Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kulmakynä vai huultenrajauskynä; kumpi on tärkeämpi, kumman ostan???

Vierailija
21.08.2014 |

¨

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmakynä.

Vierailija
2/23 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmakynä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästä ja jätä molemmat kaupan hyllyyn. Hanki sen sijaan ruskea tai harmaa kajaali, sillä piirtää kulmatkin.

Vierailija
4/23 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huultenrajauskynä.

Vierailija
5/23 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 01:54"]¨

[/quote]

Älä osta kummaa.

Osta joku tavallinen.

Vierailija
6/23 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta molemmat, vai onko niin kallis merkki, että rahat riittää vain toiseen?

Vierailija
7/23 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käytä huultenrajauskynää ollenkaan, joten sanoisin että kulmakynä. Mutta älä tuhlaa siihenkään rahaa, vaan osta luomiväri tai luomiväripaletti, jossa on myös kulmillesi sopiva sävy. Ehdottomasti matta. Lisäksi tietysti tarvitsee sopivan siveltimen, mutta sekin kestää vuosikausia kun ostat hyvän.

Vierailija
8/23 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 02:01"]

Säästä ja jätä molemmat kaupan hyllyyn. Hanki sen sijaan ruskea tai harmaa kajaali, sillä piirtää kulmatkin.

[/quote]

Komppi. Ei kai kukaan rajaa huuliaan?

Vierailija
9/23 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmakynä ehdottomasti. Ihmiset laiminlyövät kulmiaan tosi rankasti, vaikka ne vaikuttavat ulkonäköön ihan valtavasti. 

Itse käytän kulmakynää, kulmageeliä ja puuterimaista kulmaväriä päivittäin. Olen vähän hifisti tässä asiassa, haluan kulmieni olevan täydelliset. Ilman kunnollista kulmakarvafiksausta tuntuu, että näytän valjulta, epäsiistiltä ja väsyneeltä (tällä en nyt tarkoita, että te muut näyttäisitte!). Kulmakarvat ovat mun meikkini tärkein osa. 

Huulenrajauskynää pidän aika turhakkeena, mutta tämä on varmasti hyvin tapauskohtaista. Minulla on huulissa selkeät reunukset, joita pitkin vetelen huulipunan siististi suoraan puikostakin, eikä mulla ole niitä pieniä pystysuuntaisia ryppyjä huulten rajoilla, joita pitkin huulipuna saattaa lähteä kiipeilemään. Muissa tapauksissa sekin hankinta varmaan kannattaa - jos siis käyttää huulipunaa. Myös jos huulien muodossa on epäsymmetriaa, huulenrajauskynä voi olla aarre.

Esimerkiksi Rimmelillä on hyvin edullisia, mutta hyviä kulmakyniä, n. 5e. Kelvollisen huulenrajauskynän löytää varmaan samasta hintaluokasta. Osta molemmat :)

Vierailija
10/23 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmakynä. Kauniit kulmat tuo ryhdikkyyttä kasvoille.

Vierailija
11/23 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kajaali voi olla liian pehmeä käytettäväksi kulmakynänä. Jäljestä tulee herkästi luonnotonta ja ainakin iholla, jolla on yhtään rasvoittumistaipumusta, pehmeä kynä menee äkkiä suttuiseksi. 

Vierailija
12/23 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmakynä tietysti!

Vierailija
13/23 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 07:15"]

Kulmakarvat ovat tarpeeksi tummat muutenkin

[/quote]

Ei kulmakarvojen sävy ole ainut syy käyttää kulmakynää. Minulla ainakin on kulmissani harvempia kohtia, joita täytän kulmakynällä. Harvalla kulmakarvat ovat ihan täydellisen muotoiset tai symmetriset muutenkaan ilman korjailua. Kulmakyniä saa hyvin vaaleissakin sävyissä. Jos panostaa meikkiin muuten, epäsiistit kulmat kyllä pilaavat herkästi kokonaisuuden. 

Vierailija
14/23 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina käyttänyt kulmakarvoissa mattaa, kylmänruskeaa luomiväriä. Tosin mun kulmat on luonnostaan aika tuuheat, joten en tarvitse kynää minkään muodon piirtämiseen.

Vierailija
15/23 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 07:21"]Käy ottamassa kulmiin kestoväri ja nypitytä ne siellä siisteiksi ja kauniin muotoisiksi. Sitten ostat kulmakynän. Huulipunat ja huultenrajaukset eivät ole miesten mieleen, maalattua suuta on ällöttävä jo katsoakin.

[/quote]

Öö... onko vastaaja itse mies?

Vierailija
16/23 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho kiitos vastauksista :) En edes muistanut koko ketjua aloittaneeni.

ap

Vierailija
17/23 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 02:16"]

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 02:01"]

[/quote]

Komppi. Ei kai kukaan rajaa huuliaan?

[/quote]

Teinit vetää huulipunan huulille suoraan putkilosta ilman rajausta.

Vierailija
18/23 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumpaakaan. Kulmakarvat ovat tarpeeksi tummat muutenkin, enkä ole koskaan käyttänyt huuliin rajausta silloinkaan, kun olen käyttänyt huulipunaa.

Vierailija
19/23 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ottamassa kulmiin kestoväri ja nypitytä ne siellä siisteiksi ja kauniin muotoisiksi. Sitten ostat kulmakynän. Huulipunat ja huultenrajaukset eivät ole miesten mieleen, maalattua suuta on ällöttävä jo katsoakin.

Vierailija
20/23 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se nyt riippuu siitä, millaiset kulmat ap:lla on? Itse en ole koskaan käyttänyt kulmakynää, koska se on kulmilleni ihan tarpeeton. Satunnaisesti saatan nyppiä jonkun karvan, siinäpä se.

Huultenrajauskynää käytän kyllä.