Abortoin lapseni huomenna, kysyttävää?
Kommentit (29)
Aborttikeskusteluista parasta on se, että vaikka abortinvastustaja kuinka vinkuu ja vikisee, niin sillä ei ole mitään merkitystä, sillä Suomessa nainen voi valita abortin. Itseäni taas ärsyttää aborttikeskusteluissa se, ettei abortinvastustajilla ole koskaan minkäänlaisia järkeviä perusteluja kantaansa. Täysin mahdotonta edes keskustella näiden ihmisten kanssa.
Joku Laine Bruce tullut taas hakemaan huomiota.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 11:18"]Oletko varma asiasta? Etkä ole tekemässä uutta lasta parin vuoden päästä, koska silloni on parempi hetki? Oletko valmistautunut siihen tuskaan ja syyllisyyteen?
[/quote]
Elämäntilanne voi muuttua radikaalisti alle parissa vuodessa. Itse tein abortin noin puolitoista vuotta sitten silloisen elämäntilanteen vuoksi. Olin opiskelija ja parisuhteeni oli niin alussa, ettei varmuutta tulevasta ollut. Nyt olen uudestaan raskaana ja tällä kertaa kyseessä ei ole vahinko. Olen avoliitossa, valmistunut ja myös vakituinen työpaikka löytyy.
Abortistani en ole tuntenut syyllisyyttä hetkeäkään. Se oli ainoa oikea ratkaisu siinä tilanteessa.
Se on sinun oikeutesi tehdä abortti. Minäkin tein vuotta sinua nuorempana, kun miesystävä ei halunnut lasta ja opinnotkin oli kesken. Minulle vaan kävi sitten myöhemmin niin surkeasti että aloin ihan valtavasti katua aborttia. Katumusta ei vähennä se, etten sitten myöhemmin koskaan saanut lasta halustani huolimatta (en löytänyt puolisoa). Toivottavasti sinulle ei tällaista katumusta tule, kaikille kun ei tule.
Hyvä päätös, ei kukaan haluaiskaa olla sun lapsi..
Harmi etteivät sikiöt voi abortoida vanhempiaan, jos huomaavat, etteivät halua elää heidän kanssaan.
Jälkiabortoin lapseni huomenna. Kysyttävää?
-ap:n äiti
Varaudu siihen, että elämäsi muuttuu silti, vaikka sulla ei olisi sitä lasta. Tunnepuolesi tulee kokemaan kans jotain muuta, kun joudut käsittelemään aihetta ylihuonenna ja 10 vuoden kuluttua.
Hyvä. Olen lukenut tuota ketjua, jossa pohditaan 3,5kk vauvan antamista adoptioon, niin kannattaa ehdottomasti hoitaa homma jo tässä vaiheessa, jos vanhemmaksi ei halua tai tunne kykenevänsä.