Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ampiainen oli tulossa päin naamaa

Vierailija
11.08.2014 |

vaan tokenipa, kun suihkutin sille Ötökkä nimistä myrkkyä päälle reilulla kädellä. Jäi kippuroimaan selälleen ja annoin armoniskun. Jes, and the winner is..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein ansan niille läpinäkyvästä pullosta. Siellä niitä jo pari kelluu. :D

Vierailija
2/8 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa... Ok...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme ampiaisviha ihmisillä on?

Hyödyllisiä eläimiä, jotka eivät tee mitään pahaa, jollei niitä ärsytä tai esim. niiden päälle astu.

Vierailija
4/8 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelkään ampiaisia, mutta silti vaikea ymmärtää tuollaista melkein sadistista iloa niiden tappamisesta. Mua ei muuten ole ikinä pistänyt yksikään ampiainen kun väistän niitä enkä huido. 

Vierailija
5/8 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyödyttömiä eläimiä, jotka pistää. Se tuli kohti naamaa, en jäänyt odottamaan. ap

Vierailija
6/8 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 12:06"] 

Mikä ihme ampiaisviha ihmisillä on?

Hyödyllisiä eläimiä, jotka eivät tee mitään pahaa, jollei niitä ärsytä tai esim. niiden päälle astu.

[/quote]

Nyt ne käyvät päälle, koska kuningatar on kuollut ja ne elävät ilman yhteisöä.

Vierailija
7/8 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään mehiläisistä ja kimalaisista, mutta en ampiaisista. Ne ovat näköjään ihan hulluja pistämään, toisin kuin noi muut. Meillä on liiterin räystäässä ampparipesä, ei tosiaan tarvitse kuin hakea puita niin lentelevät jo kiukuissaan. Mies on saanut nyt elokuussa jo 9 pistoa.

Alkukesän olivat ihan rauhallisesti ja siksi saivat jäädäkin ettei tuhottu sitä pesää. Ens kesänä jos niitä näkyy, saavat kyllä lähdön heti.

Vierailija
8/8 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä rakastetaan ja arvostetaan ampiaista enemmän kuin jotain turhia kirjoittelevaa naikkosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän