Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ammattisi? Onko työsi tärkeää?

Vierailija
21.08.2014 |

Kysely ei koske kotiäitejä eikä elämänkoululaisia. Minua kiinnostaa miten ihmiset kokevat työnsä merkityksen.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaja. Ei näytä olevan tärkeää. Työttömänä ollaan.

Vierailija
2/23 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkija kliinisten lääketutkimusten parissa. Pidän työtäni erittäin tärkeänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sihteeri. Ilmeisesti on tärkeää, koska esimieheltä ja asiakkailta saan kiitosta päivittäin. Mukavaa työni on, mutta odottelen jo 4,5 vuoden kuluttua alkavia eläkepviä. Toivottavasti terveyttä riittää vanhuuteenkin.

Hyvää syksyä!

Vierailija
4/23 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitaja, tuleva sairaanhoitaja. Kyllä työni on tärkeää vaikken nyt olekaan työsuhteessa minnekään.

Vierailija
5/23 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkailuvirkailija ja työ ei ole tärkeää.

Vierailija
6/23 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen lastentarhanopettajaksi. En koe työtä kovin tärkeänä, suunnitelmissani on jatkaa tuosta vielä luokanopettajaksi.

Vierailija
7/23 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pph. Pidän itse työtä tärkeänä ja mielekkäänä, vaikka olenkin turhan paljon kouluttautunut ollakseni "vain" pph. Myös vanhemmat arvostavat ja ovat sitä mieltä, että teen tärkeää työtä. Työnantajan arvostus taas näkyy palkassa.

Vierailija
8/23 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muusikko. Pidän ehdottoman tärkeänä. Kulttuurilta viedään kuitenkin koko ajan rahoja pois, mikä on todella surullista.

Vierailija
9/23 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsikirjoittaja. On tärkeää. Ihmiset ovat tarvinneet tarinoita selittämään elämää jo muinaisista leirinuotioista lähtien. Toki on tärkeämpääkin; konkreettisesti ihmisistä huolta pitävät ammatit. Tämä on sitten sitä henkisempää huolenpitoa.

Vierailija
10/23 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoshuoltaja, at:n suorittanut. Työni on äärimmäisen tärkeää, mutta suurin osa ihmisistä ei osaa arvostaa sitä. Yhteiskunta havahtuu työmme tärkeyteen vasta siinä vaiheessa kun roskat, hajut, taudit, saasta ja törky leviävät, eli emme tee työtämme. Palkka kaupungin leivissä netto 1400/kk. Masentaa.

Vierailija
11/23 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lasten toimintaterapeutti. Pidän työtäni erittäin tärkeänä, sillä varhainen puuttuminen ongelmiin saattaa pelastaa lapsen tulevaisuuden ja konkreettiset apukeinot arjen hallintaan ovat auttaneet useita perheitä, joiden kanssa,olen työskennellyt.

Vierailija
12/23 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen putkiasentaja. Vois olla aika tympeetä jos kukaan ei asenna suihkua tai vessaa tai korjaa putkivuotoja tai tukkeutuneita viemäreitä.

Vierailija
13/23 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen teurastamosiivooja ja kyllä, pidän työtäni tärkeänä. Tuotanto ei aamulla ala, jos minä olen tehnyt työni hutiloiden. Onneksi arvostan edes itse työtäni kun tuntuu, ettei kukaan muu sitä tee.

Vierailija
14/23 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puheterapeutti ja koen työni tärkeäksi. Lähes joka päivä töissä huomaan ihan konkreettisesti työni tärkeyden.

Vierailija
15/23 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Projektipäällikkö. Itselleni työ ei ole tärkeää kuin rahan vuoksi, lopettaisin heti jos pystyisin. Työni on tärkeää niille yrityksille joille sitä teen, muuten voisi aiheutua suuriakin tappioita jos jokin paikka hajoaisi tai hommia ei tehtäisi sovitusti.

Vierailija
16/23 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 13:27"]Muusikko. Pidän ehdottoman tärkeänä. Kulttuurilta viedään kuitenkin koko ajan rahoja pois, mikä on todella surullista.

[/quote]

Minkä vuoksi alapeukku?

Vierailija
17/23 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opettaja. Työni on erittäin tärkeää sekä yksilöiden että yhteiskunnan kannalta.

Vierailija
18/23 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokki. Työni ei sinällään ole tärkeää, tuskin kukaan on kokin puuttuessa nälkään kuollut. Omassa työyhteisössäni yrityksen kannalta työni on tärkeää ja olen arvostettu ja asiakkaat kiittää.

Vierailija
19/23 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaaja. Tunnen työni olevan monelle ihmiselle erittäin tärkeää, he istuvat tuoliin ylikasvaneilla hiuksilla ja lähtevät iloisina ja tyytyväisinä pois. Mikäpä sen ihanampaa kuin saada uusi kampaus, hemmottelua ja siinä vielä samalla jutella mukavia ja kahvitella ihan rauhassa. Tukka hyvin, kaikki hyvin. :)

Vierailija
20/23 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ahtaaja. 

Kait se suht tärkeä ammatti on koska muuten tavara ei liikkuisi mihinkään.