Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

wt pariskunta Itiksen cittarissa

Vierailija
21.08.2014 |

Mies oli lihava kaljupää. Ruma t-paita, shortsit ja lenkkarit. Nainen yritti kuitenkin ja oli aika siististi pukeutunut. Leggarit kuitenki löytyi.

Mies - ostetaanko kaljaa

Nainen - ei osteta nyt kun rahaa tulee vasta ensi viikolla

Mies - hei täällä on Forsterssiakin. Nuo Forsterssit on tosi hyviä.

Nainen - se on kyllä Fosters

Mies - niin just - Forsters - se on tosi hyvää. Ostetaan forsterssia

Nainen - katotaan sitten ensi viikolla ja mennään nyt.

Nainen katsoi aika kiusaantuneena ympärilleen ja mies ei tajua mitään.

Mies - ostetaan nyt noita Forstersseja.

Nainen lähtee kävelemään.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei?

Vierailija
2/29 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmittääkö ylemmyydentuntosi edelleen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulosti ihan siskoltani ja hänen mieheltään.

Vierailija
4/29 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mites se toi ero noissa s-kirjaimissa kuulukaan äännettäessa...? :-DDD

Vierailija
5/29 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiei, taas tuo kirjain yhdistelmä, ja kun kukaan ei mulle kerro mitä se tarkoittaa!

Vierailija
6/29 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi rahalla pääsee eroon tuollaisista.

Vierailija
7/29 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 13:16"]Voiei, taas tuo kirjain yhdistelmä, ja kun kukaan ei mulle kerro mitä se tarkoittaa!

[/quote]

Kirjanyhdistelmä on yhdyssana. Voi ei taas ei ole.

Wt tarkoittaa white trashia, joka avlla ei tarkoita samaa kuin mitä se oikeasti tarkoittaa.

Vierailija
8/29 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja asian juju oli?

Vierailija
9/29 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 13:19"]

Ja asian juju oli?

[/quote]

Etkö oikeasti tajua? :)

Vierailija
10/29 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en edes asioi todellakaan itäkeskuksen citymarketissa. jotain tasoa ja itsekunnioitusta pitää löytyä.

epäilen myös aloittajan sosioekonomista taustaa. en usko että hänellä on varaa moittia muita?

Vierailija
11/29 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 13:51"]

itse en edes asioi todellakaan itäkeskuksen citymarketissa. jotain tasoa ja itsekunnioitusta pitää löytyä.

epäilen myös aloittajan sosioekonomista taustaa. en usko että hänellä on varaa moittia muita?

[/quote]

Olin lapsen harrastuksen takia alueella ja kävin ostamassa evästä. Tosin sinällään on aika harhaluulo että koko itä-helsinki olisi joten slummia. Esim. Jollaksessa/ laajasalossa tai herttoniemessä löytyy kyllä asunnoilla hintaa.

Sosioekonominen taustani on akateeminen asiantuntija työelämässä. Jos yhtään lohduttaa.

Naista kyllä kävi sääliksi mutta kai se rakkaus on sokea tai kaiken se kestää jne...

ap.

Vierailija
12/29 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itä Helsinkissä o paljon withe trassia! Tiiän ku ite oon täältä ja tällä hetkellä tyä miehenä siin Puotilassa. No elämäm koulu opettaa

Vierailija
13/29 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ens viikolla tulee lapsilisät. Niillä saa monta keissiä Forsterssia

Vierailija
14/29 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja nuo kaksi viestiä, 11 ja 12. Sosioekonominen tausta! Seli seli seli! Vallasrouvatko hankkivat sisäfileensä vain Stockalta? Miksi minun on vaikea uskoa? Vaikka kuinka olet akateeminen asiatuntija. Niin ole minäkin eikä se ole koskaan estänyt minua käymästä missä kaupassa tahansa halpahalleja myöten. En uhraa ylimääräisiä euroja turhuuden ja hienostelun alttarille.

Vierailija
15/29 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 14:13"]

Voi luoja nuo kaksi viestiä, 11 ja 12. Sosioekonominen tausta! Seli seli seli! Vallasrouvatko hankkivat sisäfileensä vain Stockalta? Miksi minun on vaikea uskoa? Vaikka kuinka olet akateeminen asiatuntija. Niin ole minäkin eikä se ole koskaan estänyt minua käymästä missä kaupassa tahansa halpahalleja myöten. En uhraa ylimääräisiä euroja turhuuden ja hienostelun alttarille.

[/quote]

Opettele lukemaan sanoin että kävin itiksen cittarissa koska oli alueella, mutta en kommentoinut että kävisin aina vain jossakin stockan herkussa. Päinvastoin Prismat yms on oikein tuttuja. Lisäksi kommentoin että Itä-helsinki on muutakin kuin jotakin slummia. Viestin jossa minua epäiltiin oli kyllä kirjoittanut vähintään joku wannabe hienostelija.

ap

Vierailija
16/29 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vielä kostautuu kun mies ei saanut Forsterssia, joka on Forssassa tölkitettyä Fostersia, siitä hyvyys. Miehet tarvitsee sitä kuin vallasrouvat sivistystä.

Vierailija
17/29 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 13:16"]Voiei, taas tuo kirjain yhdistelmä, ja kun kukaan ei mulle kerro mitä se tarkoittaa!

[/quote]

Wt tarkoittaa white trashia, joka avlla ei tarkoita samaa kuin mitä se oikeasti tarkoittaa.

[/quote]

av:lla ;)

Vierailija
18/29 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Voiei, en minä oikeasti ymmärrä tuollaisia vaikea selkoisia selityksiä !

Vierailija
19/29 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 14:20"]

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 14:13"]

[/quote]

Opettele lukemaan sanoin että kävin itiksen cittarissa koska oli alueella, mutta en kommentoinut että kävisin aina vain jossakin stockan herkussa. Päinvastoin Prismat yms on oikein tuttuja. Lisäksi kommentoin että Itä-helsinki on muutakin kuin jotakin slummia. Viestin jossa minua epäiltiin oli kyllä kirjoittanut vähintään joku wannabe hienostelija.

ap

[/quote]

siis alennuit kiireessä cittariin, mutta et kuitenkaan tee ostoksiasi herkussa?

prisma on samaa wt-menoa kuin cittari.

kerro missä teet ostoksesi?

ja kuinka paljon paremmaksi ihmiseski taas tulit aloituksen tehtyäsi?

tunnetko itsesi nyt paremmaksi ja viisaammaksi ihmiseksi? ammattisi on sivuseikka, varsinkin noin

ympäripyöreästi kuvailtuna.

mielen köyhyys on suurinta köyhyyttä.

Vierailija
20/29 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huvitti kerran kaupassa noin 30-vuotias (oletettavasti) pariskunta, joka ohitti sipsihyllyä. Nainen sanoi miehelle todella imelällä, lässyttävällä äänellä: ''Haluisitko sää sipsukoita? Kyllä sää voit ottaa sipsukoita, jos haluat''. Ihan kuin olis puhunut pienelle lapselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme