Eilen tuli 19 vuotta siitä
Kun ensimmäinen mieheni kuoli. Aika kuluu nopeasti.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Ajatella, niinpä kuluu. Ja ei mennyt kuin kaksi viikkoa kun jo muutit uuden miehen luo. Ajatella.
Mitä sitten?
Mulla ja ensimmäisellä miehelläni oli viimeiset 7 vuotta pelkkä omaishoitaja-potilas suhde.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten?
Ei mitään. Muistu vain mieleeni.
Mulle tulee 19 vuotta siitä kun ostin asunnon, tekisi mieli myydä pois.
Onko jo toinen mies? Vai ihan yksinkö vaellat.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ja ensimmäisellä miehelläni oli viimeiset 7 vuotta pelkkä omaishoitaja-potilas suhde.
Kumpi oli kumpi?
Vierailija kirjoitti:
Onhan tsunamistakin jo 20 vuotta.
Mitä vittua se tsumani tähän kuuluu. Mitäs lähti sinne matkustelemaan ja riskihän on kaikessa matkustelussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi oli kumpi?
Kysytkö tosissas?
Vierailija kirjoitti:
Miksi pakkomielle sellaiseen suhteeseen. Luulitko olevasi joku sairaanhoitaja joka kykenee parantamaan miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi oli kumpi?
Kumpi teistä oli se sairaampi yksilö.
Vierailija kirjoitti:
Kumpiko teistä oli se sairaampi yksilö vai ihan kummatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pakkomielle sellaiseen suhteeseen. Luulitko olevasi joku sairaanhoitaja joka kykenee parantamaan miehen.
Monet hoitavat puolisoitaan mieluummin kuin vievät laitokseen. Tulee yhteiskunnalle todella edullisemmaksi.
Ajatella, niinpä kuluu. Ja ei mennyt kuin kaksi viikkoa kun jo muutit uuden miehen luo. Ajatella.