää.

Vierailija
12/103 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 18:22"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

AV-treffit! AV-treffit! Voin vain kuvitella sen patoutuvan, kiusallisen tunnelman kun kerrotte joskus sukulaisille missä tapasitte.

Vierailija
13/103 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 18:17"]Mitä te tulette kitisemään liian nirsoista naisista, kun ap on nainen joita kohtaan miehet ovat olleet niitä nyreitä :D[/quote]

Koska teidämme kokemuksesta, että usein juuri nuo naiset eivät noteeraa millään tavalla kiinnostusta osoittavia nörttipoikia, vaan vaativat tyylikästä supliikkimiestä - ja kun eivät saa kohderyhmältään huomiota, niin yleistävät sen "miehet eivät huomioi" -tasolle. Eivät aina, jotkut yrittävät vääristä paikoista väärillä keinoilla. Teekkaribileet ovat opiskeluikäiselle naiselle täysin varma miesapaja, jos naiselle tosissaan kelpaa sosiaalisesti kömpelöt nörttimiehet.

Ainakin oman kokemuksen mukaan tuollaisia lassukkamiehiä, jotka mankuvat puutetta mutta eivät tilaisuuden tullen kelpuuta omantasoista naista ei ole. Ei ainakaan alle 30 vuotiaissa. Epäsuosittujen miesten ongelma on usein se, että he ovat epätoivoisia ja yrittävät ketä tahansa. Yleensä vahvasti alakanttiin, jopa ongelmaisia ihmehyypiöitä tai ulkonäkökompleksisia rumiluksia, jotka eivät halua tai pysty suhteisiin. Se "mieluummin ilman kuin kompromissin kanssa" on ehdottomasti epäsuosittujen naisten juttu.

Vierailija
14/103 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Oot aika nuori minun makuuni :( Höh, muuten lähtisin treffeille.

Vierailija
15/103 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta te nörttinaiset kuulostatte ihanilta :)! Olispa kivaa jos kaveripiirissäni olisi tuommoisia. Harvinaislaatuisuuden vuoksi pelotatte varmaan miehiä. Ettekö te nörttitytöt ole löytäneet omanhenkistä seuraa esim. koulusta (TKK?) tai alan harrastustoiminnassa? Lautapeli-illoissa pyörii myös paljon nörttejä :)!

T. Humanisti, koodarin vaimo

Vierailija
16/103 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 18:27"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ensimmäinen kitinä: viesti nro 5

Ensimmäinen lassukkakommentti: viesti nro 33

Että näin.

Vierailija
17/103 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 18:43"]

Musta te nörttinaiset kuulostatte ihanilta :)! Olispa kivaa jos kaveripiirissäni olisi tuommoisia. Harvinaislaatuisuuden vuoksi pelotatte varmaan miehiä. Ettekö te nörttitytöt ole löytäneet omanhenkistä seuraa esim. koulusta (TKK?) tai alan harrastustoiminnassa? Lautapeli-illoissa pyörii myös paljon nörttejä :)!

T. Humanisti, koodarin vaimo

[/quote]

Asun niin "syrjäseudulla" (parikymmentä kilometria Lahden keskustaan), ettei täällä sellaisia juurikaan ole. Siis yleisiä lautapeli-iltoja tms. Eikä Lahdessakaan taida juuri olla...

Vierailija
18/103 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 18:45"]

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 18:27"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ensimmäinen kitinä: viesti nro 5

Ensimmäinen lassukkakommentti: viesti nro 33

Että näin.

[/quote]

Jaa? Mutta toihan on jonkun oma mielipide siitä, millainen aloittajan pitäisi olla. Ei mikään osoitus siitä, että ap olisi syypää omaan sinkkuuteen sen takia, että olisi liian kriittinen miehiä kohtaan.

Vierailija
19/103 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 18:40"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Siis 20-vuotiaalle 21 on liian nuori? :D Tykkäätkö puumista vai oletko eri henkilö?

[/quote]

Vierailija
20/103 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 18:50"]

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 18:40"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Siis 20-vuotiaalle 21 on liian nuori? :D Tykkäätkö puumista vai oletko eri henkilö?

[/quote]

[/quote]

Jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta! Perus lassukkameno että heti aletaan vänkäämään vaikka toinen asiallisesti ilmaisi ettei ole kiinnostunut!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan