Mitä sitä sitten tekisi kun lapset muuttaa kotoa pois?
Tähän asti on hommaa riittänyt riittävästi jokaiselle päivälle mutta nyt tuntuu aika tyhjälle. Ei ole töitä, ei ystäviä ja mies tekee pitkää työpäivää toisella paikkakunnalla. Olen päivät ihan yksikseni. Tämä on pieni paikkakunta, joten harrastuksia ei juurikaan ole eikä mitään minne mennä. Tuntuu siltä, että elämä tais sitten olla tässä.
Kommentit (42)
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 10:38"]
Onko ap:lla vielä joku lapsi/lapsia kotona?
Ala nyt äkkiä keksimään jotain mielenkiinnon kohteita, niin ehdit saada elämääsi sisältöä ennenkuin pesä lopullisesti tyhjenee.
[/quote]En mä keksi mitään. Siksi mä tännekin avauduin. Mun pää on ihan tyhjä kaikista ideoista. Olen vuosien varrella jo kokeillut kaikki ns. piristeet. Eihän tässä elämässä ole mitään järkeä kun elää liian vanhaksi. Pitäisi kuolla pois heti kun lapset on aikuisia, niin ei tarvitsisi ihmetellä mitä lopun ajan oikein tekee. Mies hehkuttaa töitänsä ja harrastuksiaan silloin harvoin kun sitä näkee ja mä kuolen ikävään. Olisi täällä tarjolla pitsin nypläystä ja senioripiirejä mutta voi hyvä tavaton sentään! En ole ollenkaan sen tyylinen, että jaksaisin moista.
Onko ap:lla vielä joku lapsi/lapsia kotona?
Ala nyt äkkiä keksimään jotain mielenkiinnon kohteita, niin ehdit saada elämääsi sisältöä ennenkuin pesä lopullisesti tyhjenee.