Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kihlauduttiin, mutta miehen ystävät eivät onnitelleet. Onko outoa?

Vierailija
05.08.2021 |

Me päätettiin edetä nopeasti suhteessa, joten kihlauduttiin kuukausi tapailtuamme. Minä olin sinkku pitkään ja mies eronnut vasta 2 viikkoa aiemmin pidemmästä suhteesta. Suhde tuntuu meille oikealta, joten etenemme nopeasti. Lasta yritämme saada jo, koska ikäni puolesta aikaa ei ole hukattavana.

Laitoimme someen julkaisun, jossa kertottiin kihlautumisesta. Kavereistani moni tykkäsi julkaisusta, mutta miehen kavereista vain 3. Nämä 3 eivät ole edes mihelle kovin tuttuja.
Kysyisinkin mitä mieltä olette tästä? 60 tykkäystä ja onnittelua omilta tutuiltani ja 3 miehen puolitutuilta, eikä keltään läheiseltä tutulta.
Minua asia alkoi mietityttää vasta kun kaverini siitä huomauttivat. Miehellä on kuitenkin yli 170 kaveria somessa.

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori, jos ystäväni menisi 2 viikkoa erosta kihloihin uuden ihmisen kanssa, niin en onnittelisi. Olisin järkyttynyt. Minusta tuollainen kertoo siitä, ettei ap:n miehellä ole kaikki ihan kunnossa.

2 kuukauttakin olisi liian aikaista.

Kamalia ihmisiä...

Vierailija
102/107 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen kaverit tietää edellisen suhteen taustat, eikä arvosta miestä. 

Vaikka te naiset muuta väitätte miehet ei kunnioita miestä, joka jättää perheensä.

HMMmmmmtsssniih... Mun siskoni ja yhteisten lasten isä jätti, koska oli i t  s  e  m u r h a n  partaalla. Olisko kenenkään mielestä ollut oikeasti parempi jos olisi ajanut vaikka rekkaa päin niin kuin erään lähiomaisen avokki. Nyt kuitenkin pysyi hengissä. Joo ja siskoni on aivan kammottava ihminen, ihme kun sen ex kesti edes ne vuodet eikä lähtenyt käpsimään jo ennen lasten syntymää.

Tiedä sitten kuka arvostaa ketä, mies on ainakin yhä hengissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aikoinaan kihlauduin tyttäreni isän kanssa.Kukaan ei ystävistämme onnitellut,ei kumankaan suku.Vain minun duunikaverit.Yhdessä olo oli kuin seurustelua ,koska asuimme toisistamme noin 110km päässä käytänössä vuodet 1974-1987.Haloo syntyyi vasta kun päätin ei siitä tule yhtään mitään,syystä tai toisesta.Se on kun rakentaa suhteen hiekalle,ei tarvitse kun tuuli tulee ja puhaltaa kaiken pois!

Vierailija
104/107 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuseri veliseni uhriutuja tekee samaa.

Vierailija
105/107 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan pitkä se miehen pitkä suhde mahtoi olla?

Vierailija
106/107 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen kaverit tietää edellisen suhteen taustat, eikä arvosta miestä. 

Vaikka te naiset muuta väitätte miehet ei kunnioita miestä, joka jättää perheensä.

No kyllä miehen kaveripiirissä näyttää olevan yksi tyyppi suuri sankari kun vaihtoi 50-vuotiaan vaimonsa 25-vuotiaaseen naiseen. Häntä kadehditaan ja sit naureskellaan muka vitsikkäästi että hehhehrehrehröhröh, kohtahan meidänkin emännällä saa vaihdossa pari kaksvitosta.

Niinhän he naureskelevat. Mutta onnittelevatko he tätä sankaria mahdollisen kihlauksen johdosta? Kaksi eri asiaa.

Vierailija
107/107 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sä hammaslääkäri? Ja miehen nimi Tero?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi